نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
۲ |
۴
زوونیمیر سولدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرهای رسیده حاکی از این است با این شکست زنگ خطر برای مربی خارجی تراکتور به صدا درآمد و اگر او در یکی دو هفته آینده نتواند در روند نتیجه‌گیری تیم تغییری ایجاد کند.

باشگاه تراکتور در تعطیلات زمستانی استراتژی متفاوتی را به نسبت فصول گذشته در پیش گرفت و درنهایت با وجود همه امتیازات ازدست‌رفته تیم با مربیگری زوونیمیر سولدو رای به ادامه حضور این مربی خارجی  در راس کادر فنی داد. این باشگاه تصمیم گرفت به‌جای اخراج مربی ضمن حمایت از او با جذب چند بازیکن جدید تیم را تقویت کند.

یکی از بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به ترکیب تیم اضافه شد مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتور بود که در اولین بازی بعد از تعطیلات زمستانی هم در ترکیب این تیم به میدان رفت اما نتیجه‌ای که در بازی با آبادانی ها به دست آمد به ضرر تیم تراکتور بود. صنعت نفت در دقایق پایانی با ضربه طالب ریکانی با یک گل به پیروزی رسید. این نتیجه موجب شد تیم تراکتور با ۱۴ امتیاز همچنان یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول باشد و با ۳ امتیازی که در این بازی از دست داد حالا یک گام دیگر به انتهای جدول نزدیک شده و با این روند ممکن است در هفته‌های آتی در جمع گزینه‌های سقوط قرار بگیرد!

خبرهای رسیده حاکی از این است با این شکست زنگ خطر برای مربی خارجی تراکتور به صدا درآمد و اگر او در یکی دو هفته آینده نتواند در روند نتیجه‌گیری تیم تغییری ایجاد کند و تراکتور بیش‌از پیش به قعر جدول نزدیک شود احتمالاً جای خود را به یک مربی جدید خواهد داد. اگرچه تراکتور با امتیازاتی که از دست داد خیلی زود از کورس قهرمانی خارج شد اما مدیران باشگاه به‌هیچ‌وجه تصور نمی‌کردند روزی فرا برسد که تراکتور یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول باشد و برای بقا در جدول بازی‌ها بجنگد؛ 

به‌همین خاطر و برای رهایی از بحران خبر رسیده باشگاه تراکتور به سرمربی برای امتیازگیری در هفته‌های بعدی فشار آورده و اذعان کرده اگر نتایج تیم در هفته‌های پیشین رو باب میل و تلاش بازیکنان تیم با کسب امتیاز  همراه باشد ممکن است اعضای هیات مدیره باشگاه تصمیم به جذب یک مربی جدید بگیرند و آن‌ وقت است که سولدو همانند مربیان خارجی تراکتور در فصول گذشته باید تبریز را برای همیشه ترک کند.
 

گفتنی است در  هفته دوم دور برگشت لیگ برتر تراکتور در خانه تیم صنعت نفت آبادان با یک گل شکست خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقم تراختور IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    تراکتور تموم شد تبریزی ها تراکتور رفت باید بریم دنبال سپاهان خیلی حیف شد واقعا ناراحت شدم 😔😔😔😟
  • فتحی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    با سقوط تراکتور خیلی ها خوشحال خواهند شد چون تلاش‌های چندین سالشون نتیجه داده ولی‌ اینو بدونید ماه همیشه پشت ابر نمیمونه خدا خیلی بزرگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی