نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تمجید گواردیولا از بازیکن خاص/ گل شدن پنالتی‌های‌مان با او تضمین شده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریاض محرز هافبک خلاق منچسرسیتی با اینکه مقابل نوریچ گل نزد اما یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

ریاض محرز عملکردی دیدنی در بازی منچسترسیتی مقابل نوریچ داشت و در برد ۴-۰ سیتیزن‌ها نقش مهمی را ایفا کرد.

هافبک ۳۰ ساله بعد از بازگشت از جام ملتهای آفریقا که برای او و تیم ملی الجزایر کاملا ناامیدکننده بود، آماده نشان داد. ریاض در دو بازی گذشته برای سیتی روی سه گل تاثیرگذار بود و در بازی مقابل برنتفورد هم گل زده بود. باتوجه به آن روند چشمگیر، نام او در ترکیب اولیه منچسترسیتی مقابل نوریچ در ورزشگاه کَرو رود قرار گرفت.

محرز البته نتوانست گل بزند و هت‌تریک رحیم استرلینگ و تک گل فودن به برد شاگردان پپ گواردیولا مقابل تیم دین اسمیت منجر شد. با این وجود، بازیکن سابق لسترسیتی تا زمانی که در زمین بود نقش مهمی را در تیم ایفا کرد. در کارهای تهاجیی او دو شوت به سمت دروازه زد، سه پاس کلیدی داد، دو دریبل موفق زد و یک خطا هم از حریف گرفت. ۴۲ پاس  با دقت پاس ۹۵.۲ نیز دیگر آمار خوب او بود.

در کار دفاعی نیز ریاض محرز مشارکت ویژه ای داشت تا یکی از بهترین بازیکنان سیتی در این مسابقه باشد. در فاصله شش دقیقه مانده به پایان بازی او جای خود را به کایکی دا سیلوا بازیکن برزیلی منچسترسیتی داد.

گواردیولا در مصاحبه‌های قبلی خود از توانایی ویژه مرد سال سابق فوتبال آفریقا در زدن ضربات پنالتی تمجید کرده بود: «سال گذشته ما در زدن ضربات پنالتی مشکل داشتیم و حالا یک گارانتی خوب در این زمینه داریم. او یک ویژگی خاص دارد. همه پنالتی‌ها را گل می‌کند، هرچقدر هم تحت فشار باشد مهم نیست. وقتی ۴-۰ جلو باشید پنالتی زدن کاری ندارد اما فصل گذشته در حالی که ما مقابل دورتموند ۱-۰ عقب بودیم او گل زد و امسال هم مقابل آرسنال با یک گل عقب بودیم که ریاض پنالتی را تبدیل به گل کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی