نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تخفیف میلیاردی پدیده به پرسپولیس/ سرخپوشان روی ۱۰ میلیارد توافق کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قائم مقام باشگاه پدیده اعلام کرد این باشگاه روی دریافت مبلغی ده میلیارد با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه پدیده در گفتگویی با برنامه شبهای فوتبالط درباره بدهی پرسپولیس به این باشگاه توضیح داد و گفت: در برنامه ای که با هیات مدیره محترم و آقای دکتر حمیداوی صحبت کردیم دو برنامه اصلی داشتیم؛ یکی پول پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس بود و دومی حل مشکل کمیسیون ماده پنج بود که طی این مدت یکی از ماموریت های اصلی من بحث پرسپولیس بود.

او ادامه داد: با جلسات و صحبت های مختلف بعد از سه سال و بعد از اینکه عوض شدن ۳-۴ مدیرعامل در نهایت با آقای درویش که عزم جدی برای حل این مشکل بصورت عملی داشتند توافق انجام شد و مسائل حقوقی توافق ما با پرسپولیس انجام شد و باشگاه پرسپولیس بر اساس تعهدی که داشت در ابتدای کار تعهدش را انجام داده البته باید بقیه موارد را هم انجام بدهند.

حیدرپور با اعلام اینکه باشگاه پدیده به پرسپولیس تخفیف داده است، عنوان کرد: به احترام هواداران پرسپولیس و عزیزانی که در هیات مدیره بودند، آقای دکتر حمیداوی یک تخفیفی به باشگاه پرسپولیس دادند. آقای دلبری که در هیات مدیره ما هستند با آقای درویش صحبت کردند و ما به احترام هواداران پرسپولیس و اینکه نماینده فوتبال کشور بودند و چون در این جریان هم ما ضرر کرده بودیم و هم پرسپولیس، با توافقی که انجام شد، تخفیف خیلی خوبی به پرسپولیس دادیم و مشکل حل شد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که قرار است باشگاه پرسپولیس چه مبلغی را پرداخت کند، گفت: عددی که توافق شده ۱۰ میلیارد است. حدود ۷ میلیارد آقای حمیداوی و هیات مدیره محترم تخفیف دادند. البته این پول به ما پرداخت نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Daryoush US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    in Ansaryfarde ahamgeh bisavad koly zarare hengoft be perspolis zad, ba avardane Goel Mohamady milliarha be perspolis zarar zad, aya Goel Mohamady arzesheh in poulha va dardesarha ra dasht? lotfan shoma nazar bedahid? be nazareh man yeky mesleh hamin Sakete Elhamy ba gheimate payeentar ham hamin kar ra mikard ya tAR tAR VA DIGARAN, heife in poulha, faghat khoub shoedke in poul be bashgahe Padide dadeh mishavad yek Irany na mesleh moraby kharejy ke poule bikhody gereft ya darvazebansh, perspolis bayad dighar hich kharejy nagirad maghar inkeh moft bashad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی