نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
۲ |
۰
اخراج ویلموتس در مراکش باز هم قوت گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با کسب سومین تساوی متوالی، شایعه اخراج مارک ویلموتس سرمربی تیم رجا کازابلانکا مراکش بازهم قوت گرفت.

تیم فوتبال رجا کازابلانکا در هفته شانزدهم لیگ فوتبال مراکش روز شنبه گذشته برابر حریف خود با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. این تساوی باعث شد تا انتقادات از عملکرد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم رجا بالا بگیرد.

رجا بعد از باخت به الاهلی مصر در فینال لیگ قهرمانان آفریقا، در سه بازی داخلی در لیگ مراکش به تساوی یک - یک رسیده و ۶ امتیاز حساس را از دست داده است. این تیم در حال حاضر با ۳۰ امتیاز بعد از تیم وداد (۳۶ امتیاز) در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در این شرایط بعضی از رسانه‌های مراکش از نارضایتی هواداران رجا از نتایج ویلموتس خبر داده‌اند. «رجا اینساید» که یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه مراکشی است، مدعی شد بازی این تیم مقابل امازولو در مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا آخرین فرصت ویلموتس است و باخت و حتی تساوی احتمالاً منجر به برکناری این مربی بلژیکی خواهد شد.

این رسانه همچنین از «حسین عموته» که سابقه کار در تیم السد قطر را هم دارد به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ویلموتس یاد کرده است.

بعد از باخت رجا به الاهلی مصر هم یک موج منفی علیه ویلموتس شکل گرفته و احتمال اخراج ویلموتس بالا رفته بود اما این مربی در مصاحبه‌ای گفت که خبر اخراج او صحت ندارد و از مشکل بعضی از رسانه‌ها با مدیریت باشگاه به عنوان انتشار چنین خبرهایی یاد کرده بود.

ویلموتس پیش از این سرمربی تیم ملی ایران بود اما بعد از حدود ۶ ماه قراردادش را فسخ و برای گرفتن غرامت به فیفا شکایت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار US ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این بندگان خداهم یواش یواش داره می فهمن چه کلاه گشادی رفت سرشون این فقط دنبال پول مفت اصلا برای مربی گری جایی نمیره
  • محسن IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    چتربازترین مربی تاریخ. حیف به همچین آدمی بگیم مربی. شأن و جایگاه مربیگری قداست داره. امیدوارم دیگه پیشنهادی برای مربیگری نداشته باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی