نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
هدف لژیونری که به روزهای اوج برگشته؛ بازگشت به تیم ملی بعد از وقفه طولانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه مسابقات لیگ برتر پرتغال شنبه ۲۳ بهمن تیم سانتاکلارا میهمان تیم مطرح بنفیکا است.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که به‌نظر می‌رسد محمد محبی بعد از تاثیرگذاری در چند بازی اخیر سانتاکلارا در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان بیاید. او در هفته‌های اخیر زننده دوگل برای تیمش در لیگ برتر پرتغال بوده‌است.

سانتاکلارا و بنفیکا چند هفته پیش در نیمه‌نهایی لیگ کاپ به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم بنفیکا با نتیجه دو بر یک پیروز شد و به بازی پایانی این مسابقات راه پیدا کرد. محمد محبی در ان بازی برای دقایقی کوتاه به میدان آمد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

ده‌نفره شدن سانتاکلارا در ان مسابقه در پیروزی بنفیکا بی‌تاثیر نبود. در آخرین بازی سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال هم که در برابر ویسنته برگزار شد تیم سانتا کلارا دو اخراجی داد اما محمد محبی بعد از ورود به میدان موفق شد زننده گل دوم تیمش باشد و همین دلیل پیش بینی می شود سانتاکلارا در مصاف با بنفیکا از وجود محمد محبی در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند.

نکته مهم این‌که محمد محبی از انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در ترکیب تیم سانتاکلارا برخوردار است چراکه او می‌خواهد با ارائه بازی‌های خوب برای این تیم در لیگ برتر پرتغال بار دیگر به اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران برگردد.

او که در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی دوحه و در زمان مربیگری مارک ویلموتس یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی بود و حتی به میدان هم رفت در زمان اسکوچیچ شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم‌ملی پیدا نکرد اما بر این عقیده است با ارائه بازی‌های خوب در لیگ برتر پرتغال بار دیگر سرمربی تیم ملی مجاب به دعوت از او خواهد شد.

 محمد محبی در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگارمان داشت اذعان کرد دلش برای تیم‌ملی تنگ شده و می‌خواهد با ارائه بازی‌های خوب برای سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال بار دیگر به اردوی تیم‌ملی برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی