نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جایگاه فیکس این خارجی در پرسپولیس رزرو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد خوب وحدت هنانوف در بازی سوپرجام تحسین یحیی گل محمدی را پس از دیدن مجدد فیلم این دیدار برانگیخته است.

مدافع جوان تاجیک از دقیقه ۷۰ به جای سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس وارد زمین شد عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت.

وحدت هنانوف به رغم جوانی و تازه وارد بودن به خوبی رهبری خط دفاع را پس از تعویض سید جلال حسینی بر عهده گرفته و تیمش را در لحظات ۱۰ نفره شدن بالا کشید!

پرسپولیس جلوتر بازی کرده و فولاد خوزستان را در ۲۰ دقیقه پایانی در زمین خودش حبس کرد که یکی از دلایل آن هوش و قدرت بازیخوانی بالای این مدافع تاجیک بود.

وحدت هنانوف تمام ویژگی های یک مدافع میانی مناسب و ایده آل را به نمایش گذاشت. او با مسئولیت پذیری فراوان، سامان دهی و تجدید سازمان خط دفاعی تیم را برعهده گرفت. به طور پیوسته با مدافعین کناری و فرشاد فرجی ارتباط گرفت. سازمان دفاعی تیم در ۲۰ دقیقه پایانی سوپرجام به شکل دقیق در اختیار و کنترل او بود و برخلاف سن و سالش بسیار منطقی و خونسرد بازی کرد.

هنانوف می دانست یک رفتار نادرست یا اشتباه از سوی مدافع میانی می تواند منجر به یک ضربه آزاد خطرناک یا پنالتی یا ضد حمله و گل حریف شود اما با شهامت زیاد توجه به عقب افتادن پرسپولیس جلو کشید و به تغذیه هافبک ها، مدافعان کناری (به ویژه سمت راست) و مهاجمان پرداخت.

حالا در آستانه دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می رسد وحدت هنانوف قرار است در خط دفاعی و به عنوان مدافع فیکس در مشهد بازی کند.

در واقع از میان مدافعان میانی پرسپولیس فعلا فقط جای وحدت هنانوف تاجیک رزرو شده است و یحیی گل محمدی حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

این درحالیست که منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیک هنوز نتوانسته است به اندازه هموطنش توجه کادرفنی پرسپولیس را به خود جلب کند.

گرچه مهدی شیری در لیست مازاد قرار گرفته و سیامک نعمتی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند اما اینکه منوچهر صفروف در ترکیب اصلی بازی با نساجی باشد در هاله ای از ابهام قراردارد و یحیی گل محمدی هنوز در این رابطه تصمیم نهایی را نگرفته است. صفروف به عنوان یک مدافع راست باید روی کارهای دفاعی خود بیشتر کار کند تا در پرسپولیس فیکس شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۹۰ DE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    بازیکن بخری و بیاری ، تازه ببینی در چه حدی هست و میتونه فیکس باشه یا نه 😂 خوب از لیگ یک میخردی ! امان از تفاوت قیمت دلار و ریال
    • حامی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      اگر تایید نمی‌کرد که نمی‌خرید! نشون میده یحیی روی ارنج تیم وسواس داره !
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ماشالله شیر بچه تاجیک دمت گرم ارتش سرخ بدون ک ما با ی برد هوادارت نشدیم ک با ی باخت انتقاد کنیم همه میدونن ک کل ایران بسیج شدن پرسپولیسه کبیرو زمین بزنن ن بش پول تزریق میکنن ن بازیکن بش میدن ولی ما ارتش سرخیم طوفان سرخ آسیا سروره استقلالیا ب امید خدا ب امید حق علیه باطل(سجادی) امسالم دوگانه رو دستایه صخره(سید)قرار میگیره #دبل هتریک نزدیک است#
  • احسان IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    بطور کاملاً طبیعی ، تیمی که یک گل زده عقب میشینه و از گلش دفاع می کنه. مخصوصاً در بازیهای حذفی! چرا الکی طرف رو بزرگ می کنید؟ هر وقت تونست تیم رو مقابل یک تیم قوی ، هنگامی که جلو افتاده بالا بیاره ، اونوقت ازش تعریف کن!
  • محسن IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سلام، وحدت واقعا عالی کار کرده. هر وقت به زمین اومده کیفیت بالایی از خودش به نمایش گذاشته. ولی به نظرم منوچهر نیاز به کمی زمان داره و مطمئن هستم که جایگاه خودش رو پیدا میکنه. جناب آقای گلمحمدی: به جوانان ایرانی هم اعتماد کنید. مطمئن هستم اگر ۵ یا ۶ بازیکن جوان جذب کنیم، میتونیم مشکلات تیم رو تا حدی حل کنیم. ای کاش بازی با فولاد عمری به جای پاکدل بازی می کرد.
  • فوتبال دوست IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    واقعا این دو بازیکن از خرید های خوب بوده. دمشون گرم. دوستتون داریم شیر بچه های تاجیک و دوست داشتنی. عاشقتیم پرسپولیس ایران
  • سوزش گلات US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی