نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مایا لیندلوف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند هفته پیش بود که خانه ویکتور لیندلوف مورد سرقت قرار گرفت، در حالی که در ترکیب منچستریونایتد بازی می‌کرد و مایا همسرش و فرزندانش در خانه حضور داشتند تا لحظات ترسناکی را پشت سر بگذارند.

مایا لیندلوف حوادث تلخ خانه‌اش را که در ماه گذشته مورد سرقت قرار گرفته بود، توصیف کرده است.

همسرش ویکتور لیندلوف، ستاره منچستریونایتد، آن زمان از خانه دور بود و با تیم منچستریونایتد مقابل برنتفورد بازی می‌کرد. مایا به سرعت توانست تصمیم بگیرد و از خود و فرزندانش محافظت کند و از رویارویی با سارقین اجتناب کند. او در مصاحبه‌ای گفت: «یادم نمی‌آید که چگونه توانستم، اما دویدم و با دو فرزندم وارد اتاق شدم. از نظر فیزیکی نمی‌دانم چطور توانستم تدلوئی را که خواب بود بغل کنم در حالیکه فرانسیس که به شدت ترسیده بود در آغوشم بود. اما توانستم. با هردو بچه وارد اتاق شدم و در را قفل کردم و دستگیره را نگه داشتم. لحظات خیلی ترسناکی بود.»

مایا اولین بار در اینستاگرامش این خبر را به گوش مردم رساند و آن را «لحظه‌ای ترسناک برای من و بچه‌هایم» توصیف کرد. پس از این حادثه، لیندلوف از ترکیب یونایتد برای بازی مقابل وستهام کنار گذاشته شد تا با خانواده‌اش در سوئد بماند. مربی منچستریونایتد، رالف رانگنیک بعد از این اتفاق گفت: «من در پرواز برگشت از لندن مفصل با او در مورد این اتفاق صحبت کردم. او دقیقاً برایم توضیح داد که چه اتفاقاتی افتاده، اینکه چه حادثه وحشتناکی رخ داده و همسر و فرزندانش دچار آسیب روحی شده‌اند. او به من گفت که باید الان خانه بماند و نمی‌خواهد همسر و بچه‌ها را تنها بگذارد. من هم به خوبی وضعیت او را درک می‌کنم چون خودم هم دو بچه دارم. ما با هم توافق کردیم که فعلاً بازی نکند.»

برخی از ستاره‌های لیگ برتر سربازان سابق SAS را استخدام کرده‌اند تا هروقت از خانه دور هستند از خانه و خانواده‌شان مراقبت شود. ژوآو کانسلو ستاره منچسترسیتی هم به تازگی مورد چنین حملاتی قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی