شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
۱ |
۵
یک تاکتیک موفق برای پنهان کردن حقیقت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حربه گل آلود کردن آب خودش یک تاکتیک موفق است. یعنی آنقدر شایعه باز تولید می‌شود که حقیقت ماجرا کدر می‌شود و تا حدودی پنهان. 

آرش محمدی؛ اگر شما فهمیدید در آسیا چه بر سر استقلال و پرسپولیس آمد و مقصران اصلی حذفشان چه کسانی بودند ما هم فهمیدیم! اگر شما فهمیدید چطور فدراسیون فوتبال از مربی در لول کارلوس کی‌روش به مارک ویلموتس رسید و چگونه مبلغ قرارداد این مربی بی‌مصرف ۲ برابر کی‌روش و ۳ برابر برانکو بسته شد ما هم فهمیدیم! نه اینکه هیچ چیز را ندانیم اما آب آنقدر گل آلود است که هیچ‌وقت اصل ماجرا دیده نمی‌شود.

حربه گل آلود کردن آب خودش یک تاکتیک موفق است. یعنی آنقدر شایعه باز تولید می‌شود که حقیقت ماجرا کدر می‌شود و تا حدودی پنهان. 

الان هم در کش مکش‌های اخیر فدراسیون همین تاکتیک در حال اجراست. یکی می‌گوید به خاطر حذف استقلال و پرسپولیس، نگران تیم ملی شدیم و دیگری می‌گوید به قرارداد مربیان پایه توجه نشده است. عدم شفافیت مالی هم که چاشنی کلیشه ای و بهانه همیشگی است. 

خلاصه بعد از حدود یک هفته هنوز هیچ دلیل مهم و محکمه پسندی از هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه نشنیده‌ایم. 

در چنین مواقعی تجربه می‌گوید آنقدر بهانه‌ها و اتهامات ریز و درشت مطرح می‌شود تا اصل ماجرا آن زیر مدفون بماند. الان هم همه مدعی اند بر اساس قانون پیش می‌روند و طبق اساسنامه همدیگر را عزل و منحل می‌کنند. فقط در این میان امیدواریم کاری نکنند یا تصمیمی نگیرند که دودش به چشم این فوتبال یک چشم برود. خواهشاً به تتمه ای که از این فوتبال باقی مانده رحم کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    اصلی ترین دلیل برداشت بیش از حد آقای رئیس از سفره مشترکه که وسط فدراسیون پهن شده ! درآمد و پول زوری که سازمان لیگ میگیره ، شیتیل داوری ، پکیج فروشی تیم های ملی ، مهندسی نتایج در لیگ های مختلف کشور ، انتصاب مربیان ملی و هزینه رزومه سازی برای آقایان بی نام و نشان که سکوی پرتابشون شده فوتبال ایران ؛ و مهمترین مورد تخلف رئیس احتمال طلسم و جادوی شاغلین در فدراسیون ! گویا میخواسته براشون زبون بند و سحر مهر و محبت برای اتوبوس تیم ملی بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی