نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
پایان دوری از تیم ملی؛ اسکوچیچ این بازیکن را دعوت می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی که در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ همراه تیم ملی بود و حتی در بازی با عراق و بحرین برای تیم ملی بازی کرد در اردوهای اخیر به تیم ملی دعوت نشده است.

بعد از حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی به جای مارک ویلموتس شرایط علیه محمد محبی شد و این اواخر هم هیچ شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی پیدا نکرد اما به طور حتم در ماه های آینده شرایط به سود این بازیکن خواهد شد. بر اساس خبرهای رسیده اسکوچیچ این بار از محمد محبی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد. به این خاطر که محمد محبی به ترکیب ثابت تیم سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال راه پیدا کرده است  و از همه مهمتر اینکه در هفته های اخیر در پست وینگ بک سه گل زده است.

آخرین گل او شنبه شب در بازی سانتاکلارا – بنفیکا در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال بود. مسابقه‌ای که این بار همانند بازی نیمه نهایی لیگ کاپ با نتیجه دو بر یک به سود بنفیکا پایان یافت. این در حالی بود که محمد محبی در دقیقه ۲۰ بازی سانتاکلارا را یک بر صفر پیش انداخت و پیش از اینکه در دقیقه ۵۲ بازی به دلیل مصدومیت تعویض شود نتیجه یک بر صفر پابرجا مانده بود.  در دقیقه ۲۰ بازی، بارتو با یک ضربه دروازه تیم بنفیکا را نشانه گرفت که توپ توسط دروازه‌بان برگشت داده شد و در حالی که اوتامندی مدافع تیم ملی آرژانتین تلاش می کرد ضربه برگشتی را از آن خود کند محمد محبی از راه رسید و با تیزهوشی توپ را تبدیل به گل کرد. در حالی که این گل ابتدا از سوی داور به دلیل آفساید مردود اعلام شده بود اما کمک داور ویدئویی سبب شد که نام محبی به عنوان گلزن این بازی به ثبت برسد و او بعد از مهدی طارمی دومین بازیکنی ایرانی لقب بگیرد که به بنفیکا گل زده است. محبی در نیمه نخست بعد از به ثمر رساندن گل با کارت زرد داور نیز جریمه شد.

نکته جالب اینکه محمد محبی چندی پیش وقتی به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود به جای انتقاد از اسکوچیچ اینطور گفت ایراد از خودم است و تلاش خواهم کرد با ارایه بازی های خوب برای سانتاکلارا به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    اسکو اولویتش لیگ داخلیه و بعد بازیکنایی که از لیگ ایران لژیونر شدن ما الان تو رده پایه دورتموند شایان صادقی رو داریم تو پارتیزان صامد بازدار رو داریم(صربستانی ها با لواندوفسکی مقایسش می کنن و تیم ملی جوانان صربستان هم هست) کیان صادقی رو تو رده پایه دوسلدورف داریم شک ندارم کیروش اگه بود یکیشون حداقل برا یه بازی دوستانه دعوت می کرد جناب اسکو هم از این کارا بلده؟ یا اولویتش دعوت بازیکنای پیر پاتال و ۳۰ ساله ی لیگ به درد نخور داخلیه؟
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    الان با یه گل شد ستاره ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی