۰
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش که در این روزها به بازیکن موثر فاینورد بدل شده در خصوص عملکرد خود در این فصل صحبت کرد.

جهانبخش در این فصل ۲۹ بازی برای فاینورد انجام داده و توانسته ۷ بار گلزنی کند و ۳ پاس گل بدهد. آمار برای ستاره سابق آلکمار که به آقای گل لیگ هلند بدل شد، آمار خوبی نیست ولی ستاره کشورمان پس از یک دوره ناموفق در لیگ برتر انگلیس ، عملکرد مثبتی در فاینورد داشته و توانسته به یکی از بازیکنان ترکیب اصلی «آرنه اسلات» لقب گیرد.

او روز گذشته در بازی فاینورد مقابل والویک نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

جهانبخش در این خصوص گفت: می‌دانم باید بهتر شوم و اینکه مطمئن هستم عملکردم بهتر خواهد شد. من همیشه در تیم‌ها نیازمند زمان هستم. در باشگاه آلکمار هم همین بود و در برایتون هم چنین شرایطی داشتم. «ووت ورگهورست» در آلکمار در نوک خط حمله قرار داشت و من زمان زیادی با او در ترکیب بودم. همین باعث شد تا همدیگر را به خوبی بشناسیم و به هم عادت کنیم. این موضوع البته زمان می‌برد.

آرنه اسلات نیز در این خصوص صحبت کرد و گفت: با توجه به تجربه من، بازگشت علیرضا به هلند یک اتفاق منطقی بود نه یک اتفاق تاکتیکی. او نیاز داشت به تیمی بیاید که بیشتر بازی کند. البته تاکتیک فاینورد هم برای او سخت بود. شما فرض کنید، تیمی که مالکیت را در اختیار دارد، خیلی نمی‌تواند چشم به یک وینگر راست کاذب بدوزد. ما اینجا سعی کردیم جای ویژه برای علیرضا انتخاب کنیم.

ستاره کشورمان در ۳ هفته اخیر توانسته ۲ گل به ثمر رساند و دروازه تیم‌های اسپارتا و نایمخن را باز کند.

جهانبخش در خصوص این موضوع گفت: خیلی اتفاق خوبی است. من همیشه دنبال گلزنی هستم. بازگشت به فوتبال برایم خیلی اهمیت دارد و برای همین تلاش می‌کنم. گاهی اوقات برخی چیزها غلط و اشتباه پیش می‌رود.

وی ادامه داد:همیشه به خودم اعتقاد و اعتماد دارم. بیشتر از خودم انتظار داشتم تا تعطیلات زمستانی ولی شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. باید صادقانه آن را بگویم. بازگشتم کمی طول کشید. به انتقادها هم توجه نمی‌کنم و اصلا آنها را نمی‌خوانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی