نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اوبامیانگ - آرتتا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی آرسنال گفت که اصلاً در رابطه با پیرامریک اوبامیانگ به فکر مشکل‌سازی نبوده و می‌خواسته راه‌حلی برای بهبود وضعیت پیدا کند. 

پیرامریک اوبامیانگ ستاره پیشین آرسنال بعد از جدایی و پیوستن به بارسلونا به شدت از میکل آرتتا انتقاد کرد.

اوبامیانگ که به خاطر بی‌نظمی‌هایش بازوبند کاپیتانی را هم از دست داده بود، گفت که تنها به دلیل شیوه مدیریتی آرتتا و اختلاف با او از جمع توپچی‌ها جدا شده است.

با این حال آرتتا هیچ واکنش تندی به اظهارات او نشان نداد و گفت: «این نظر اوبامیانگ است و چیزی که گفته و شما هم باید برایش احترام قائل باشید. بی‌نهایت از اوبا بابت کارهایی که در تیم ما انجام داده تشکر می‌کنم. با این حال خودم را در رابطه با اوبامیانگ بیشتر شبیه یک راه‌حل می‌دیدم، نه مشکل. صد درصد می‌گویم که من راه‌حل بوده‌ام، نه مشکل. من می‌توانم در چشمان هر کسی نگاه کنم و این ادعا را داشته باشم. من در هر حال و شرایطی فقط به فکر منافع و صلاح باشگاه‌ بودم نه خودم. در نهایت فکر می‌کنم که جدایی ما از هم بهترین گزینه برای این رابطه بود که رقم خورد. این هم بخشی از فوتبال است و شما باید به عنوان سرمربی بهترین تصمیم را اتخاذ کنید و بهترین تصمیم هم برای ما این بود که بگذاریم اوبامیانگ برود و حالا او دارد برای بارسلونا بازی می‌کند. به نظر من، اینکه باشگاه قراردادش را فسخ کرد، بهترین تصمیم بود.»

اوبامیانگ ۳۲ ساله از سال ۲۰۱۸ در ترکیب آرسنال بازی کرد و ۹۲ گل در ۱۶۳ بازی برای این تیم به ثمر رساند. او در زمان هدایت میکل آرتتا با تیم قهرمان جام‌حذفی و جام‌اتحادیه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی