نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
وقتی این ۶ خوراکی را هوس می‌کنید، یعنی بدن شما چه چیزی کم دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوس یک سیگنال از بدن شماست که به شما می گوید نیاز به چه چیری دارید. همه ما اسیر این هوس ها شده‌ایم. آیا می دانید که این هوس های ما در واقع نشانه‌ های چه کمبودهایی در بدنمان هستند؟

هوس چیپس؛ شاید سدیم بدن‌تان کافی نیست

چیپس

می توانید سدیم را از غذاهای سالم و کامل مانند چغندر (که حاوی آنتی اکسیدان های قوی نیز هستند) و سبزیجات برگ دار مانند اسفناج و زردچوبه دریافت کنید

هوس بستنی کردید؟ کم خواب هستید

بستنی

اگر کاهش وزن برایتان اهمیت دارد خواب درست را به یکی از گزینه های اصلی برنامه تان تبدیل کنید و نقش خواب در کاهش وزن را نادیده نگیرید.

هوس کره بادام زمینی؛ گرسنه هستید

کره بادام زمینی

چربی به شما کمک می کند تا احساس سیری کنید، اما از آنجا که کالری بیشتری نسبت به کربوهیدرات ها و پروتئین تأمین می کند، باید به میزان خوردن آن توجه داشته باشید.  برای نمونه، مساوی یک ۱/۴ آووکادو یا ۳۰ گرم آجیل است.

هوس نان و شیرینی؛ استرس و اضطراب را از خودتان دور کنید

نان و شیرینی

اگر به طور مرتب هوس شیرینی می کنید، وقت آن شده تا عمیق تر نگاه کنید و بفهمید که آیا استرس دارید یا مضطرب هستید. سعی کنید با مکانیسم های مقابله ای مثبت مانند پیاده روی، حمام گرم یا تماس با دوست خود با استرس مبارزه کنید.

هوس غذاهای تند؛ به تنوع نیاز دارید

غذاهای تند

اگر هوس غذاهای تند یا غذاهایی می کنید که معمولاً تجربه نمی کنید، شاید وقت آن شده که نگاهی به سبک زندگی روزانه خود بیندازید و ببینید آیا همیشه غذاهای یکسان (شاید ملایم) می خورید. از خود بپرسید که چگونه می توانید رژیم غذایی خودتان را متنوع کنید.

هوس یک غذای چرب؛ میزان آب بدن کافی نیست

غذاهای چرب

برای مقابله با سیگنال گرسنگی و کم آبی بدن، بهتر است در طول روز آب بنوشید.  بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که نوشیدن آب بیشتر، به کاهش وزن و ثابت نگه‌داشتن وزن بسیار کمک می‌کند.

منبع: سالمتر باشیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی