نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
۶ |
۴
قربانی جدید پرسپولیس بعد از سوپرجام پیدا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شکست‌ها باید یکی باشد تا همه کاسه و کوزه‌ها سر او بشکند و حالا بعد از چند سال دوباره یک معدنچی در پرسپولیس ظهور کرده است!

فوتبال ایران همیشه نیازمند یک مقصر در باخت و ناکامی است. مقصری برای گردن گرفتن تمام مشکلاتی که هیچ راه حلی برای آنها پیدا نمیشود. در روزگاری که علی پروین سکاندار پرسپولیس بود مهرزاد معدنچی این نقش را برعهده داشت.

فرقی نمی‌کرد این پرسپولیس بود که میباخت یا تیم ملی، در هر صورت تمام تقصیرات به نام یک نفر نوشته میشد و آنقدر این اتفاق تکرار شد که مقصر بودن معدنچی به یک مثل در فوتبال ما تبدیل شد و برای خودش شناسنامه و هویت پیدا کرد! حتی عادل فردوسی پور هم روی آنتن زنده در برنامه ۹۰ هرگاه که همکارانش دچار اشتباه می‌شدند، می‌گفت «ما هم اینجا معدنچی داریم!»

به تازگی فوتبال امروز ما جانشین معدنچی را پیدا کرده و جالب است بدانید، جانشین مهرزاد هم پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن می‌کند! بله صحبت از مهدی شیری مدافع تیم یحیی گل محمدی است. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با هند پنالتی شیری باخت و دستش از جام کوتاه ماند تا متهم ردیف اول ناکامی قرمز پوشان معرفی شود. بعد از دو سال در دیدار سوپر جام باشگاه‌های کشور هم شیری اخراج شد تا تیم ۱۰ نفره گل محمدی بازی  را به فولاد خوزستان واگذار کند .

پرسپولیس در سوپر جام ناکام بود و باید یک نفر باشد تا تمام تقصیرها گردن او انداخت پس چه کسی بهتر از مهدی شیری ! شیری مثل معدنچی کم حرف و ساکت و بهترین گزینه متهم بودن است. در فضای مجازی حملات به شیری انجام شد و گل محمدی هم او را اخراج کرد و در اختیار باشگاه گذاشت .

ولی آیا واقعا شیری مقصر ناکامی پرسپولیس در سوپر جام بود؟ پرسپولیس به خاطر کرونا احسان پهلوان و مهدی ترابی را از دست داد و در بازی با فولاد هم نشانی از پرسپولیس همیشگی نداشت، این هم کاملا درست که شیری با اینکه یک اخطار داشت خطای بی موردی انجام داد و اخراج شد.

اما مهاجمان پرسپولیس یا حتی کادر فنی در این شکست مقصر نبودند؟ مهاجمی‌که در سه قدمی دروازه توپ را به بیرون می‌زند، کمتر از شیری مسبب ناکامی تیم نیست؟ یا خط هافبک سرخپوشان که در اکثر جنگ‌های میانه میدان بازنده بوند، مقصر نیستند؟ و در نهایت سنگربانی مثل حامد لک  که در این فصل تبدیل به نقطه آشیل تیم شده چقدر مقصر است؟

در هر حال همانطور که در پیروزی تیم همه شریک هستند در ناکامی تیم هم همگی در آن دخیل هستند و نباید یک نفر را برای ناکامی تیم قربانی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    مقصران شکست سوپرکاپ بترتیب لک،عبدی،شیری
    • Koresh ahvaz IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      سلام اول قهرمانی فولاد خوزستان تبریک میگم دوم چرا حاشیه میرید این چند سال هم با بازیکن خوزستانی تیمتون رو پا میایستاد حالا که عیسی آل کثیر نیستش باید با کمک فدراسیون و داورها بیایید بالا چیزی که تا حالا تیم هاتون آوردند بالا والا استقلال و پرسپولیس تهران باید تو رده هشتم تا پنج جا خوش می کردند
  • حمید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    خیلی زودتر باید اخراج میشد. دو تا جام از پرسپولیس گرفت.
  • Farid US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    Moghaser faghat Ghoel Mohamadi va kadre fanyash boud
  • ک IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اهل فن می دانند وقتی که راننده به موقع تصمکیم خوب نگیرد و عمل نکند اگر لامبورگینی سوار شود باز بر روی پیچ فرمان را رها کند ماشین از ریل خارج می شود و مقصر اصلی یحیحی هست و باید شهامت داشته باشد و بپذیرد 1- یحیی با وجود دانستن ورود امیکرون به کشور و در پیش بودن بازی فینال به خاطر پول یا تامین دلیل برای شکست اینده تیم را رها کرد و چند روز بدون تمرین و حاشیه ووو2- به علت اعتصاب گل محمدی و همکارانش بازیکنان در شهر رها شدند و بیماری ووووو3- هر کسی که ذره ای درک داشته باشد می دانست که اسدی بازی کن نیست و فقط اسمی در زمین است و باز گل محمدی در جذب ایشان مقصر است و در بازی دادن ایشان هزار بار بیشتر مسئول شاید درویش مدیر خوبی نباشد اما برای مقابله با یک نفر روح و روان 40میلیون هوادار که به سخره نمی گیرند تنها اسوه و الگوی غیرت و مردانگی امیری بوده و بس ساکت بی حاشیه پرتلاش ووو لطفا گل محمدی شهامت داشته باشد و به گردن بگیرد جذب نیروهای ناکارامد و گران قیمت مثل اسدی و چرتکه انداختن برای دو زار پول ...
  • مازیار پرسپولیسی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    طرف از روزی ک اومد پرسپولیس تا الان مجموع گل و پاس گلاش ب انگشتای ی دست نمیرسه. توی هر بازی تا حالا یدونه پاس کلیدی نداده. تنهایی دوتا جامو ازمون گرفته. ماله رو بذارید زمین و از چنین بازیکن ضعیفی بیخود دفاع نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی