نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اولین توضیحات درویش درباره ناکامی‌اش در خرید بازیکن/ دلیل منتفی شدن انتقال رضاییان و مهاجم برزیلی/ شیری با پاتوسی معاوضه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور رامین رضاییان در تهران منتفی شد چرا که باشگاه الدحیل اجازه این انتقال را نمی‌دهد.

رضا درویش در خصوص جذب بازیکن اسبق سرخ پوشان تاکید کرد: خود رامین رضائیان دوست دارد در پرسپولیس باشد و ما هم خواهان جذب او هستیم. نزدیک به ۱۵ روز است که کارمان را آغاز کرده‌ایم و در همین مدت بیش از ۱۰ مکاتبه با باشگاه الدحیل داشتیم.

وی ادامه داد: آنها هر بار یک موضوعی را مطرح کردند و درخواست پول داشتند و در مراحل بعدی این مبلغ را افزایش دادند تا ۴۸ ساعت گذشته آخرین مبلغ را هم اعلام کردند و ما هم رضایت خود را اعلام کردیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: از سویی دیگر طرفداران پرسپولیس هم خواهان حضور او در تهران هستند و برای همین تمام تلاشمان برای جذب او بود و دیشب با مدیر برنامه‌های او صحبت کردیم و مشکلی نبود اما امروز ساعت ۱۴ به ما خبر دادند که باشگاه الدحیل تحت هیچ شرایطی حاضر به فسخ قرارداد او نیست و مخالف این انتقال است.

درویش افزود: خود او هم خیلی دوست دارد که بیاید اما باشگاه اجازه این انتقال را نداد، من الان به عنوان مدیرعامل تیم باید چه کار کنم؟ 

وی در مورد حضور یک بازیکن برزیلی در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی تاکید کرد: تا ساعت ۴ صبح امروز از سوی یحیی گل محمدی مکاتبات و ایمیل‌هایی زده شد تا چگونگی ورود و حضور این بازیکن برزیلی که در پرتغال هم حضور دارد، بررسی شود. ساعت ۱۲ مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که برای آنها بلیت بگیریم و دوستان در باشگاه بلیت این گروه را برای ورود به تهران تهیه کردند که حدود یک صد میلیون تومان شد.

مدیر عامل سرخ پوشان تهرانی یادآور شد: در ساعت ۴:۳۷ ایمیل زدند که حتما تا فردا صبح مبلغ ۵۰۰ هزار دلار پول باید به حساب باشگاه این بازیکن واریز شود تا اجازه این حضور داده شود و این مبلغ جدا از پول خود بازیکن است. من سئوال کردم که آیا شنبه و یکشنبه که همه جای دنیا تعطیل است چطور باید این مبلغ را جابجا کنیم؟

درویش ادامه داد: این بازیکن برزیلی در پست مهاجم است و یحیی خواهان او بود و ما هم اعلام کردیم این مبلغ را در دو قسط پرداخت می‌کنیم. البته در مکاتبات قبلی چنین رقمی را اعلام نکردند و صحبت از رقمی به مراتب پائین تر بود اما وقتی دیدند ما نیاز داریم قیمت را افزایش دادند. اما در جواب به ما گفتند فقط تا فردا صبح امکان جابجایی این مبلغ وجود دارد و اگر نشد این انتقال انجام نخواهد شد.

وی در مورد مهدی شیری و انتقال وی به باشگاه فولاد هم گفت: صحبت‌هایی مطرح شده بود که شیری و پاتوسی با هم معاوضه شوند، ما هم برای تبادل این دو بازیکن اعلام رضایت کردیم اما گویا مقاومتی در کار است و هنوز این مبادله انجام نشده و باید دید چه خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: من به پرسپولیس آمدم تا کار کنم اما باید مجال کار باشد. برای به دست آوردن پول، کار آسانی نداریم البته تیم‌هایی که کارخانجات دارند جابجایی رقم‌های اینچنینی کارسختی نیست، من فقط فضای تبلیغاتی را دارم که قبل از من انجام شده و مبالغش را هم خرج کرده اند.

درویش در مورد ماجرای پدیده خاطر نشان کرد: قسط اول در چند روز گذشته که  ۲ میلیارد بود را پرداخت کردیم و چند روز آینده نیز یک میلیارد دیگر باید بدهیم و دوباره یک میلیارد دیگر پرداخت خواهد شد و در ادامه هم ماهانه یک میلیارد تومان باید بدهیم. این به جز محمدنادری است، باشگاه بلژیکی هم هست که امروز ۳۰ هزار یورو دادیم تا پنجره بسته نشود. با این اوضاع و زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات همه در تلاش هستند، بازیکنان آزاد در سطح دنیا را رصد کردیم و بعد از این مهلت هم می‌توانیم جذب کنیم.

وی به تلاش‌های کادر فنی تیم هم اشاره کرد و گفت: خود یحیی ۳۵ فیلم بازیکنان آزاد را دیده و تیمش در حال آنالیز آنها هستند تا کاری که در شان پرسپولیس است محقق شود، بازیکن خوب می‌خواهیم که در تیم موثر باشد و بتواند نظر هواداران را فراهم کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان به پیشنهاد یک باشگاه خارجی برای جذب سیامک نعمتی هم اشاره کرد و افزود: سیامک یک پیشنهاد دارد ولی هنوز در این مورد صحبتی نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    دقیقا از روزی که اومدی چه حرکت مثبتی تو باشگاه انجام دادی!؟ فقط وعده و وعید شما فقط اومدی اوضاع پرسپولیس رو به دستور اربابت وزیر ورزش خرابتر از اینی که هست بکنی ننگ برشما
    • حسن پرسپولیسی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      اگه حرف های آقای درویش درست باشه بوی توطعه به مشام میرسه حتما از داخل کشور کاری کردنند که پشیمون کنند گزینه هارو اگه درست بگین حق به شما میدم ولی دیر عمل کردین و وقت از دست داد ین
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      کیسه سپاهان فولاد و یا ذوب آهن و حتی پدیده و سایر تیم ها بازیکنان مورد نظر و حتی تحت قرارداد جذب می کنند این آقا درویش چرا نمی تونه از لیست سیزده نفر سه نفر جذب کنه مسله رضاییان مثل ترابی تو نیم فصل گذشته بود یا مغانلو و فرجی تحت قراداد سمیعی تونست جذب کنه ولی این آقا بی کفایت لیست سیزده نفر یحیی سه نفر نتونست جذب کنه؟؟!!،اینجا هنر و توانایی مدیران مثل سمیعی و یا گرشاسبی با درویش مشخص میشه درویش برای پرسپولیس کوچک هست همون موقع که قراربود درویش وزیر انتخاب کنه هواداران این روزها دیدن به انتخاب ایشون اعتراض کردن ولی وزیر کیسه کش برای نابودی پرسپولیس حرف هواداران گوش نکرد تمام بدبخت های پرسپولیس مقصرش سجادی با انتخاب افراد بی کفایت و ضعیف برای پرسپولیس هست
    • باباالحمید الکیسه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      درویش روز پنج شنبه گفت در ۲۴ ساعت آینده خبرهای خوشی را خواهید شنید بله ۲۴ ساعت شد خبرهای خوش دست نشانده آجرلو و سجادی کیسه کش برای کیسه کش ها و وزیر و آجورلو بود ماموریت اش با موفقیت انجام داد پرسپولیس ضعیف و نابودش کرد سجادی: اقدام حمایتی انجام دادیم نتایج اون رو در چند روز آینده می بینید؟!!!!! آقای وزیر معنی اقدامات حمایتی شما دیدیم اقدام خیانتی شما را نتایج آن را داریم می بینیم
    • ساوالان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      اقای درویش می فرمایید که تنها در امد باشگاه از راه تبلیغات هست. که ان هم خرج شده!!!! و می فرمایید من برای کار امدم.. پس با این حساب کدام کار و در امد. وقت ما را نگیر . دنبال نخود سیاه فرستادند. شما را!!!!! شما نه هیت مدیره اقتصادی داردی. نه خودت توانستی مشاوران قوی بیاوری. تنها مشاور شما خوردبین هست!!!!!!!! در این چند روز نشان دادی هیچی کاری بلد نیستی . مدیر زرنگ اول کار خود اش را نشان می دهد. نه اینکه با بیانیه الکی و حمایت از وزیر دنبال کت شلوار مدیریت باشد. الان استقلال درامد محیطی را برداشته و حتی حق فدراسیون را هم نمی دهد. هر بازی 10 تا گیر اش می اید . این وسط نقش و حق پرسپولیس کجاست. درامدی که برای ما از تبلیغات به جیب یک باشگاه سوگولی برود . نباید در بازی ما تبلیغ شود. چرا شفاف سازی نمی کنید . چه کسی لابی استقلال در درامد محیطی هست... در ضمن این بدهی هایی که شمردی اول فصل مدیر عامل جدید باید صاف می کرد. که وزیر عمدا معلق کرد. تا این بحران بوجود اید.. اقای درویش بکش کنار.اگه پرسپولیس را دوست داردی!!!! بذار اهل اش بیاید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • اولیایی زاده IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      پرسپولیس الان دو تا دشمن دارد . وزارت . و فدراسیون. وزارت با اوردن افرادی مثل درویش ... پرسپولیس را عقیم کرده!!! فدراسیون هم که همه چی را محرمانه کرده. شده لابی استقلال..هر روز برای پرسپولیس یک مشکل می تراشد . در وهله اوی باید از دست وزیر رهایی یابیم بعد نوبت اون خوبان عالم هست. با کمیته هایش
    • لر اصیل تاجی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      چی شده که طرفدارای پرسپولیس وزیر وفدراسیون رامقصر می دانید اون موقع که طرفدارای تاج کبیییییر جلو در مجلس و وزارت داد میزدند میگفتید تو زمین حرفتونو بزنید حالا میفهمید که وقتی مدیر بی لیاقت می گذارند چطور یه تیمو زمین میزنه حلا گلممددلال واون فرش دزد وحمیدتکنسین انالیز دم از حرف توی زمین بزنید تازه همه چیزمون برابر شده حتی وزارت به شما بیشتر کمک کرده پول صندوق کارافرینی20 میلیاردوپول استوکس... اوساگونا.... واون مربیتون از کجا تامین شده ولی چی به تاج ما داده اند شماها هوچی گری تو ذاتتونه زیاد شورش نکنید امسال فقطکسی نیست که براتون بازیها را دراورند تازه چند بازی هم که براتون دراوردند دیگر با وجود سردار کسی نمی توانه چپ به تاج کبییییر نگاه کنه وتیم را به هم لریزه همین زیاد لوث نکنید
  • امیر IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    متاسفانه در حال حاضر بی عرضه ترین مدیران در پرسپولیس هستند.
    • ساوالان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      تا حالا فقط توانسته خوردبین یار غار پروین را جذب کنه . فکر کنم کافی هست.. ایشان اگه مدیر بودند . چند تا مشاور خوب در زمینه اقتصادی.. بازاریابی ...حقوقی ....استعدادیابی... فورا جذب می کردند. نه اینکه چپ می رود راست می اید تنها حرف اش این هست. وزیر کمک ما می کند . ..این وزیر چرا کمک استقلال نمی کند.. عدالت باید باشد. استقلال هم باید از کمک های این وزیر برخودار باشد!!!!!
    • مجتبی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      امسال همه دست اندرکاران باهم میخوان ال کیسه رو قهرمان کنن ولی کور خواندن عشق پولیس باز هم قهرمان میشه به کوری چشم همه مخالفاش
  • امانی.امیدیه IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    مگه باشگاهای پرسپولیس واستقلال دولتی نیستند؟ چراهیچ وقت حق بازیکن و مربیانشون رو درست پرداخت نمیکنن؟ دولت ما مگه فقیره؟ اگه واقعافقیرن خب باشگاه داریشون بچیه؟ قطعادولت مقصره اصلی این دوباشگاست..آخرش.
  • طارمی گربه سیاه اسحال کیسه IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    درویش ازسجادی بی عورضه ترهستی به همین خاطرست نتونستی بازیکن جذب کنی .پاداشهای پرسپولیس کجاست وکجاخرج شوده الان مشکل مالی داره .همه مسئولین درفوتبال ایران دوزداند
  • فربد US ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    اه اه اه، چه بی عرضه، خدا به داد برسه.
  • تیم صاحب کاپ IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    خوب بزرگوار!! الان که خودت میدونی کاری از دستت بر نمیاد،چرا استعفا نمیدی؟چرا نمیری؟
  • محمد GB ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    خوب مگه نمی‌دونستی تعطیله چرا زودتر اقدام نکردی که بهونه تراشی نکنی بیمصرف جان
  • پدرو سباستین گوئه‌ره‌رو IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    چرا یک بازیکن خارجی که با تیم توافق کرده باید یهو بزنه زیرش؟ فقط یه دلیل داره، رفته توی گوگل سرچ کرده پرسپولیس بعد براش عکس لنگ آورده‍
  • مملی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    چ راحت میگه صد میلیون پول بلیط حیف شد در حالی ک ی کارگر زحمت کش ی ماه عرق میریزه ۴تومن حقوق میگیره جعمش کنید بسه دیگه
  • fdv, IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    درویش مهره سجادی کیسه کش هست برای نابودی ارتش سرخ
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    درسته دادکان خیلی میتونست به پرسپولیس کمک کنه و هیچ وقت موافق درویش نبودم و نیستم .ولی خداییش اینجا درویش بی تقصیر هست.دارن سنگ جلو پای درویش و پرسپولیس میندازن.نمیخوان پرسپولیس تقویت بشه.از یه جایی دارن ضربه میزنند و کارشکنی های زیاد.شما نگاه کنید بیرانوند چه حاشیه ای برای پرسپولیس درست کرد و باعث شد بقیه هم یاد بگیرن و نزارن پنجره پرسپولیس باز بمونه، اینا از کی خط میگیرن؟.از طرف دیگر حاشیه های گل محمدی پرسپولیس را بلال کرده.نزول هم به پدیده باید بدن.از طرف دیگر تمام فدراسیون و کمیته داوران و کمیته استیناف در دست آجرلو هست.
  • ؟؟؟؟ IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    بی عرضگی هم حدی داره
  • شاهین IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    دقیقا درویش رو آوردین طوری پرسپولیس رو زمین بزنند حالا حالاها بلند نشه چطور استقلال تونسته هشت تا بازیکن بگیره اما پرسپولیس وقتی وزیر ورزش اول فصل میگه پرسپولیس پنج بار قهرمان شدش چه اشکالی داره امسال یه تیم دیگه قهرمان شه کلا از اول فصل همه برنامه ریزی شده س
  • محسن IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    شما که ۵۰۰ هزار دلار داشتید، ۶ میلیارد تومان می دادید و رضایت نامه کوشکی رو می گرفتید. عاقبت ندونم کاری همینه دیگه.
  • لراصیل تاجی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    به نظرم وحید قلیچ عالیه برای مدیرعامل پیروزی یادتون رفته دوران بابا سلطان ومامی اذر چقدر ما را زجر دادین چوب خدا دیر وزود داره اما صدا نداره مامان اذرتون 20 میلیارد تاج کبیر به شما داد اون انگل زاده بابا سلطانتون برای ما کری میخوند وعلنا به تاج کبیر توهین کرد تو این 5سال گذشته هر کاری کردند تا امار پیروزی رو به تاج کبیر برسونند فرستادن افراد نالایق... نفوذی... وهرنیم فصل بازیکنهای مارا عوض میکردن تا ثبات نداشته باشندوباهم مچ نشوند فراری دادن استرا.... تیام... جبارف... برهم زدن ارامش شیخ والی اخر هنوز چیزی نشده که شما اه وناله میکنید تا زه همه چیز عادلانه شده اگه میتونید رقابت کنید که تیم پیروزی توان رقابت عادلانه را ندارد چون به جامهای اسنپی عادت کرده بود یه سرچ کنید ببینید 7و8 سال پیس طرفداراتون میگفتند غلط کردبم طرفدار این تیم شدیم والی اخر.؟... با احترام
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      شماهنگامی آه‌وناله می‌کردین که ما در آستانه برگزاریه فینال واقعیهacl بودیم اونم با پنجرا بسته وساق‌های خسته اما مازمانی آه‌وناله می‌کنیم که وزیر کیسه‌دوست انواع سرویس‌ها رو به کیسه می‌ده وطشت رسواییه کمیته‌های انصباطی واخلاقش خیلی وقته افتاده اونم درحالی که با کمک امتیاز معیشتی وسهمیه‌پنالتی‌های اهداییه وزیر کیسه‌پرست تازه چندهفته تونستین به صدر برسین خودت قضاوت کن این‌کجا وآن کجا
  • تاژکهیرآسیا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    درویش ازطرف بابا حمید کیسه کشا مامورشده تاپرسپولیس روتوتنگنانگهداره تا کیسه بعداز ده سال قهرمان بشه
    • کیسه کش عقده ای IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      نگید ردپای چند دلال بهتره بگید رد پای مافیای فوتبال ایران که امسال به هر طریقی شده میخواد پرسپولیس قهرمان نشه و جام به کیسه حموم لجن حکومتی و یا شله زرد مافیا برسه؟! همون مافیایی که باعث شد النصر عربستان از پرسپولیس شکایت کنه؟! همون مافیایی که باعث شد عیسی آل کثیر محروم بشه؟! همون مافیایی که مغانلو رو از چنگ پرسپولیس درمیاره و خودش به راحتی آب خوردن بازیکن میگیره از هر جای ایران و دنیا؟!همون مافیایی که عادل خان فردوسی پور رو کله پا کرد تا خیلی راحت این لجن و کثافت کاری رو پیش ببره؟! همون مافیایی که وقتی پرسپولیس داخل ایران بازیکن میخواد بگیره با پول بیت المال گل گهر جلوش وامیسته و خارج از ایران با رابطه و زد و بند شله زرد اصفهان جلو پرسپولیس وامیسته و خائن های کیسه کش که حتی در خدمت آل سعود هستند. ایکاش پرسپولیس این شیر زخمی فقط با این نامردها طرف بود متأسفانه به این هم قانع نشدند و با عوامل خودشون به عنوان مدیر عامل پرسپولیس تا تونستن به پرسپولیس ضربه زدن بیشرف ها؟! پرسپولیس فقط باید با یک یا علی و غیرت خودشون همه نقشه های این شیاطین رو نقش بر آب بکنند انشاالله.
  • ... IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    این بابا جاسوسه صبر کنید داره خودشو بی عرضه جلوه میده اینهو مکانی آخرش معلوم میشه صبر کنید
  • س ن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    احسنت تمام کمال وظایفی رو که ازت خواسته بودند انجام دادی اومدنت برای این بود که هوادارای 40میلیونی رو بفرستی جاده خاکی اوامر اربابتو انجام بدی شرم بر شما ووزارت واون فدراسیون تمام قد کیسه کش آخه قهرمانی کیسه به چه قیمتی
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    بهانه نیارید حرفاتونو تو زمین بزنید گلادیاتور باشید
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    فقط اوردنش درب داغون تیم کنه بره.روز اول نمیدونست این تیم چه مشکلاتی داره؟؟خبر نداشت؟؟وقتی قبول کرده اومده پس باید جواب گو باشه .اینا همش حرفه فقط اوردنش که تیمو داغون کنه. همونا که به گرشاسبی گفتن باید استعفا بدی بری به اینم گفتن کاری انجام نده
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    فقط اوردنش درب داغون تیم کنه بره.روز اول نمیدونست این تیم چه مشکلاتی داره؟؟خبر نداشت؟؟وقتی قبول کرده اومده پس باید جواب گو باشه .اینا همش حرفه فقط اوردنش که تیمو داغون کنه. همونا که به گرشاسبی گفتن باید استعفا بدی بری به اینم گفتن کاری انجام نده
  • ناشناس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    این قطریها واماراتیها از زمانی که با تیمهای اروپایی کار میکنندوسهام یاباشگاه اروپایی رو خریدن یکچیزهایی ازنقل وانتقالات بازیکن یاد گرفتن. تمام این حرفها وکارها حرف عربها نیست بلکه اروپائیهاست.
  • تیم حکمومتی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    تیم پیروزی بیش از حد حمایت میشود در حالیکه این میزان حمایت از تیم های شهرستانی میشد حتما قهرمان میشدند
  • منطق IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    سیامک و ترابی و امیری رو هم بفروش تموم کن حاجی. الحق که مدیر لایق خودتی فقط. دو حالت خارج نیست یا نمیتونی که باید بری یکی بیاد که بتونه. یا میتونی ولی داری دستوراتو مو به مو اجرا میکنی. کدومش؟
  • صداقت IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    وزیر یک نیم فصل پرسپولیس را بدون مدیر عامل و هیئت مدیره گذاشت و بلخره یک تهفه به نام درویش گذاشت بعنوان مترسک بر صدر باشگاه پرسپولیس و این شومن تا پایان فصل پرسپولیس و هواداران را میدوونه
  • ص_ف IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    باور بفرمائید این عزیز دل اشتباهی آمده پرسپولیس مدیری مدبر کاردان سیاس و با جنم و جربزه میخواهد اگر قرار باشه هر مدیری با این افاضات صدمن یه غاز بی کفایتی خودش را توجیه کند به سه ماه نرسیده شیرازه تیم از هم پاشیده میشود امروز گمنامترین تیمهای همین لیگ برتر هم در حد وسع وتوان خود یارگیری کرده اند واقعا باید به هواداران پرسپولیس حق داد که به توطئه زمین و زمان بر علیه تیمشان مشکوک باشند وگرنه هر کور و کچلی میتواند با این ناتوانی که این عزیز خودش به آن معترف است صاحب مقام ومنصبی در این باشگاه مردمی بشود
  • متین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    اقای گل ممد اینقدر بازیکن گرفتی . چه اتفاقی افتاد بیسوادی تو با گرفتن بازیکن از بین نمی ره و گرنه کلی بازیکن تو این دو سال گرفتی حتی یه پاس سالم نمی تونند بدن. این بازیکن های جدیدی که بگیری هم مثل قبلی ها . مشکل تیم ها مربیای ایرانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی