نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
علیرضا حقیقی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف نساجی – پرسپولیس از جمله بازی‌های زیبای هفته هفدهم لیگ برتر بود که ۴ گل به همراه داشت که سهم تیم پرسپولیس ۳ گل بود و همانند بازی دور رفت برنده شد.

خبرورزشی - این بازی به جز ۴ گلی که ثبت شد یک گل دیگر هم داشت که از سوی کمک داور مردود اعلام شد و هم چنین صحنه‌های خطرناک دیگری که می توانست شماره گل‌های هر دو تیم را بالا ببرد. اما یکی از این صحنه‌ها تلاش احسان پهلوان در موقعیت نسبتا تک به تک با علیرضا حقیقی بود که منجر به مصدومیت شدید علیرضا حقیقی شد و داور هم به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. در صحنه‌ای که دروازه‌بان نساجی معتقد بود داور باید به بازیکن حریف کارت قرمز نشان می داده به خاطر خطای خشن اما بازیکن پرسپولیس هم مدعی بود که علیرضا حقیقی روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.

عکس| فریم به فریم با برخورد خونین حقیقی – پهلوان از نمای نزدیک

جالب است بدانید در لحظه برخورد این دو بازیکن داور وسط کمی از صحنه دور بود اما خطا از سوی کمک داور اعلام شد و در نهایت مهدوی داور مسابقه به احسان پهلوان کارت زرد نشان داد. علیرضا حقیقی هم برای اینکه ثابت کند احسان پهلوان روی او مرتکب خطای خشن شده و داور باید به او کارت قرمز نشان می داده عکس پای خونی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس| فریم به فریم با برخورد خونین حقیقی – پهلوان از نمای نزدیک

هر دو بازیکن برای تصاحب توپ به سمت آن حرکت می کنند و برخوردی که در این مسیر به وجود می آید موجب مصدومیت علیرضا حقیقی می شود. شاید به این خاطر که توپ در تصاحب دروازه‌بان نساجی نبوده مهدوی به دادن کارت زرد به احسان پهلوان بسنده کرد و اینکه احسان پهلوان در مصدومیت دروازه‌بان نساجی عمدی نداشته و تصور می کرده زودتر از او به توپ می رسد. به هر صورت پرونده این بازی با نتیجه ۳-۱ به سود پرسپولیس بسته شد و شاگران یحیی گل محمدی بعد از فرصتی که در بازی سوپرجام و در برابر فولاد از دست دادند با پیروزی در مصاف با نساجی بار دیگر به شرایط ایده آل خود برگشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زاینده رود IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    حقیقی به هیچ عنوان شایستگی گلراول بودن تیمی مثل نساجی رو نداره.... فوق العاده کند و سنگین .
  • بینام IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    حقیقی جلو همه پیتراشمایکل جلو تیم سابقش میشه ماکارانی خام
  • بهار IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    بیواره نساجی گلر لنگ میزاره ده تا ده تا گل میخوره نمیدونم چرا ساکت این کارا رو میکنن واقعا ک حقیقی بی عرضه
  • mahdi IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    در این صحنه احسان پهلوان باید اخراج میشد. بی احتیاطی او می توانست سلامتی بازیکن حریف را به شدت به خطر اندازد.
    • سوزش و توهم کیسه FR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      آفرین به توهماتت. نظر کارشناسا پنالتی برای پرسپولیسه بیخودی توهم نزنید.
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      چطور خود پهلوان برخورد می‌کنه ایرادی نیست؟؟.
  • مروی DE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    خیلی جالبه عکس ها کاملا واقعیت رو نشون داره میده که پهلوان عمدی ضربه وارد میکنه و نه تنها مستقیم باید اخراج میشد بلکه چند جلسه محرومیت هم داره ولی خبرورزشی برای اینکه روی نظر کارشناسان داوری تاثیر بگذاره اومده این پاراگراف رو عینا تو مطلب بالا نوشته : (شاید به این خاطر که توپ در تصاحب دروازه‌بان نساجی نبوده مهدوی به دادن کارت زرد به احسان پهلوان بسنده کرد و اینکه احسان پهلوان در مصدومیت دروازه‌بان نساجی عمدی نداشته و تصور می کرده زودتر از او به توپ می رسد) عینا این مطلب رو نوشته .باور نکردنیه این حجم از طرفکشی و تبعیض به نحوی که بخوان حتی روی نظر کارشناس داوری تلویزیون تاثیر بزارند واقعا که !!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی