نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رامین رضاییان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رامین رضاییان بعد از چند سال دوباره به تیم سابقش بازگشت، در حالی که با حواشی فراوان از جمع سرخ‌پوشان جدا شده بود.

بعد از مدت‌ها کش و قوس، رامین رضاییان بالاخره موفق شد قراردادش را با باشگاه الدحیل فسخ کند و برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شود. رامین در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم هم عضو پرسپولیس بود و همراه با این تیم یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در لیگ برتر کسب کرد. هرچقدر رضاییان به لحاظ فنی بازیکن خوبی است و حتی خیلی‌ها همین حالا هم جای او را در تیم ملی خالی می‌دانند، ولی حاشیه‌های مختلفی هم در دوران فوتبالش داشته که او را تبدیل به یک بازیکن تقریبا پرحاشیه کرده است. به بهانه بازگشت رامین به پرسپولیس می‌خواهیم چند مورد از اتفاقات حاشیه ای که در مدت زمان حضورش در پرسپولیس داشته را با هم مرور کنیم.

اخطار بدموقع

مدافع راست سابق تیم ملی، قبل از بازی حساس با نفت در تابستان ۹۵، راحت کارت گرفت و پرسپولیس به لطف شاهکار های بابک حاتمی به نفت باخت و در حالی که یک مساوی برای قهرمانی اش کافی بود، فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد. رامین در آن بازی معروف می توانست محتاط تر عمل کند و پرسپولیس را به دردسر نیندازد.

سفر پرماجرا به ترکیه

با تمام شدن لیگ پانزدهم، عجیب نبود که بعد از یک درخشش چشمگیر در پرسپولیس و تیم ملی، هوس بازی در یک تیم اروپایی به سر رضاییان بزند. چند وقتی خبری از او نبود، حتی جواب تلفن برانکو را هم نداد و ناگهان سر از تیمی‌درآورد که نه پول باشگاه های عربی را به او می داد و نه اعتبار اروپایی ها را داشت. ناراحتی هواداران پرسپولیس از او، موجی از آنفالو در اینستاگرام به راه انداخت اما رامین همچنان سعی می کرد در ترکیه هم با پیراهن پرسپولیس عکس بگیرد و خودش را پرسپولیسی بداند. با رفتن او برانکو علاوه بر ماهینی، صادق محرمی‌را هم جذب کرد و پست دفاع راست قرمز ها کاملاً پر شد.

بازگشت به پرسپولیس

حجم دلخوری هواداران از طارمی و رضاییان و البته کودتا در ترکیه و شرایط نامناسب این کشور، چنان جوی برای آن ها ایجاد کرد که طارمی ترکیه را ترک کرد و به پرسپولیس برگشت. رضاییان که خیلی ها او را عامل هوایی شدن طارمی می دانستند، ماند و حتی در یک بازی دوستانه، گل قشنگی هم برای ریزه اسپور به ثمر رساند اما با گذشت چند وقت، رامین هم برگشت. ولی برانکو، دیگر او را نمی خواست و راضی به بازگشت رضاییان نبود.هم پرسپولیس در آن پست دو بازیکن خوب داشت و هم این که بخشش رامین می توانست پایه گذار یک رسم بد در تیم شود. در نهایت احساسات هواداران بر منطق برانکو چیره شد و رامین بازگشت، اما هفته ها نیمکت نشین بود. رامین به رغم تمام نیمکت نشینی ها، سنجیده و به دور از حاشیه رفتار کرد و حتی درخشش در دو بازی تیم ملی هم باعث نشد به ذخیره بودن در پرسپولیس اعتراض کند.

تمام حواشی مدافع پرسپولیس؛ از جدال لفظی با هم تیمی در دربی تا حمایت از کی‌روش در برابر برانکو

اشک‌های رامین بعد از دادن پاس گل

رامین که بعد از بازگشت به پرسپولیس نیمکت نشین شده بود، معمولا با فشار هواداران در دقایق پایانی به زمین می‌آمد و خوب هم کار می‌کرد. در یکی از بازی‌های پرسپولیس که مقابل صنعت نفت بود، کار گره خورد و پرسپولیس در آستانه از دست دادن ۲ امتیاز قرار داشت. با فشار هواداران رامین به بازی آمد و چند دقیقه بعد موفق شد زمینه ساز برتری یک گله تیمش شود. بعد از دادن پاس گل، رامین در گوشه ای زمین شروع به اشک ریختن کرد و به نوعی نشان داد در آن مقطع چه فشاری را تحمل می‌کرده است.

طرفداری از کیروش

رامین بعد از یک دوره طولانی نادیده گرفته شدن توسط برانکو، بالاخره به ترکیب تیم برگشت، جای پایش محکم شد و دوباره با فرار هایش گلزنی و گل سازی کرد اما اردوی خارج از کشور تیم ملی و جدال رسانه ای برانکو و کی روش، باعث شد سرمربی تیم ملی در تصمیمی‌عجیب، تمام پرسپولیسی ها را دیپورت کند و رفتار های عجیب رامین هم از اینجا شروع شد.رامین حتی در جنگ بین کیروش و برانکو به صورت غیر مستقیم طرف کیروش را گرفت تا بیش از قبل از چشم برانکو بیفتد.

درگیری با علیپور

پرسپولیس بعد از باخت در دربی، بازی های آسیایی را در پیش داشت. در اردوی دبی، رامین رضاییان و علیپور با هم درگیر شدند. کریم باقری، با هر دو برخورد کرد اما علیپور نسبتاً زودتر بخشیده شد ولی رامین حاضر به عذرخواهی نشد و برانکو هم او را کنار گذاشت؛ پیشکسوتان زیادی برای بخشش او پادرمیانی کرده اند اما برانکو ترجیح داد رابطه اش با رامین را به کاغذی تشبیه کند که بعد از پاره شدن، دیگر مثل قبل نمی شود.

درگیری لفظی با طارمی به خاطر زدن پنالتی

پرسپولیس در بازی برگشت لیگ پانزدهم مقابل استقلال یک روز فراموش نشدنی را سپری کرد و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ رقیب سنتی خود را شکست دهد. به غیر از ۴ گلی که پرسپولیسی‌ها در آن بازی وارد دروازه رحمتی کردند، فرصت‌های زیادی داشتند تا نتیجه عجیب تری را رقم بزنند. یکی از این موقعیت‌ها پنالتی اعلام شده روی محسن بنگر بود. با اینکه خود بنگر قرار بود پنالتی را بزند، رامین رضاییان و مهدی طارمی برای زدن پنالتی باهم درگیری لفظی پیدا کردند و در نهایت هم بنگر توپ را به طارمی داد ولی مهدی پنالتی اش را خراب کرد. گفتنی است رضاییان در همان بازی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی