یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
۰ |
۰
مربی استقلالی این بار کسی را متهم به تبانی نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری در شروع بازی ها بعد از تعطیلات زمستانی شکست سختی را در برابر سپاهان به همراه تیم نفت مسجد سلیمان تجربه کرد.

در حالی که در همان دقایق ابتدایی بازی نفت مسجد سلیمان روی خطای مسلم مجدمی ۱۰ نفره شد در نهایت با نتیجه ۴-۱ شکست خورد تا هم چنان یکی از دو گزینه سقوط در کنار تیم شهر خودرو باشد.

فصل گذشته محمود فکری بعد از شکست ۳-۱ تیمش در برابر ذوب آهن برخی از بازیکنان تیمش را متهم به کم کاری و تبانی کرد اما این بار و بعد از شکست در برابر سپاهان چنین ایده ای نداشت و خطاب به خبرنگاران در بخشی از مصاحبه اش این چنین گفت:« به سپاهان خسته نباشید و تبریک می گویم. ازبازیکنانم تشکر می کنم. با تمام وجود جنگیدند. چیزی که می خواستم را در زمین اجرا کردند.در بحث فنی شاید قدرت تیمی ما به سپاهان نرسید و اگر با ۱۱ نفر هم بازی می‌کردیم تضمینی نبود که با سه امتیاز بیرون بیاییم. متاسفانه سوت سخت گیرانه داور باعث شد شیرازه تیم ما به هم بریزد. اگر این خطا برای تیم ما بود شاید اصلا نگاه نمی کردند که در چنین صحنه ای بازیکنی اخراج شود. متاسفانه برخی داوران به تیم نگاه می کنند. می بینند این تیم نفت مسجدسلیمان است و می شود علیه آن سوت زد یا خیلی راحت بازیکنش را اخراج کرد. متاسفانه بعد از آن اخراج سیستم کاری ما به هم ریخت و نتوانستیم برنامه مان را خوب اجرا کنیم.»

نفت مسجد سلیمان ۸ بازیکن جدید جذب کرده و امیدوار است با هماهنگی این بازیکنان با بازیکنان قدیمی؛ تیم در سریعترین زمان ممکن به هارمونی برسد و در نهایت در جدول بازی ها باقی بماند. محمود فکری در حالی بار دیگر به نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر برگشته که در ابتدای فصل گذشته هدایت تیم استقلال را برعهده گرفته بود و این نشان می دهد بعد از جدایی از استقلال شرایط به سود او نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی