نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت این فرصت را دارد تا به تنهایی برترین گلزن دوئل استقلال و ذوب‌آهن شود.

اختتامیه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی و با برگزاری دوئل استقلال و ذوب‌آهن برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که دو تیم به ۳ امتیاز آن نیاز مبرمی دارند؛ استقلال برای حفظ صدرنشینی و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش تلاش می‌کند و در مقابل ذوبی‌ها به دنبال رسیدن به میانه‌های جدول هستند.

در ۴۱ مصاف رودرروی استقلال و ذوب‌آهن، ۴۸ بار آبی‌پوشان موفق به گلزنی شده‌اند و در مقابل ۴۲ هم سهم ذوبی‌ها بوده است که در این کاپیتان فعلی استقلال وریا غفوری و کاپیتان پیشین ذوب‌آهن مهدی رجب‌زاده هر کدام با ۴ گل‌زده عنوان برترین گلزن این مسابقه قدیمی در فوتبال ایران را مشترکاً در اختیار دارند.

در غیاب کاپیتان سابق ذوبی‌ها، وریا غفوری در صورت حضور در میدان  و البته گلزنی  می‌تواند رکورد گلزنی‌اش به ذوب‌آهن را بهبود بخشد و از مهدی رجب‌زاده سبقت گرفته و برترین گلزن تاریخ دوئل استقلال و ذوب‌آهن شود.

در کنار وریا غفوری، در جمع بازیکنان حال حاضر دو تیم، ۳ چهره دیگر سابقه گلزنی در این مسابقه را دارند که هر سه بازیکن در ترکیب استقلال هستند؛ کوین یامگا که در بازی رفت دبل کرد و روز رویایی را گذراند و روزبه چشمی و ارسلان مطهری. مطهری در لباس ذوب‌آهن توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند و امیدوار است این‌بار در لباس استقلال در مقابل تیم سابق خود موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی