۰
 الغرافه با پاس گل عزت‌اللهی دوباره متوقف شد/ کنعانی‌زادگان برنده دوئل ایرانی‌ها در قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر یاران اسماعیلی مقابل الاهلی شکست خوردند و استراماچونی و تیمش برای دومین هفته متوالی متوقف شدند.

هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر امشب با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری شد که تیم فوتبال العربی که از فرشید اسماعیلی استفاده می‌کرد مقابل الاهلی تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

فرشید اسماعیلی و محمد حسین کنعانی‌زادگان ۹۰ دقیقه برای تیم‌های خود در این مسابقه بازی کردند. اسماعیلی روی یکی از گل‌های العربی تاثیر گذار بود.گلهای العربی را النجمات، بوتیفینی و ژوزه آنجل پوزو به ثمر رساندند. گلهای یاران اسماعیلی را یوسف مساکنی و آرون بوآپندزا (پنالتی) به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این هفته الغرافه قطر به مصاف الخور ته جدولی رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.سعید عزت‌اللهی ۹۰ دقیقه برای تیم استراماچونی به میدان رفت و از روی یک ضربه کرنر پاس گل تیمش را ارسال کرد. هانی برای الغرافه و الصادیق برای الخور در این دیدار گلزنی کردند.

الغرافه که هفته گذشته مقابل السد شکستی سنگین را تجربه کرد برای دومین هفته متوالی متوقف شد.شاگردان استراماچونی در رده چهارم جدول قرار دارند و الخور در انتهای جدول در رده یازدهم حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی