رضاییان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

درحالی که تصور می‌شد ماجرای پرسپولیسی شدن رامین رضاییان با عدم توافق این بازیکن با الدحیل منتفی شده باشد ناگهان ورق برگشت.

در واپسین دقایق نقل و انتقالات زمستانی رامین رضاییان توانست با باشگاه الدحیل به توافق رسیده و قراردادش با تیم قطری را فسخ کند تا مدیربرنامه‌هایش در تهران با پرسپولیسی‌ها تمام کند.

خبری که کورسوی امید را نزد هواداران پرسپولیس زنده کرد. اما شاید برای برخی از طرفداران پرسپولیس این پرسش به وجود آمده باشد که چرا رامین ۶ ماهه بست؟ یا اینکه تکلیف طلب او از باشگاه الدحیل چه شد و قرار است این بازیکن چه زمانی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند؟ آیا می‌تواند از هفته هجدهم برای تیم جدیدش به میدان برود یا نه؟ و چه شماره ای در پرسپولیس به رامین می‌رسد؟

جواب همه این سؤالات را می‌توانید در گزارش زیر بخوانید.

خداحافظی با ۱۵ میلیارد تومان پول به خاطر پرسپولیس!

یکی از اختلافات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل برسر مبلغ قراردادش با این تیم قطری بود. سران این باشگاه او را در لیست مازاد قرارداده بودند و باید طبق قانون رضایت مالی بازیکن ایرانی را جلب می‌کردند اما این پروسه نسبتا طولانی شد.

مدیران باشگاه الدحیل که می‌دانستند تیم پرسپولیس خواهان خرید بازیکن مازاد آنهاست به رامین رضاییان پیشنهاد دادند قید پول خودش را زده و به عنوان بازیکن آزاد به ایران برود!

قطری‌ها برای آن که بیشتر رضاییان را تحت فشار بگذارند عنوان کردند حاضرند پولش را بدهند ولی باید در تمرینات تیم امید الدحیل شرکت کند و...!

کار به جایی رسید که مدیربرنامه‌های رضاییان نیز خسته و فرسوده به تهران برگشت و خود رامین پیگیر ماجرا شد.

شنبه شب پس از توافق با پرسپولیس مدیربرنامه‌های رامین رضاییان گفت : درود به شرف رامین رضاییان! منظور او این بود که رضاییان برای پیوستن به پرسپولیس و فسخ قرارداد با قطری‌ها قید حدود ۱۵ میلیارد تومان پول را زد تا قرمز پوش شود.

او می‌توانست تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر در این کشور بماند، به هیچ تیمی‌نرود و ۱۵ میلیارد تومان به جیب بزند اما پس از دیدن پیام‌های هواداران پرسپولیس از ایران تصمیم جدیدی گرفت و قید این پول هنگفت را زد.

۶ میلیارد تومان برای نیم فصل!

شاید ۶ میلیارد تومان برای نیم فصل مبلغ زیادی به نظر برسد اما فراموش نباید کرد رامین رضاییان یک بازیکن آزاد است. او کارنامه موفقی در پرسپولیس دارد و بازیکن شناخته شده ای نیز محسوب می‌شود. چه بسا باشگاه‌های متمول صنعتی در داخل ایران حاضر بودند دو یا سه برابر این مبلغ را بپردازند کمااینکه پرداخته اند!

از طرفی رامین رضاییان قید ۱۵ میلیارد تومان الدحیل را زد و بنابراین مبلغ ۶ میلیارد تومان برای چنین بازیکنی زیاد به نظر نمی‌رسد.

چرا ۶ ماهه؟!

شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که چرا قرارداد رامین رضاییان به جای یک سال و نیم به مدت ۶ ماه منعقد شده است. این تصمیم طرفین بوده و ظاهرا در قرارداد این بازیکن ذکر شده است با رضایت سرمربی تیم پرسپولیس این قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد.

رقم قرارداد رضاییان و شماره پیراهنش در پرسپولیس مشخص شد/ رامین برای بازگشت از چه مبلغی گذشت؟/ دلیل قرارداد ۶ ماه خرید جدید سرخ‌ها

 دوشنبه سر تمرین پرسپولیس!

رامین رضاییان که با پرسپولیس به توافق رسیده است صبح امروز به تهران رسید. این بازیکن روز دوشنبه اولین تمرین خود همراه با پرسپولیس را انجام خواهد داد. این تمرین پس از بازی با نساجی و ریکاوری است اما قرار است خرید جدید در تمرین به سایرین معرفی شود.

خیال یحیی راحت شد، رامین آماده است

رامین رضاییان این روزها مرتب با یحیی گل محمدی درارتباط بوده است. یکی از سئوالات سرمربی پرسپولیس میزان آمادگی این بازیکن بوده است. رضاییان که به قول فوتبالی‌ها یکی از بازیکنان خوش تمرین پرسپولیس محسوب می‌شود از تمرینات اختصاصی در قطر غافل نبوده و ظاهرا آماده است.

خرید جدید جمعه بازی می‌کند؟

آی تی سی رامین رضاییان رسیده و او قادر خواهد بود روز جمعه هفته جاری با صلاحدید یحیی گل محمدی برای تیمش به میدان برود. جمعه ۲۹ بهمن ماه جاری و در دیدار برگشت و انتقامی، پرسپولیس باید ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک برود.

رضاییان درخواست پیراهن شماره ۲۷ کرد!

رامین رضاییان خاطرات بسیار خوبی از پوشیدن پیراهن شماره ۲۷ پرسپولیس دارد. برهمین اساس او بار دیگر خواستار پوشیدن این پیراهن شد که خالی است و کسی هم آن را نپوشیده است. البته رضاییان در قطر شماره‌های ۱۰ و ۲۳ را می‌پوشید و در تیم ملی نیز از پیراهن شماره ۲۳ استفاده می‌کرد اما در پرسپولیس با شماره ۲۷ خوش درخشید و حالا در بازگشت تصمیم گرفته است بار دیگر از همان شماره استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس معصومی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    باشه مخاطب هم گوشاش مخملیه اینم با ذکر یا رزاق و یا فتاح اومده از خیر ۱۵ میلیارد گذشته
    • سلطان IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      پوشیدن لباس پرسپولیس افتخاری که با پول نمیشه ارزش گزاری کرد فکر کردی کیسه داره میپوشه
    • تیر غیب US ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      با درود،دور از جنابِ گوش مخملی رامین که 40 میلیارد گرفته! یامگا و ژستد با دریافتِ یک ذکرِ "یا رزاق" دیگرگون شده افتخاری به ام القرا آمده برای تیم درباری بازی میکنند!
    • مهرداد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      آره واقعا با غیرته اصلا برای پول این سال ها واسه عرب ها بازی نمی‌کرده که فقط داشته خودش و گرم نگه میداشته تا پرسپولیسه عزیزش هر وقت خواستش مجانی بیاد بازی کنه ماهی یک میلیارد هم اصلا پولی نیست
    • ارتش سرخ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      سلام به همه پرسپولیسی های عزیز بله 5سال قهرمانی با اینگونه بازیکن بدست آوردیم ولی یه سری مدیرانی همان بابامسعود که سرزبان استقلالی های عزیزبوده گذاشت راس کارهچون عرب وچی چی پناه تمام عاشقان پرسپولیس را فراری دادن این رامین مسلمان احمدنور وشجاع طارمی ازجنس پرسپولیس بودن حتی اپوعلی گنجی وحاج محمدانصاری همه آنها پرسپولیسی وعاشق تیم بودن باقهرمانی هاست خوشحال و بانبودن قهرمانی گریان بودن نمونه اش سال 94که باتفاضل گل قهرمانی به خوزستانی ها دادن ولی دوستان استقلالی بجای اینکه یقه مدیران شوم بگیرند وسهم خواهی کنندچسپیده بودن بابامسعودگویان تاکمی. آرامش بگیرند
    • شخصی محترم IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      پوشیدن لباس پرسپولیس لیاقت میخواد هر کی که میاد پرسپولیس چقدر خوب بوده که اومده بازیکنانی هم که به خاطر پول از پرسپولیس جدا شدند ارزش پیراهن رو نفهمیدن
  • لنگی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    6میلیاردمبلغی نیس اماازخبرورزشی اصلا مشخص نیس طرفدارهیچ تیمی نیس😂
    • قرمز IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      شما متوجه نیستی یا رقم اعداد نمیفهمی ۶ ملیارد برای ۶ماه چیزی نیست یعنی یه فصل ۱۲ ملیارد
    • تیر غیب US ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      با درود،با شما موافقم در قبال قیمتِ بازیکنِ ازبکی البته که قیمتی نیست.
    • کیسه حقیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      بهتر مغاننلو هست ۴۰ میلیارد
  • محمدرضا IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    خوش اومدی پسر به خونه خوش بدرخشی
  • الونگا IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    به کیسه کشابعد ازخوندن دقیق متن😂👄👅👅😂👄👅👅👄😂
    • اوف IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      بیا بالاتر حرف بزن تاجیها عادت ندارن زیر پاشونو ببینن
    • کیسه حقیر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      یه نیم فصل رنگ صدرو دیدن برا ما شاخ شدن🤣 تا یادمه کاجی ها همیشه سرشون بالا بود داشتن برای رسیدن به صدر دستو پا میزدن
  • بنده ی خدا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    امان از وقتی رسانه طرفدار تیم خاصی باشه , یه جوری خبر رو‌کار میکنه که ادم دلش بسوزه
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    اولا مبارک لنگی های حکومتی خبیث باشه ما که بخیل نیستیم ... ثانیا مافیای رسانه ای لنگی دیگه هیچ‌ حرف و حدیثی باقی نگذاشت خودش بافت و بافت و بافت ، تفت و تفت و تفت و به اراجیف سوالات خود پاسخهای لنگی پسند، لنگی شاد کن، لنگی ساز داد تا قند در دل لنگیهای حکومتی آب شود ... در قهرمانی های جعلی و رانتی لنگی های حکومتی رسانه ها نقشی انکار ناپذیر و فوق مافیا را ایفا کردند خیانت رسانه ها به فوتبال پاک فراموش ناشدنی است
    • مجید NL ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      فوتبال پاک فقط داوری های دو بازی اخیر کیسه و حکم‌های کمیته انضباطی
    • کیسه 6+6 IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      رامین خار چشم امتیاز معیشتیها....
    • پرسپولیس IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      یکم با شرف و مودب و با منطق باش چندین ساله فقط توهین و افترا شنیدیم از شماها اما پرسپولیس ما بدون توجه به این همه حرفهای شیطانی و سراسر تهمت و دروغ به پیش تاخته بازیکنان با شرف پرسپولیس جواب فحش و تهمت و دروغ شماها رو چند ساله با جام و افتخار دادند قطار پرسپولیس ایستایی ندارد زنده باد پرسپولیس زنده باد ایرانی باشرف
    • کیسه حقیر IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      بسوز کیسه کش اره هممون فاسدیم تو برو کنار فاسد نشی🔥🤣🏆🏆🏆🏆🏆🔥
    • پاکشوما IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      نمیدونم چرا هر وقت اسم فوتبال پاک میاد یاد کیسه می افتم:/
    • تیر غیب US ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      با درود،جنابِ...مافیای حکومتی گمان میکردم پس از جلوگیریِ دروازه بانتان از گل حتمی که به شیوهء دروازه بانانِ هندبال و نزدیک به دایرهء وسط زمین! و عدمِ دریافت کارت قرمز و دریغ از ضربهء کاشته...دیگر از فوتبالِ پاک نمیگویید اما گویا مشکل از بنده است که باید ادراک و استنباطم را از هوادارانِ تیمِ درباری آپدیت کنم.بعضی از این هواداران با رسوایی کنار آمده شرم را بوسیده و حیا را نوازش نموده و این هر دو را به کناری نهاده وقاحت را شعارِ هواداریِ خود قرار داده اند البته بر سبیلِ تعارف"به دور از جنابعالی"!
    • آنتی کیسه IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      ببین چه جیره خورایی به ما میگن حکومتی تنها نهادی که برای برد کیسه هنوز کاری نکرده دفتر رهبریه شما بدون رانت و فساد و حکومت جاتون همون دسته ۳ هست و بس
    • لنگی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      شماقهرمانی پرسپولیس قبل بابامسعودرو ببینین قهرمانی دورای وزارتشو ببینین اخه هربچه ای هم باشه میفهمه مشکوکه اگه پرسپولیس تیمه چراقبلش ده سال ده سال قهرمانی میاورد یادم میاد یه زمانی تو نیم فصل رده ۱۵ رو داشت
  • اسی تاجی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    ما هم با گوشهای مخملی برای این همه گذشت و ایثار از طرف پولکیای لنگ و لوگوبوسان تاریخ زاز زار اشک شوق میریزیم
    • 6 تایی ها IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      مهم نیست شماز چی فکرمیکنید مهم اینه که اومدن رامین آنقدر بهتون فشار آورده که این حرفها رو از خودتون در اوردید.😂😂😂
  • قرمز رگم پرسپولیس جونم IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    عشقی رامین واقعا دله همه ی هواداران سرخ پوشارو شاد کردی قید این همه پولو زدی که بیای این تیمو سرپا کنی احترام نظامی برای رامین رضاییان و پرسپولیس
  • حسین IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    پرسپولیسی های لژیونر همیشه از پول هنگفت خودشون می گذرند و با مبلغ ناچیز میان واسشون بازی میکنن همه ما هم درازگوشیم
    • ف دال IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      به توئم می‌گم؛ اونچه در مورد خودت فکر می‌کنی رو به بقیه تعمیم و تسری نده. یاهو.
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      هههههه کسی که الدحیل بندازتش بیرون معلومه با هزار تومانم که شده میاید پرسپولیس اه اه اه ببین با اینا رضاییان چی کرده که انقدر کینه دارن؟؟؟ معلومه خوب قاتلتونه ❤️💪💪💪❤️💪❤️
    • Mahi IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      در اینکه شما موجود درازگوش گوش مخملی هستین شکی نیست ولی جهت اطلاع جنابعالی بعلهههههه😌😎 فکر کردی همه مثل امثال شما کاجی های حقیر پول پرستن؟ بسوووووووووزززز و همچنان به سوختنت ادامه بده که وقتش رسیده چپ و راست شین🤙🏻🤙🏻🔥🔥🔥
  • آرمان DE ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    حداقل این قدر تابلو کار نکنید آدم فک می‌کنه رسانه باشگاه پیروزی این خبرو کار کرده
  • جواد قندهاری IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    سلام رامین جان خوش اومدی ایشالله با حضور شما پرسپولیس قوی تر از قبل بازی کنه و فا‌تح ششمین قهرمانی کنیم
  • Me IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    هر که آخرین قهرمانی کیسه یادش میاد لایک کنه
    • داش کمال IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      من دسته سوم که قهرمان شد و آمد دسته دو رو یادمه
  • مهرداد شهبازی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    دمت گرم سلطان،❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    • لنگی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      سلطان قرتی بازی😂😂😂
  • Fashu Poshteh IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    فرق کیسه تنان با باشگاه کبیر پرسپولیس در همینه چون همین چند روز دیدم با اینکه دولت رییسی تمام تلاش خود رو کرد تا پرسپولیس بازیکن نگیره اما بیرانوند از حقش گذشت کرد رامین از حق خودش گذشت تا لااقل یک بازیکن بتوانند بگیرند در عوض دولت تمام آبی کیسه کش از هر نوع شارژ و پرداخت به تیم سوگلیش دریغ نکرد
    • لنگی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      پدیده هم از حقش گزشت کرد
  • parsa IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    میبینم که کیسه ای های عزیز بشدت فشاری شدن ⁦🤣🤣
  • غریب اشنا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    باسلام رامین به قول شما از پول گذشت خوب باشگاه عربی چی انها هم از پول گذشتن چرا دروغ میگویید پول دادین رامین را گرفتین پول به دست باشگاه عربی رسید حالا چرا وانمود میکنید پول ندادین چیست باتشکر از خبر ورزشی
  • سهراب IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    یدونه رامین خودمون برگشته شیش ماهه ببین کیسه کشا با این همه خرید نمیتونن ببینن ذات خرابا حالا طارمی چند سال دیگه برگرده که سکته میکنید
  • حسن درویشی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    با سلام به رامین عزیز میدونستم رو سفیدمون میکنی این رسانها هستن که معلوم نیست که کدوم خبرشون حقیقت داره مردمو میپیچونن درهر صورت خوش اومدی
  • عشقپولیس IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    رامین جان خوش آمدی به خونه خودت ❤️❤️
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    خوش اومدی قاتل کیسه..از دیشب تاحالا خییییلیا سوختن بابت این انتقال آخه کیسه کشای بدرد نخور خدا میلیارد تومن‌بابات باریکن‌خارجی مربی خارجی خریدای جدید از جیب ملت ورداشتین کسی ام‌چیزی نگفته بتون حالا پرسپولیس کبیر یدونه بازیکن خریده ب کجاتون فشار اومده؟؟ چپ و راست خارجی ملیون دلاری میخرید ب لطف سگجادی بیشرف حالا بخاطر ی بازیکن ک سرورتون گرفته دارید میترکید؟؟ دبل هتریک نزدیک است....
  • ۴۴۴۴ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    اگه قرار بود از پول بگذره، اول نقل و انتقالات می اومد، نه دقیقه آخر... معجزه وزارت برای سوگولی رخ داده... خبر ورزشی هم ماسمالی می کنه
  • رضا IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    یعنی الان ۱۵ میلیارد به ادحیل دادیم ۶ میلیارد به رامین رضاییان ؟
  • امیر IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    من نمی‌دونم بازگشت بازیکن سابق یک تیم به تیم قبلی اش چه ربطی با این تفیلی های عقده ای کیسه کش داره.بدبختها داغ قهرمانی میمونه رو دل و جیگرتون وطن فروشها .
  • مکتب پاک کیسه IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    چخبر شده؟؟؟ چرا کیسه کشا می نالن؟ چرا باز دارن میسوزن؟ نکنه سلطانی فر برگشته؟🤣🤣🤣🤣
  • طرفدار کیسه تهران IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    عزیزی خائن بخاطر تیم مورد علاقه‌اش ک کیسه نام دارد خیانت کرد و دستش رو شد آقایون گوش مخملی اینجا جای تعجب داره
  • حسن محمدی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    رامین جان خوش آمدی به خانه خودت انشا الله بدرخشی
  • محمد RO ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    رامین فقط بخاطر یه چیز اومده اونم برای اینکه به تیم ملی برسه چون میدونست نمیتونه توی قطر خوب بازی کنه واسه همون کجارو بهتر از تیم ما انتخاب بکنه که هم دیده بشه هم هوادار داریم چون میدونه جام جهانی جایی هیت که خیلیا آرزو دارن باشن ولی مطمئنم رامین رو اصلا دعوت نمیکنن چون بازیکن ملی پوس توی پیت رامین زیاد داریم و همشون آماده ان و هم اینکه رامین سنش گذشته
  • ناشناس IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    بابا یه دروغ مصلحتی بگید که یه کم قابل باور باشه یعنی رضاییان در قطر متحول شده و یکدفعه حاضر شده برای رضایت هواداران قید همه چیز را بزند،فیلم هندی درست کردید
  • ایران من IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    دقیقه نود و در وقتهای تلف شده همه از شکایتشان گذشتند. رضاییان به عشق پیروزی برگشت و ۲سال بعد هم سکایت ۲۰ میلیاردی‌اش نمایان میشه
  • مهدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    این کیسه کشای که میگن دروغه و فلان رو ولشون کنید اینا ده ساله قهرمان نشدن و تو این بیست و یک سال لیگ برتر فقط با یک شخص معروف تونستن سه بار قهرمان شن به خاطر همین به همه چی بدبین شدن وگرنه آدم اگه یک ذره عقل داشته باشه میفهمه سالی که ختم میشه ب جان جهانی یک فوتبالیست باید قید یک چیزای رو بزنه تا بتونن بازی کنه و به جام جهانی بره
  • حسین IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    لطفا بیخودی اظهار نظر نکنید
  • دریکوند IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    فرق باشگاه با اصالت تاج و بولینگ عبده در رسانه مافیای لجنیست که برای لنگ قهرمان سازی می کنند.این دلقک فاسد هم با قول دلالهای تیم ملی برای رسیدن دوباره به جام‌جهانی دندان تیز کرده است.اژ خبرنهاران میخواهم محرومیت عنعانی را با امثال اورمارس مقایسه کنند و دست از این همه بی شرافتی بردارند
  • جعل& پو& لیس IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    هر چقدر سعی میکنم نخندم نمیشه یعنی گوشای هوادارتون انقدر تابلوه که یک ادم با منطق پیدا نمیشه یعنی رامین از 45 میلیارد گذشت کرده برای چقدر ؟ یعنی به عشق هواداران و ندای قلبیش امد اونم برای 6 ماه ؟ دیگه چه خبر ؟؟؟؟ یاد اون شبی که انصاریفرد مدیرعامل لنگ تو برنامه 90 بود یهو یکی بهش زنگ زد و گفت اوکیه امدا غیبی شده افتادم چقدر این دو قضیه شبیه هم هستش یهو ورق برگشت ههههههه شب شنبه در اخرین دقایق فسخ کرده یک شنبه از قطر وارد تهران شده و ثبت کرده بعدا زمان نقل انتقالات تا کی بوده افرین ساعت 12 شب شنبه شب ) جعل اصلا تو ذات لنگه هر سال باید یکی رو کنند وگرنه شبشون روز نمیشه جعل طارمی ترابی خلعتبری حالا رامین ههههههههه حتما قهرمانیاتونو هم پاک میدونید دونده ابی (باباحمید جدیدلنگ ) شب روزشو گذاشته برای لنگ بگفته خودش ما که چیزی نگفتیم 22 میلیارد 30 میلیارد 45 میلیارد برای رامین زمین تمرین مناسب وزیر هم مگه گل میزنه استقلال هم با معاوضه بازیکن بازیکن میگیره 8 خروجی 2 ورودی
    • جنجال IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      رو که نیست از سنگ پای قزوین هم گذشته.هوش شماها اندازه یه آمیب هم نیست.کلیه رسانه ها و فایل صوتی رئیی فدراسیونتون همش دروغه.بخدا لایق اسم دوچرخه سواران هم نیستین
  • بهنام IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    سلام بر. تمامی طرفداران فوتبال دوستان پرسپولیس تیم بزرگی است و بسیار هم پرطرفدار است من خودم پرسپولیسی نیستم ولی خواستم یک موردی را بگم حق پرسپولیس خرید بازیکنان خوب و درجه است ولی نمیدانم چرا در چند سال اخیر این تیم هر بازیکنی میگیرد با دروغ سعی دارد بگوید بازیکن ما مثلاً با یک سوم پیشنهادهای دیگه به تیم ما پیوسته یا مثلاً سید جلال قراردادش یک میلیارد است یا همه بازیکنان ما از تیم‌های صنعتی پیشنهاد بیست میلیاردی دارند ولی به عشق پرسپولیس با دومیلبارد برای پرسپولیس بازی میکنند بابا بخدا حقتون تیم خوب و بازیکن گران قیمت هست دیگر این ننه من غریبم بازی ها چیه همش در میارید هیچ بازیکنی در ایران حاضر نیست حتی اگه یکجایی پانصد میلیون بهش بیشتر میدهند را ول کند بره جایی که کمتر میدهند این حرفهای بچه گانه هم واقعا شورش را درآورده است یکی نیست بگه شما که قرارداد همه بازبکناتون یکی و دومیلیارده پس کل تیمتون باید در سال بیست یا سی میلیارد خرجش بشه پس چجوریه با چند صد میلیارد پول باز هم همش حقوقشون عقبه و کلی بدهی دارند پس یک جای کار میلنگه
    • آنتی کیسه IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      آخه شما نباید بفهمید چون بازی کردن در تیمی که در شش سال اخیر به اندازه تمام عمر تیم آبکی جام آورده چه کیفی دارد ؟ از کجا می خواهید بدانید ؟ شما فقط می تونید حسرتش را بخورید !!!
    • لنگی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      بازیکن خارجیه برای یه پنالتی که تو دربی زدتواسمون اومده چندصدمیلیاردازپرسپولیس میخواهد اخه کجایکی دومیلیارده نه که خودشون نمفهمن فکرمیکنن همه نفهمن
  • عارف JP ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    اخی ۶میلیارد مبلغ ناچیزیه خدایا چجوری میخاد اجاره خونه بده چجوری پول بلیط اتوبوس بده ای خدا.اصلا خبر ورزشی طرفدار هیچ تیمی نیست
  • دخی پرسپولیسی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    پرسپولیس بازیکن جذب کرده چه ربطی به شما جماعت هوچگر زرد وابی داره
  • قرمز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    جالبه که کامنت استقلالیها زیر مطلب مرتبط با پرسپولیس بیشتره
  • سعید IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    هر بازیکنی در لیست مازاد خارجی قرار می گیره میاد استقلال و پرسپولیس بخاطر تعصبش به این تیم ها🤣🤣🤣
  • آرین IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    ب نظر من اگه میموند قطر و ۱۵ میلیاردی ک از خیرش گذشته و میداد باشگاه ۲ تا مهاجم طراز اول جذب میکرد خیلی خیرش بیشتر بود!
  • مستر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    درود بر شرفت رامین
  • حق گو IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    آره صلواتی اومده...خخخ...احتمالا پای یه صندوق دولتی دیگه ای توکاره یا بیت المال دیگر....
  • Masoud IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    حال میده سوزش کیسه کشا رو می بینی
  • انوش IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    رامین خوش اومدی .....جناح راست تیم ملی مال خودته
  • یک استقلالی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    رامین بعدم میفهمه چه اشتباهی کرده الان تو کل دنیا ۱پول ۲قدرت هست ۱۵ میلیاردو می‌گرفت از تیم های با کیفیت اربی بهتر میتونست به لیگ های معتبر دنیا بره ولب لیگ های ایرانی کیفیت بازیکنایی مثل رامین یامگا حمدانی و.....رو نداره
    • ارتش سرخ آسیا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      پوشیدن پیراهن پرسپولیس مثل قدرت میمونه وگرنه ۵ سال قهرمانی از کجا میومد در ضمن احیانا مهدی طارمی از کدوم تیم رفت تو پرتو و ستاره فوتبال پرتغال شد نکنه از استقلال رفته و ما خبر نداریم
  • آبی تر از آنیم...... US ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    ۶تومن نیم فصل؟یا خدا ... بقیه بازیکنان پیروزی چقدر گرفتن پس.....به خاطر همینه که تمرین نمیکنن و زود زود قهر میکنن....خدارو شکر که هوادار تیم تاجیم
  • به کیسه IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    صل الله محمد قاتل کیسه امد
    • لنگی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      جوجه رو آخر پاییزمی شمارن شماهیچی از فوتبال نمیدونید یحیی چندبازی نتیجه نگرفت میخواسته تو مصاحبه قبل بازی گریه کن
  • کیسه کش دلاک IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    جالبه تیم حکومتی و گل سر سبد دولت به تیمی میگن که از بس براش پنالتی گرفتن دیگه مردم به اسم پنالتقلال کیسه رو میشناسن مثل رونالدو و مسی رونالدو نصف گلهاش رو با پنالتی میزد ولی مسی خودش گل میزد مصداق پرسپولیس کبیر و کیسه حقیره😂😂
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    آفرین . عیدی خوبی بود روز تولد حضرت علی (ع).خدا بیشتر ازین هم روزی حلال نصیبش کنه.
  • ساده IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    سلام..ماهی یک میلیارد تومن پولی نیست؟؟؟ یه معلم ۳۰ سال درس میده حساب کنی ۳ میلیارد برای ۳۰ سال نمیگیره..بازیکنی که توی تیمش سکونشینه رو ماهی یک میلیارد میخوان بدن بهش..تازه میگن پولی هم نیست..پروفسور سمیعی هم ماهی یه میلیارد نمیده بهش بیمارستان محل کارش
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    ۶ میلیارد برای ۶ ماه ،از پول بیت المال ،از پول من و شما ،این تیم ها رو خصوصی کنید
  • مهدی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6میلیارد فقط دادن به این بازیکن،ببین چند دادن به دحیل متمول برای رضایت‌نامه!! دوباره معلوم نیست لنگ رفته سر کدوم صندوق مردم،شایدم مثل ی هدایتی مفسد پیدا کردن که اختلاس کنه بده لنگ
  • حسین IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    ای خدا این هنوز نیومده باز حاشیه هاش شروع شد!! اگر این ادم به درد تیم خورد!؟ هرچی خواستین بگین
  • اسی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    بابا کم دروغ بگید مگه میشه یارو پول رضایت نامش یک و نیم میلیون یورو بوده دادید اوردینش
  • فیروز IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    با سلام ب نظر من تنها کسیکه میتونست سمت راست پرسپولیسه ب بهترین شکل ممکن تکمیل کنه با توجه ب سوابق بازیش تو این سمت زمین فقط رامین بود خلاصه آمدنش و گذشتن از ۱۵ میلیارد ک تو کشورای دیگه هم رقم قابل توجهی هست ستودنیه خوش اومدی رامین موفق باشی .
  • علی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    آره جون بابات یا خودتون رو خر فرض کردین یا واقعا خودتون خرین ،که البته مردم همه چی رو میدونن ،پس گزینه دومه ،این از ۱۵ میلیارد تومان گذشت کرد چرا چرت میگین آخه فی سبیل اله اومده ،اینه دقیقا یا پرسپولیس ۶۰ میلیارد آب خورده
  • ممد اورتون IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    بابا خیلی زیاد ههههههههه نمیرزه البته من خودم طرفدار پایه پرسپولیس هستم
  • محمد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    وقتی یه رسانه انقد قشنگ برا یه تیم تبلیغ میکنه دیگه چی باید گفت.
  • پرسپولیس عشقه ابدی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    واقعا عشقی رامین جان چون هیچ بازیکنی آنقدر پول نمیگیره هر چند که پوشیدن پیراهن ارتش سرخ یه افتخاره ولی کلا عشق 🥰 چشه همه کیسه کشا کور شه 🤩😜🤣
  • تاج IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    حالا خوبه تو اولین بازیش رباط پاره کنه شیش ماهش به باد بره خخخخ لنگی میمیرن انقدر ننازید
  • لنگ حقیر IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    واقعا این خبرگزاری رو راه انداختید که از تیم حکومتی لنگ طرفداری کنید ، هوادارای خودتون احمق فرض کردید که طرف قید ۱۵ میلیارد رو برای ۶ میلیارد زده ، هههه واقعا شما خیلی وقیحید...
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    به خونه ات خوش اومدی پسر باغیرت پرسپولیسی ❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹
  • نمک IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    یعنی منجی پرسپولیس اینه که همه به وجد اومدن . نمی‌دونم والله. ببینیم چی میشه.
  • ناشناس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بابا دارید میگید اختلاف داشته با تیم میخواستن تحقیرش کنند تو لیست مازاد بوده و درصورت ماندن باید میرفته تیم امید دیده شش میلیارد بگیره بهتره منتظر موندنو و دوندگی و تحقیره چرا اسطوره می‌سازید شش میلیارد برا نیم فصل پول کمی نیست اونم پرسپولیس که به کسی نیست که بدهکار نباشه هزار تا پرونده و شاکی خارجی داره اگه حکومتی نبود تا حالا این پول ها و رانتها را کی میخواست بده دیگه از شستا و دولت و همه جا گنده کاری ها را جمع میکنند .بسه بابا مثلا این بدهی ها را هر تیم دیگه بالا بیاره فدراسیون و بورس و اختلاسگران نامی هدایتی و زنجانی و... میدن تازه از لفظ حکومتی هم ناراحت میشن !!!!؟؟ عجب رویی دارید یکم که حمایت برداشته بشه همتون گریه میکنید
  • حنانه IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    لطفا یکی صدای منو به اون برسونه که چقدر دوسش دارم و بخاطرش خواب و خوراک ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی