نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عنایت الله آتشی
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: با توجه به املاکی که از باشگاه استقلال گرفته و یا اشغال شده این مجموعه یک باشگاه متمول ورشکسته است و این قیمت گذاری اصلا واقعی نیست.

محمدرضامدنی؛ پیرامون انتشار گزارشی از سوی قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی که اعلام کرد کارشناسان دادگستری برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قیمت های ۳۲۱۰ و ۲۷۸۰ میلیارد تومانی را تعیین کرده‌اند با یکی از مدیران قدیمی باشگاه استقلال در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال‌ ۵۷ صحبت کردیم.

عنایت الله آتشی از اعضای هیئت مدیره اسبق باشگاه استقلال و مدیرعامل سال‌های دور این مجموعه در گفتگو با خبرورزشی، پیرامون دارایی های باشگاه استقلال از گذشته تا امروز و اتفاقاتی که طی این سالها رخ داده اظهاراتی را مطرح کرد.

خیلی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در ارتباط با قیمت گذاری صورت گرفته روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره ارزش کمتر ۴۳۰ میلیارد تومانی باشگاه استقلال نسبت به پرسپولیس انتقاد کرده اند. نظر شما در این باره چیست؟

اولا باید گفت اصالت باشگاه تاج به ۷۷ سال پیش برمی گردد. در این مدت ۷۷ ساله همیشه استقلال شرایطی داشته که در ورزش این مملکت مطرح بوده است. باشگاه استقلال تنها محدود به فوتبال نمی شد و در رشته های دیگری هم فعالیت داشت و این در دو بخش زنان و مردان بود. زمانی که این باشگاه نامش دوچرخه‌سواران بود و بعد به تاج تغییر پیدا کرد و در نهایت به استقلال رسید، همواره یکی از تغذیه کننده های رشته های مختلف ورزشی بوده است. این یک مورد، مورد دوم این است که در باشگاه استقلال شاخص ترین قهرمان ورزش ایران چه در المپیک و در بازی های دیگر از این باشگاه بوده است. یعنی افتخاراتش تنها به کسب آن دو قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا محدود نمی‌شود. بلکه افتخارات زیادی دارد. این هم در ارتباط با افتخارات و منزلت باشگاه استقلال. باشگاهی که نام ایران را بارها در میادین بین‌المللی مطرح کرده است. یکی از همان قهرمان ها نصیری، برومند، در دو و میدانی تیمور غیاثی، رضا انتظاری، جاوید آرا، کشمیر و... خیلی‌های دیگر که من حضور ذهن ندارم.

به یاد دارم زمانی که با مرحوم پرویز ابوطالب درباره باشگاه تاج صحبت شد، ایشان مطرح کردند که در یکی از سال های دهه ۵۰ عنوان شده که باشگاه تاج پس از رئال مادرید کامل ترین باشگاه جهان است. این موضوع را تصدیق می کنید؟

من خودم در آن زمان در باشگاه بودم. این حرفی بود که آقای پله در بازدید از باشگاه تاج در تهران عنوان کرد. زمانی که تیم فوتبال برزیل برای بازی با تیم ایران به کشورمان آمد. پله برای بازدید از باشگاه تاج کنارم بود. وقتی آمد و تاسیسات باشگاه تاج را دیدید تعجب کرد. یکی از مهم‌ترین بخش های باشگاه که باعث تعجب پله شد موزه باشگاه بود که افتخارات زیاد باشگاه را در آنجا می دید. آنجا بود که پله گفت: "باشگاه تاج در ردیف بزرگترین باشگاه های دنیاست". این حرف را از نظر تاسیسات، امکانات و عناوینی اعلام کرد که باشگاه تاج در دو رشته مردان و زنان به دست آورده بود.

عنایت الله آتشی

درباره سرمایه های ملکی باشگاه توضیحی می دهید؟

حالا برویم سراغ سرمایه‌ها و دارایی های باشگاه استقلال. این افرادی که آمده اند و قیمت روی این باشگاه گذاشتند قطعاً آگاهی از املاک باشگاه استقلال ندارند. من یکی یکی آنها را برایتان شرح می دهم. مهمترین ساختمان باشگاه تاج مقابل پارک امین الدوله در میدان بهارستان روبروی بیمارستان طرفه است. دو ساختمان بزرگ که یکی از آنها را سازمان تربیت بدنی گرفت و یکی دیگر را هم سازمان انقلاب اسلامی برای خودش برداشت. ساختمان بزرگی که زیر آن چندین مغازه بزرگ تجاری قرار دارد که به لحاظ موقعیت تجاری در شرایط فوق العاده خوبی است.

اگر قیمت این مغازه ها را تخمین بزنند قطعاً این اعداد و ارقام تغییر خواهد کرد. مورد دوم باشگاه دیهیم است که آن هم مانند باشگاه مرکزی امکانات بسیار زیاد و بالایی داشته. علاوه بر این باشگاه افسر در محله نازی آباد تهران است که این فقط سه باشگاه بزرگ بود که متعلق به استقلال است. باشگاه دیگر باشگاه تنیس ونک است که تاسیسات و زمین‌های زیاد مربوط به این باشگاه در موقعیتی که امروز در شهر تهران قرار گرفته خدا می داند چه ارزشی دارد. غیر از آن در محدوده قنبرآباد هم یک زمین فوتبال و یک باشگاه کوچک دیگر است که آن هم متعلق به باشگاه تاج بوده است.

این به لحاظ تاسیسات ورزشی در تهران بود اما تاج در کرج هم یک اردوگاه داشت که در ابتدای جاده چالوس قرار دارد. در همان ورودی جاده چالوس، سمت راست. در بهترین موقعیت جغرافیایی که آن هم واقعاً امروزه قیمتی بسیار بالا خواهد داشت. در بهترین نقطه. علاوه بر این در محله چهارراه کالج (خیابان حافظ) هم باشگاه یک ساختمان داشت بر خیابان اصلی به نام ۸۵-۸۵ در چندین طبقه که آن هم در موقعیت فوق العاده خوبی قرار داشت. علاوه بر این در همان محل فروشگاه تاج هم بود که دونبش سر چهارراه کالج قرار داشت. یک فروشگاه بزرگ و عظیم که فروشگاه مخصوص تاج بود.

مجموعه ورزشی حجاب

همسر مرحوم پورحیدری در صحبت با خبرورزشی درباره اموال استقلال اعلام کردند که باشگاه ورزشی حجاب در حدفاصل خیابان بلوار کشاورز و فاطمی هم به باشگاه تاج تعلق داشته. این موضوع هم درست است؟

بله! حالا به بخش ورزش بانوان برسیم. در خیابان حجاب تاسیسات عظیم اداری و ورزشی، سالن چند منظوره و استخر مخصوص بانوان ساخته شده بود.

علاوه بر این ساختمان روبروی آن هم، چندین زمین به نام باشگاه تاج بود. مضاف بر اینکه پمپ بنزین تاج هم متعلق به مرحوم خسروانی بود. در واقع تا پیش از اتفاقات مربوط به زمان انقلاب ما چهل و چهار سند منگوله دار ملکی متعلق به باشگاه تاج در دفتر باشگاه داشتیم که بخشی از آنها به باغ و املاک و مستغلات دیگر در شمال کشور و یا در دیگر شهرستانها مربوط میشد.

ما در بحرین و ترکیه هم شعبه داشتیم. آنهایی که این قیمت گذاری را انجام داده‌اند اگر فقط همین ها را جزو املاک و مستغلات باشگاه استقلال محسوب کنند قیمت این باشگاه چندین و چند برابر این قیمت ارزش خواهد داشت. به اعتقاد من با باشگاه پرسپولیس فقط یک بولینگ بود که اگر قیمتی روی این باشگاه گذاشته شده به همان بولینگ محدود می شود که آن هم در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت. بنابراین این قیمتگذاری ها اشتباه است و باید بررسی دقیق‌تری روی این موضوع انجام شود. باید شرایطی به وجود بیاید تا واقعیت‌ها روی کاغذ بیاید و املاکی که مورد اشغال قرار گرفته در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد. علاوه بر این قدمت باشگاه استقلال هم نسبت به باشگاه پرسپولیس خیلی بیشتر است. این ارزش گذاری بر چه اساسی بوده را نمی دانم. ولی اگر افتخارات، قدمت، املاک و ویژگی‌های دیگر این دو باشگاه را کنار هم بگذاریم قیمت باشگاه استقلال خیلی بیشتر از باشگاه پرسپولیس خواهد بود. حاضرم در هر شرایطی آقایان کارشناس را راهنمایی کنم تا در قیمت گذاری به عدد و رقم درست تری دست پیدا کنند.

آقای آتشی! این چهل و اندی سندی که شما درباره‌اش صحبت کردید امروزه کجاست؟ دست چه کسی است؟

اول باید بگویم به طور دقیق ۴۴ سند بود که من تا زمانی که پس از انقلاب در باشگاه مسئولیت داشتم این چهل و چهار سند را حفظ کردم اما زمانی که ساختمان باشگاه تاج به عنوان خانه جاسوسی دوم آمریکا اشغال شد همه اموال باشگاه را بردند. در موزه باشگاه یک خنجر طلایی که حدود یک متر طول داشت و متعلق به مرحوم خسروانی بود آن را هم بردند. این خنجر هدیه به تیم تاج بود که در موزه نگهداری می شد اما حالا کسی نمیداند کجاست! یک جام بزرگ به عنوان جام شاهپسند در باشگاه نگهداری می‌شد که حدود یک متر و نیم ارتفاع داشت. وقتی پله این جام را دید از بزرگی اش تعجب کرد.

حسن روشن در گفت و گو با خبر ورزشی اعلام کرد باشگاه تاج در شهر لندن انگلیس هم و املاکی دارد. این موضوع را تایید می کنید؟

باشگاه لندن ملک شخصی تیمسار خسروانی بود که من نمی‌دانم جزو املاک باشگاه تاج به حساب می آید یا نه. برای نمونه در امارات هم ملکی بوده ولی آنچه که من می توانم تایید کنم این است که در بحرین و ترکیه املاکی به نام باشگاه تاج وجود داشته و هنوز هم هست.

فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرده خود و مجموعه حقوقی باشگاه تلاش می‌کند تا املاک باشگاه استقلال را به این مجموعه برگرداند. شما فکر می‌کنید تا چه اندازه در این امر موفق خواهد شد؟

نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. اینها شعار است. اولین کسی که این باشگاه را گرفت خود وزارت ورزش یا همان سازمان تربیت بدنی است بعد هم مراکز دیگر که در شروع انقلاب تازه روی کار آمده بودند.

همان ساختمان پارک امین الدوله که یک طبقه اش کارگزاری بود، یک طبقه اش مجله بود و یک طبقه دیگرش اتاق های مختلف اداری برای کارهای باشگاه و انبار بزرگ که در نهایت یکی از آقایان که آن زمان در باشگاه بود از ترس یا هر چیز دیگری وقتی وارد باشگاه شدند همه اسناد و مدارک را در اختیار آنها قرار داد. اما موضوع دیگر در رابطه با باشگاه تاج محیط آنجا بود. محیطی که قهرمانان بنام از این باشگاه به بیرون آمدند.

در رشته‌هایی مثل کشتی، وزنه برداری، دوچرخه‌سواری، بوکس، والیبال، بسکتبال، تنیس، شنا، دو و میدانی و... اینها همه سرمایه های ورزشی این مملکت بودند که پس از اتفاقات مربوط به آن زمان همگی از بین رفتند. من سه سال شبانه روز تلاش کردم تا همین حداقل امکانات را برای باشگاه استقلال حفظ کنم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و به شدت مورد هجمه آقایان قرار گرفتم. در صورتی که من فقط تلاشم برای حفظ محیط ورزشی بود. خیلی از آنها را با دعوا، خیلی ها را با رفاقت و دوستی و هر طور بود سعی کردم به باشگاه برگردانم اما انبارهای ساختمان‌های باشگاه استقلال تبدیل شده بود به انبار مهمات و اسلحه! در همین باشگاه حجاب فردی به نام میرزایی مدت ها در آنجا سیاه‌جامگان را تمرین می داد و تبدیلش کرده بود به محلی برای ورزشهای رزمی! در نهایت هم سازمان تربیت‌بدنی آنجا را گرفت. این که مسئول حقوقی باشگاه به این راحتی گفته این املاک را به استقلال برمی گردانیم فقط شعار است.

باشگاه آپت تنیس استقلال

با این شرایط که می‌گویید قطعاً ارزش باشگاه استقلال به بیش از ۱۰ یا شاید ۲۰ هزار میلیارد افزایش پیدا می کند؟

من قیمت نمی توانم بگویم. من برای همین زمین باشگاه تنیس یک ماه با ژاندارمری درگیر بودم و آخر سر، کارم به دفتر بنی صدر کشید. آنجا توضیح دادم که این مکان یک محیط ورزشی بوده که ژاندارمری هم در کنارش قرار گرفته بوده است ولی حالا ژاندارمری آمده آنجا و زاغه مهمات درست کرده است. رسماً آنها را محکوم کردم ولی باز هم در نهایت کاری از پیش نبردم چون تنها بودم. پس از من هم مدیران دیگری که آمدند تلاشی برای حفظ املاک باشگاه استقلال نکردند. اگر هرکدام از آن املاک برای استقلال حفظ شده بود امروز باشگاه خیلی بیش از اینها دارایی داشت.

در واقع می توانم به این شکل بگویم که باشگاه استقلال یک متمول ورشکسته است. برای این که همه چیزش را از این باشگاه گرفتند و ساقطش تشکر کرده اند. این باشگاه هفده رشته ورزشی داشت در دو بخش زنان و مردان، اما امروز تنها محدود شده به یک تیم فوتبال. تیم فوتبالی که همواره کاسه گدایی دستش گرفته و آن را جلوی  اسپانسرها دراز می کند. به خدا قسم این باشگاه متمول بوده و سرمایه هنگفتی داشت. ضمن اینکه این باشگاه ردیف حقوقی هم داشت.

چطور؟

در سازمان برنامه و بودجه برای باشگاه تاج ردیف حقوقی در نظر گرفته شده بود. زمانی که من این باشگاه را دوباره سرپا کردم سالی ۲۰۰ هزار تومان آن زمان ردیف بودجه داشت اما آقایان آن را هم به حساب تربیت بدنی ریختند و اضافه کردند به بودجه خودشان تا از همان زمان باشگاه استقلال وابسته به سازمان تربیت بدنی شود. علاوه بر اینها باشگاه تاج چندین و چند دستگاه اتومبیل سواری و مینی بوس هم داشت. وانت سواری داشت. اما بعد از اینکه من از باشگاه رفتم همه را بذل و بخشش کردند و به دیگران دادند. میدانم‌که ماشین خود تیمسار خسروانی که یک تویوتای خاص سفارشی بود را به تربیت بدنی مازندران بخشیدند. اینها همه جزو اموال باشگاه تاج بود. سه سال شبانه روز قد علم کردم و جلوی بخشی از این بذل و بخشش ها را گرفتم اما امروزه عده ای پیدا شده اند و تازه می گویند دلشان برای استقلال می سوزد در حالی که زمانی که انقلاب شد تا یک سال از ۱۰ کیلومتری باشگاه تاج هم رد نمی شدند چون می ترسیدند که انگ تاجی بودن را به آنها بزنند.

منصور پورحیدری

آن زمان چه افرادی کنارتان بودند؟

منصور پورحیدری هم در آن زمان کنار من بود. مهندس حسین بهرام صفت هم با ما بود که او هم جزو قهرمانان والیبال بود و خیلی تلاش کرد. آقای سروش پَرسنگی به عنوان خزانه دار بودند که من او را هم از تربیت بدنی آوردم. آقای علی ابوطالب خدا بیامرز بود که من او را در باشگاه دیهیم مشغول به کار کردم. علی اکبر رضایی فر هم به همین صورت بود که همین حالا هم در فدراسیون فوتبال مشغول است. ایشان را هم من از تربیت بدنی آوردم. آقای حسین حسینی را برای خدمات آوردم. خانم عزت غریبان به عنوان کمیته بانوان کنار من بودند. هیچکدام از این افراد در آن سالها حقوق نمی‌گرفتند و همه روی عشق و علاقه شان به تاج کار می کردند چون خودشان تاجی بودند. خدا شاهد است در آن سه سال تا پول قند و چای و بیسکویت و شیرینی که ارباب رجوع وارد اتاق می شد و جلویش می گذاشتم را خودم از جیب می‌دادم. حقوق نمی گرفتیم، هیچ کدام مان. چون به این باشگاه عشق می ورزیدیم و علاقه داشتیم. باشگاه سینما و سالن آمفی تئاتر داشت ولی وقتی متولی ورزش کشور خودش اولین نفر ساختمان باشگاه تاج را گرفت دیگر چه توقعی می‌توان داشت؟ ساختمانی که فقط حیاطش به تنهایی به اندازه دو زمین ورزشی است...! خلاصه این که باشگاه استقلال را به این طریق ورشکست کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • az IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    خوب طبیعی هست پرسپولیس خصوصی بود و مال آقای عبده بود. تاج مال دربار بود و مدیرش همزمان رئیس تربیت بدنی بود(خسروانی). آیا اموال تاج از چه پولی خریداری شده بود.؟ اموال مال تربیت بدنی بود.
    • رضایاک IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      دربار کدومه‌ آخه تیم کیسه را با تیم تاج یکی حساب میکنید؟ اینا اومدن کیسه را وصل کردن به اون تیم و از تاریخ تاسیسش استفاده کردن. این تیم از شرکت کیسه سازی بوده که دادنش به وزارت ورزش
    • لر اصیل تاجی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      اینهایی که از روی عقده میگن تاج تیم حکومتی بوده واموال راازش گرفتند اولا اصالت که حکپمتی نمیشه دوم بعد انقلاب هم تیم پیروزی زیر مجموعه حکومت شده در این چهل وچهار سال چه کار کردین حکومت با تمام قدرت پشتتون بوده نمونه اش جامهای اسنپی این پنج سال اخیر چرا درمیادین بین المللی نتوانستید هیچ غلطی بکنید دیگه از تین به بعد تاج سرتون را به کسی ربط ندهید تاج ما هر انچه دارد با توان بازوهای خودشون بدست اورده تازه یکی از اون ستاره ها را که برا شما سوزش داره سال 70وبعد انقلاب گرفته دیگه دهنتون را زیپ بکشید
    • شپر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      پرسپولیس حدودا 3200ميلياردواستقلال هم 2800ميلياردجمعا میشه6000ميليارد ،2000ميليارد کمتر از اختلاس آخری مخلصین .حالا پرسپولیس من حقش بيشتره،يااستقلال شما???????
    • مهدی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      اعتراف به دوچرخه سواران تبدیل شده به کیسه کش خوب بود اما مگر باعرق جبین اموال داشتید غیرازاین نبود برای اینکه شاهین مردمی رو از دور خارج کنن اول تاج کیسه کش درست کردن بعد کاری پیش نبردن شاهین ازبین خواستن ببرن که پرسپولیس کبیر از دلش بیرون آمد بله پرسپولیس یه بولینگ بود و یه ورزشگاه اکباتان اما ارزشش به پول وسند منگوله دار نبوده ونیست به هوادارای باعشقش هست چیزی که هیچ موقع کیسه کشا نبودن
  • ک IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    چرا نمی گید که اون به قول شما اموال از کجا آمد مگر جز اینکه حکومت بود و چون پرسپولیس یک تیم مردمی بود و مردم کاملا دوستش داشتن امکانات کمتری داشت ولی موفق تر بود و کیسه یک تیم درباری که زیر نظر دربار و شخص خسروانی اداره میشد و تمام املاک در اصل برای حکومت بود نه کیسه
    • تاج IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      تاج به تاراج رفت به عنوان غنیمت جنگی بولینگ لنگ یا بولینگ عبده از همان ابتدا حکومتی شد و کماکان ادامه دارد چون کسانی که کار رو دست گرفتن همه لنگی بودند تاجیها اونوری بودن اما کدوم گوش شنوا گوش شنوا هست لنگی منطقی نیست وجود ندارد
    • متوهمان لنگی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      تیم مردمی لنگ🤣 جک قرن بود با اختلاف. اسم اصلی تیمتون هم میشه:تیم مردمی ساواکی بولینگ عبده، 🔴راستی از شکنجه گران ساواکی مقلب به طلایی تون هم با افتخار بگید طرفداران تیم ساواکی مردمی 🤣 خون مردم رو تو شیشه کردن و توهم و خودبزرگ بینی بخشی از اصالت وجودیتونه. وابسته بودنتون به ساواک رو با هیچ اسیدی نمیتونین پاک کنین
  • شمسعلی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    برترینهای جهان؟ مثل در حد رئال مادرید ؟!!!! خخخخخخخخ درسته، میشه لطفاً بگید این باشگاه برتر جهان ، این باشگاه با ارزش جهان چه رتبه ای در فیفا داره؟
    • هوادار استقلال IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      بله آقای شمس علی شما تو بهترین دوران اوج تیمتون ۹۹ جهان شدین ولی ما ۵۵ جاان بودیم البته اون موقع شما وجود نداشتین اصالت و هیچ وقت نمیشه با پول خرید
    • آنتی کلام یاوه IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      هوادر کیسه اتفاقا سخن شما درست است دربار پهلوی میخواست با پول و املاک برای تیم حکومتی کاج اصالت بخره همانطورکه الان جماران در تکاپویی آن است
  • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    واقعا بجا و حق گفتین جناب آتشی. اما این دولت ها چشم دیدن تیم مردمی تاج(استقلال) رو نداره و با این قیمت گذاری خنده دار در جهت تضعیف این تیم مردمی گام دیگری برداشتن اما نمیدونن که این تیم پشتش به بیش از ۴۰ میلیون هوادار عاشق گرمه
    • سام RU ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      تیم مردمی رو خوب اومدی و البته 40ملیون هوادار
  • پرسپولیس IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    آقای آتشی در آن زمان بر هیچکس پوشیده نیست که دوچرخه سواران تیم حکومتی بوده و به همین دلیل اسمش هم بعد ها تاج اما پرسپولیس تیم مردمی بود که بعد از منحل شدن شاهین به دست حکومت شاه پرسپولیس هم تشکیل شد و خودتان هم می گویید تیمسار. یعنی آنقدر قدرت داشته است هرکاری دلش می خواست بکند و تازه به شاه خیلی نزدیک بود اما آقای عبده نه یک سیاسی بوده نه مثل خسروانی بلکه یک تاجر بوده که سالن بولینگ داشته مطمئن باشید که اگر خدابیامرز آقای عبده قدرت خسروانی را داشت مانند استقلال خیلی ملک املاک داشت منتها آن سال ها دوچرخه سواران سوگلی حکومت بوده چون پسر شاه طرفدار دوچرخه‌سوارن بوده پس آنقدر درمورد اصالت ارزش صحبت نکنید
  • خدایا بسه دیگه ..... IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    واقعا جای تعجب داره به باشگاه و تیم تاج انگ درباری بودن میزدن درحالیکه تیم خودشان پرسپولیس تحت لوای شرکت سی آر سی با مشارکت فاطمه پهلوی خواهر شاه تیمسار محمد خاتم شوهرش و علی عبده اداره میشد ضمن اینکه افراد ساواکی هم از پرسپولیسی ها بودند نه تاجی ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • کیارش US ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      دوست عزیز باشگاه تاج اصلا بنیانگذاری شد توسط عوامل شاه مدیر عامل تاج تیمسار خسروانی بود که از همه جا رانده شده بود و بهمین دلیل به باشگاه تاج رفت مشهوره داوری بود به اسم حاج ابوالحسن که مشهور بو به تاج ابوالحسن انقدر بنفع ابیا میزد و تقریبا احکامی که میامد همه یک طرفه بود پرسپولیس پایه هاش از شاهین شکل گرفت و بعدا که پرسپولیس توسط بولینگ عبده ایجاد شد عمده بازیکنهای شاهین رفتن پرسپولیس و بخاطر ریشه مردمی شاهین اینم مردمی شد اماچیزی که ایشون فرمودن خیلی خنده داره به نقل از پله و بواسطه چند نفر دیگه بعد از رئال کلملترین باشگاه استقلاله؟؟؟!!!خود این حرف اصولا توهین به شعور مخاطب نیس همون موقع باشگاه های انگلیسی کاملترین و بهترین امکاناتو داشتن و ایتالیایی ها مثل میلا و المانیها با مونشن گلادباخ و بعدا بایرن شروع به اقایی کردن میکردن و البته هلندیا با اژاکس رویایی بودن در کل تاریخو نه میشه تحریف کرد نه میشه دروغ گفت شاید تا حدودی با غوغو سالاری بتونیم باعث فراموشی مقطعی بشیم‌ولی معمولا جریانی که درست میشه بعدش رسواییه میشه بگیم اونزمان تاج کاملترین تو اسیا بود ولی تو دنیا خیلی خنده داره
    • خدایا بسه دیگه ............... IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      آقا کیارش نمیدونم چند سالتون هست و چقدر در این مورد تجربه دارین یا دیدید یا شنیدید اما بنده بازیهای تاج رو هم استادیوم میرفتم تاج ابوالحسن چطوری یادتونه اما مرحوم بهلولی رو نه ؟!!!
    • کیارش US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      دوست عزیز جسارت بنره رو ببخشین چون شما بزرگتر از بنده هستین اما به شما رفرنس میدم‌ارشیو کیهان ورزشی و دنیای ورزش و حتی کار به جایی رسید که نشریه طنز توفیق هم یه کاریکاتور در همین موضوع میکشه که جنجالی میشه سال ۵۱ اگه اشتباه نکنم
  • کیسه حکومتی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    دلیل اینکه کیسه این همه امکانات داشت تیم پهلوی و حکومتی بود از پشتوانه حکومت پهلوی تحت هدایت ریس ساواک خسروانی بود ولی پرسپولیس تیم مردمی از،شاهین سابقه بود تحت حمایت مردمی بود اون موقع بین تیم حکومتی پهلوی و پرسپولیس تبعیض و بی عدالتی بود بعد انقلاب کیسه با تغییر حکومت نام شعار حکومت استقلال آزادی شد تیم جماران هست در مورد ارزش گذاری ملاک معیار اموال نیست بلکه برند و شهرت تجاری و افتخارات و رنکینک جهانی و پشتوانه مردمی تعداد هوادار هست پرسپولیس خیلی سرتر نامی تر و پر افتخارتر از کیسه هست خوشحال هم هوادار تیم مردمی هستم نه تیم حکومتی کیسه
  • تاجی اصیل (کامنت اول) IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    آقا به خدا نمیشه یه تیم رو با یه باشگاه یکی کرد و به زور چسبوند بهش!! آقای آتشی همه اینهارو هواداران تاج وحتی اون کارشناسی هم که کارشناسی کرده میدونه منتها از ترسش کاری نمیتونه بکنه و میترسه انگ بهش بزنن! شاید چهارتا جوون که تازه سنشون رسیده برای کری خوندن از این واقعیت ها خبر نداشته باشن ولی هوادارای قدیمی فوتبال همشون میدونن استقلال فعلی و تاج سابق کجا بود و هست و باشگاه پیروزی سابق کجا بوده و الان کجا هست!! در این مورد شاید صدها صفحه حرف بشه نوشت ولی واقعا یه سوال از اون به اصطلاح کارنشناسها دارم! باشگاهی با قدمتی نزدیک هشتاد سال و با اونهمه دارایی که خیلی هاشو تربیت بدنی و بنیاد مصادره کرده و با میلیونها طرفدار توی کل دنیا،با دو ستاره قهرمانی آسیا و چهار نایب قهرمانی و ده ها قهرمانی مختلف چه داخل کشور و چه تورنمت های بیرون از کشور! چطور میشه از نظر قیمتی از تیمی که نصف قدمت این باشگاه رو نداره، توی آسیا رتبه ای بهتر از نایب قهرمانی نداره و کل دارائیش از قدیم تا به حال یه بولینگ عبده و کابارش بوده، کمتر باشه؟ شما تاریخ رو مگه میتونین تحریف کنین؟؟ اینکه یه تیم خبری مافیایی با جوسازی
  • شمسعلی. GB ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    سوزشش به تو هم سرایت کرده پیر مرد
    • کیارش US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      خجالت بکش با چه رویی در مورد یه پیشکسوت اینطوری صحبت میکنی اینا از نسلی هستن که اگه رقیب که نه دشمنو همو ببینن احترام میزارن شرم اوره بخدا
  • تاج کبیر آسیا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    جناب آقای آتشی کو گوش شنوا ؟؟؟ همیشه و همه ساله به استقلال ظلم میشده و هنوز هم میشه و هیچکس هم جوابگوی این ظلم و ستم ها نیست... 🔴🔴 وقتی دولت های وقت ؛ از بودجه های دولتی و ارز تخصیصی به مناطق کمتر توسعه یافته و دارو و غیره به باشگاه لنگیا میده تا بدهی های بین المللی خودشون رو بدهند ؛ انتظار دارید به استقلال نگاه بکنند... 🔵🔵کنفدراسیون فوتبال آسیا در تیزرهای تالار مشاهیر و بزرگان آسیا از استقلال کبیر یاد می کنه و هیچ خبری از باشگاه لنگ صغیر نیست👍👌👏 🔴🔴 اونوقت در ایران تمام رسانه های شنیداری و گفتاری و جراید ؛ دست به دست هم دادند تا باشگاه لنگ صغیر رو بهترین تیم ایران معرفی بکنند🤮🤮🤮🤮🤮
  • آریا IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    جام یک و نیم متری ! اونوقت بابت چی و چه وقت این جام را دادند که تا بحال کسی خبر نداشت
    • اس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      واسه جام ولایت بوده همینطور اسنپی های بابا مسعود و مامان اذر
  • بهزاد ایمن IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    عظمت باشگاه رو گرفتن تا تونستن کوبیدن و ازش کندن بردن خوردن و الان انگ حکومتی بودن هم به همین باشگاه میزنن فقط به جرم اسم تاج تا تونستن باشگاه رو نابود کردن الان هم اینجوری با باین قیمت باشگاه وطرفداراش رو تحقیر میکننچون واقعیت اینه که عمداچشمها بسته ماندن که هوادار این تیم تحقیر بشه باشه نوش جان الان بگین وقتی باشگاههای استقلال پرسپولیس فروخته میشه خریدار باید پول وبه حساب کی واریز کنن دولت دیگه پس هرچه ارزونتر بهتر فقط دیگه دست از سر این تیم بردارین خدا بزرگه قطعا حقی باشه گرفته میشه
  • یه ایرانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    خیلی زیاد بود نخوندم ولی اگه تو کره ماه هم املاک داشته باشه بشما مربوط نمیشه! همون‌طور که قبلاً هم بعرض رسید وقتی باشگاهی منحل نشده یعنی نمیشه افتخاراتش و مصادره کرد چه برسه به اموالش!!! بعدشم ینی میفرمایید دولت اگه اموالی از کسی مصادره کرده اشتباه کرده؟! در آخر ارزش برند یه چیزه پول چیز دیگه، با پول نمیشه ارزش برند رو خرید!
  • تاج IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    اعصابم حورد شد قشنگ..لنگ تنها چیزی که داره روی زیاده همین..
  • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    عنایت خان نکنه آلزایمر گرفتی منظورت تاج تیمساره شاید بتونی برای ادمای این دوره دروغ و جفنگ سرهم کنی ولی برای ما که ۵۰ ساله هوادا ریم نمیتونی همین استق لال یا تاج یه تیمه حکومتی بود صاحبش دربار و تیمسار خسروانی بود ولی پرسپولیس یه نیم مردمی بود وهمون موقع بهترین بازیکنای ایران پرسپوایسی بودن سر طلایی پا طلایی ارزش پرسپولیس محبوبیتش و مردمی بودن ان است عنایت شش تا یادت نره
    • یه هموطن US ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      ادبیات جناب عنایت اله آتشی رو نمیخوام با افرادی که مشخصه طرفدار لجن پراکنی بولینگ عبده یا بقول خودشون که با افتخار میگن ما واسه طویله عبده ایم و به اون می بالن، مقایسه کنم. واقعا یه بار بطور اجمالی کامنت ها رو میخونی هر فرد بی طرف و البته منطقی و باشعوری به تفاوت طرفداری این دو تا باشگاه پی میبره. با افتخار طرفدار باشگاه استقلال یا همان تاج سابق هستم و به این طرفداری و با فرهنگ و شعور بودن و فوحش و فضیحت ندادن می بالم و البته آرزوی حاکم شدن اصالت و فهم ورزشی برای تیم پر طرفدار پرسپولیس یا پیروزی سابق رو از خداوند بزرگ دارم. فقط یه نکته طرفداری افراد سیاسی یک حکومت از یه تیمی دلیلی برای زیر سوال بردن همه افتخارات یک باشگاه نمیشه همونطوری که بخاطر طرفداری ژنرال فرانکو از رئال مادرید نیومدن فتح چند باره لیگ قهرمانان اروپا رو از طرف این تیم زیر سوال ببرن. همونگونه که نمیشه آیندگان گلات قهرمانی نیم پیروزی رو در سایه حمایتهای یکطرفه وزیر ورزش وقت و جناب عراقچی و وزیر ارتباطات و همه لشکر ورزشی نویس و ورزش ۳ و پژمان خان راهبر و... زیر سوال ببره. در یک کلام اصالت به مرور زمان و به دست میاد.
    • کیارش US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      خطاب به هموطن عزیز با چه حقی و به چه عنوانی به تیم حریف بی احترامی میکنین شما مثل اینکه خودتون دارین با همون ادبیات به تیم دیگه ای توهین میکنین تیمی که ققنوس وار از شاهین بلند شد و کاملا مردمی و به شکل واقعی ملی و جایگاه ستاره هایی مثل کلانی و بهزادی طاحونی و.... تبدیل به پرطرفدار ترین تیم اسیا شد شما که انقدر ادعای فرهنگ دارین با کدام ادب تسم حریف رو طویله مینامید؟؟؟ ایا شایعاتی که در مورد حسن روشن و همکاریش با ساواک در مورد فروختن هم تیمیش پرویز قلیچ خانی در اون برهه منتشر شد رو شنیدین یا چیزی در مورد تاج ابوالحسن داور معروف شنیدین توی اون بازی معروف ۶ تایی شب قبل بازیکنهای تاج به کجا رفته بودن که صبحش به اون شکل بازی کردن و مثل اینکه حافظه خوبی هم ندارین پرسپولیس پیروزی شد مثل بقیه چیزا که اسم و حتی رسمشون هم عوض شد بعد از انقلاب اموال کارگاه های کوچک هم مصادره شد که میگفتن سر و سری با حکومت دارن از جمله بولینگ عبده.این اوضاع برای تاج ویا استقلال تنها نبود برای همه بود ووقتی پرسپولیسو پیروزی کردن این تیم چون ریشه داشت و هواداراش انقدر تو استادیوم داد زدن تا هویتشرو پس گرفت.
  • !!! IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    باشه. ما هم ک حرفی نزدیم تیم دربار در برابر تیم توده مردم بود دیگه! خب تمام مزه شیش تایی به همین بود که یک بولینگ شیش تا زدبه یکی از برترین تیمهای جهان. فرض که همه اینها رو راست میگید. چرا ژقه پرسپولیسو چسبیدید برید ببینید کی لفت و لیس کرده.
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    حالا شما چرا این همه زورتون اومده خب اینو همه ایران میدونن که پرسپولیس محبوب و کبیر ارزشش خیلی بیشتر از استق آج هست عنایت خان اگر ناراحتی برگرد تو غار ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ یی یادت نره
  • کامران زارعی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    درود این تازه بخشی از املاکی هست که آقای آتشی به ذهن دارن ازسال تاسیس ۱۳۲۴ اونهم در رشته های فوتبال.دومیدانی وزنه برداری.والیبال.بسکتبال و ....اونهم در دو بخش بانوان و آقایان حالا ۱۳۴۲ یا بهتره بگیم ۱۳۴۷ بولینگ هم جز ورزشه آره بابا ورزشه
  • دوچرخه سواران IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    یاد حرف بچه ها ی خردسال افتادم که بابام یه زمین داشت اگه نمیفروخت الان میلیاردر بودیم،داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است.اونایی که میگی جناب تیمسار با پول حقوق خودش واسه باشگاه خریده بود؟؟؟همه اش زد وبند و اختلاس بود.خوبه ما از روز تأسیس پرسپولیس بودیم و هستیم و شونصد رنگ عوض نکردیم،دوچرخه سواران.تاج.استقلال.
    • بهزاد ایمن IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      داداش گلم تو تازه از خواب بیدار شری تنت گرمه بگیر بخواب راحت باش گلم نگران نباش پرسپولیسیهای دیگه هستن تو دیگه ریشه خودی رو نزن از اول پرسپولیس بودینننننن؟؟؟؟؟!!!!😂😂😂😂😂😂
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    تیم نظامی ،لطف کن شعار نده برو دوچرخه ات رو سوارشو
  • دبیر بازنشسته DE ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    خب چرا نمیگی با پول شاه و دربار بود چندین زمین که غصبی بود با قلدر بازی خسروانی بدست‌ اومد بعد از انقلاب معارض داشت تاج که میگید بودجه دربار داشت همین بیت المال الان باز پرسپولیس از هزینه شخصی بود
    • لر اصیل تاجی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      بیت المال را خوب امدی پولهایی که اقای هدایتی وامثالهم اوردند برا پیروزی همه مال باباش بود نه چرا الان اب خنک نوش میکنندالبته من میگم پیروزی چون این نام اصلی برندتونه ومانند اون ستاره قلابی که زدین نام پرسپولیس هم.....
  • مهدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    لطفا اینکه این دوباشگاه را برای وارد کردن به بورس و فرابورس میخوان قیمت گذاری کنند به گذشته باشگاه نگاه نمیکنن به ضرر و زیان چند سال اخیر باشگاه نگاه میکنند انقدر فهمش سخت نیست یخورده فکر کنید درباره املاک باشگاه تاج که به زور دولت و شاه به نفع باشگاه تصاحب شده نمیشه قیمت گذاری کرد
  • تاجی اصیل (کامنت دوم) IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    و شانتاژ رسانه ای توی رسانه ها جو راه بندازن مگه حقیقت عوض میشه؟؟؟ حقیقت تاریخ پشت این باشگاه هست که هیچ احدی نمیتونه تحریفش کنه و اسم شما ها هم بعنوان کارنشناس توی این تاریخ ثبت خواهد شد بعنوان کسانی که مثل ترسوها و بخاطر ترسشون از تیم حکومتی سعی در تحریف تاریخ داشتن!!!! خجالت بکشین... بخدا خجالت داره..... هر چقدر هم جو رسانه ای راه بندازین و خرج کنین نمیتونین گوشه ای از تاریخ رو تحریف کنین و فقط خجالت و شرمندگی گریبان بچه هاتونو خواهد گرفت... خجالت بکشین
  • کاج صغیر IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    الان مشخص کنید تاج هستید و تیم شاه یا استقلال هستید تیم جماران شما اگه تیمتون را دوست داشتید و مهم بود اسم عوض نمیکرد دوم کدوم املاک تاج نکنه تصرف مال مردم از نظر شما میشه املاک تاج کمی فکر بد نیست
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    جناب آتشی عزیز بسیار بسیار از شما سپاسگذارم و همچنین افرادی که نامشان را بردید، بسیار لذت بخش بود اشاراتی که به تاریخ مجموعه ورزشی تاج کردید، در صحبتهای شما به خوبی این امر مستتر بود که اصالت ذاتی است و نه خریدنی و اطمینان دارم که روزی دوباره این تیم کبیر به روزهای درخشان خود باز خواهد گشت و همه ی املاک و دارایی های خود را باز خواهد ستاند. اینکه تیم رقیب چه بوده است در یک جمله ی شما کاملا توصیف شد و افرادی که خود را هوادار تیم پیروزی می دانند بهتر است بروند و تاریخچه ی خود را از زبان پیشکسوتان شأن بشنوند(البته اگر داشته باشند) و آن وقت هنگامی که در مورد سرورشان صحبت می کنند، به احترامش خبردار بیاستند. جناب آتشی پیشنهاد می کنم، درصورت امکان تاریخچه ی باشگاه را بصورت کتابی تهیه بفرمایید تا از شما به یادگار بماند چرا که حتما اسناد و عکس ها و آثار ی دارید که بهتر است هواداران این تیم بزرگ بصورت کتاب در جریان آن قرار بگیرند.
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    از سردار آجورلو و آقای سمیعی درخواست می کنم تا جایی که امکان دارد در خصوص عودت اموال تیم استقلال تلاش کنند. ممنون از شما
  • شاهین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    لانه جاسوسی را خوب امدی... در ضمن استقلال در این 40 سال از جیب دولت خورده. مثل پرسپولیس بی پولی نکشیده. یکبار پنجره اش بسته شده ایا.. کسر امتیاز شده.... همیشه نو گل بابا هست.. این تیم اقلیت خسروانی... در مقابل پرسپولیس از توده مردم هست.
  • آبی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    شکایت از ..... به ...... بردن خنده داره. همه اموال باشگاه به اون بزرگی رو خوردن یه آبم روش،حالا میگن پیف پیف بو میده. پس بی ارزشه
  • مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    تاج تیم سلطنتی ولی پرسپولیس مردمی اونم از همه قشرش
  • مفسر IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    اسطوره داره تیم آبی؟ خخخخخ
  • تقی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    مگر میشود اموالی داشته باشی و مدرک وسندی نداشته باشی پس خاندان‌ پهلوی هم الان بیایند و تمام اموال خود را پس بگیرند مگر میشود با داشتم داشتم کری خواند خوب برفرض هم همه این املاکی که این آقا میگوید درست باشد ازکجا آمده بوده است قطعا باشگاه تاج پولی بابت اینها نداده بوده و سندی هم صادر نشده بوده است تیم تاج تیم حکومتی بوده است واموال مردم را غصب کرده بوده است و بعد از انقلاب هم عین خیلی ها که اموال مردم را زمان شاه ملعون غارت کرده بودند پس گرفته شده است. الان ملاک سند است اگر کسی ادعاي دارد میبایست مدرک رو کند خواهشند مردم و هواداران استقلال را گمراه نکنید.
  • آرش کمانگیر US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    راست میگه چون باشگاه دربست دراختیارطاغوت بودو یک باشگاه تمام حکومتی محسوب میشدایناراکه نمیگه ازخودتیمسارخسروانی که شورت شاه ومیشوست تابقیه عوانوانصارش باشگاه پرسپولیس دراصل باشگاه شاهین بوده که قدمتش ازتاج خیلی بیشتربوده وبدلیل اینکه اکثربازیکنان ومدیریتش جزوجبهه ملی بودن وازمخالفان شاه بادستورشاه وفشارساواک باشگاه مردمی شاهین منحل وتعدادی ازاعضای آن دستگیروروانه زندان میشن که بعدازانحلال شاهین اکثربازیکنان آن ومرحوم عبده باشگاه پرسپولیس بنیان نهاده شدایناراکه نمیگه فقط رفته منبرداره حرف مفت میزنه اینانمیگه که بعدازشاهین تمام اموال واملاک آن مصادره دولتی میشه آدم خوبه تاریخوتحریف نکنه بعدشم بگومردک تواگه تاجی هستی چراچندسال عضوتیم بسکتبال پرسپولیس بودی مزورمنافق!!!
  • تااااااج IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    خدا باعث و بانی این دزدی ها رو لعنت کنه از این تیم فقط تنها غیرتش مونده، دزدها همشو بردند و الان واسش شاخ و شونه هم میکشن مشکل تاج این بود که اسمش تاج بود، کار به جایی رسیده که الان یه مشت لنگی کم سن و سال و بچه سال، واسه این تیم بی هویت شعار مکتب مکتب سر میدن
  • مهران IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    خب استقلال هم دوچرخه سواران دسته سومی بود. بهترین جهان!! هر کی پیدا میکنی واسه تیراژ بالا میری مصاحبه میکنی!! تیم پرسپولیس دنباله و بازمانده شاهینه که قدمتش به زمانی برمیگرده که الدوچرخه دسته سه تشریف داشتن😂😂😂😂
  • من GB ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    اصالت و بزرگی را به زور خواستند از تیم آبی بگیرند و به بقیه بدهند.
  • اامیر IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    یه جور حرف بزنید مرغ پخته هم خندش نگیره بعد از رئال دومین باشگاه بزرگ دنیا🤭🤭🤭
  • خشای آرشا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    دوچرخه سواران تاج خسروانی ب ای خودش دفتر دستکی داشته ....لانه جاسوسی هم بوده وتا الان خبر نداشتیم
  • شاهین GB ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    املاک از باشگاه تاج نبوده و نخواهد بود املاک متعلق به بیت المال و مردمه .باشگاه تاج از سال 47 به سازمان تاج تغییر نام داد و رفت زیر نظر دولت و تمام بودجه و املاکی که بعد از این تاریخ گرفت به بهانه دولتی بودن سازمان تاج به این تیم داده شد و مقرر شد اموال هر زمان که دولت اراده کنه برگرده
  • عادل IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    درود خدا برعنایت الله آتشی که همه چیز را گفت متاسفانه مثل گوشت قربانی تمام اموال استقلال را تقسیم کردند اتفاقا یکبار هم آقای مهندس هاشمی طبا یکی از روسای سال‌های دور تربیت بدنی اشاراتی به اموال استقلال داشته که خیلی زیاد بوده اند اما متاسفانه الان از حداقل آن‌ها هم برخوردار نیست امید است ریاست محترم جمهوری نسبت به باز گرداندن اموال این باشگاه قدیمی اقدامات لازم را بعمل آورند ایشان می‌توانند حداقل آن اموالی که اسناد مالکیت دارند به این باشگاه برگردانند
    • کیارش US ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      جناب عادل عزیز محترم‌ترین اقایی که در این سایت کامنت میزارین فراموش نکنین بعد از انقلاب چه بسر همه چی امد حتی شهرایی که توش شاه داشت اسمشو عوض کردن کرمانشاه شد باختران و قهرمان شهر مثلا با این دیدگاه با همه چی برخورد شد اینکه الان یاد اون موقع افتادن چیزی رو عوض نمیکنه
  • حسین IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    والله این باشگاه استقلال خدا خیلی دوستش داشته که توانسته با این همه اجحاف سرپا بماند
  • ایمون زاید IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    جناب آتشی کیسه حکومتی و وابسته به دربار حتما تمام این اموالی که ادعاش رو میکنید با عرق جبین بدست آورده ،همه اموالی که لیست میکنید متعلق به مردم بوده که به ناحق و از طریق رانت سلطنتی تصاحب کرده بود ،لطفا بی چشم و روئی رو از حد نگذرونید از بدو تاسیس تا کنون مثل کنه چسبیده به بیت المال بوده اید با امید به اینکه خصوصی سازی واقعی انجام یافته تا سرنوشت مختوم شما و کیسه هم مشخص بشه و بدانید که قدرت و ثروت و ارزش ناشی از مردم هست نه حکومت
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    لنگیا بازم توضیح بدن!؟ یا کافیه
    • پیمان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      لانه جاسوسی دوم رو دقت نفرمودید انگار.مگه یه تیم چقدمیتونه درآمدداشته باشه که اینارو خریده باشه.التماس تفکر.از خون جبین پدران وپدربزرگهای امثال منوشما خریده شده یا بهتر بگم قصب شده.یه ذره فکرکنیم تعصب کورکورانه پدرهمه رو درآورده.
  • کیسه کش عقده ای متوهم هستم IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    بابا این کیسه کش ها چقدر متوهم هستند؟! خداوکیلی هوادار بدبخت کیسه حموم لجن حکومتی حق داره متوهم بشه چون پیشکسوت های اینها منشأ توهم هستند؟! یکی نیست به این موجودات بگه تو این مملکت انقلاب شده و اون تاجی که ازش دم میزنی و اون زمین ها و ساختمان ها و مستغلات همگی خسروانی ساواکی و شاه و دار و دسته اش به زور از مردم گرفته بودند و به تملیک باشگاه حکومتی تاج درآورده بودند. یادتون رفته که شاهزاده پهلوی عضو باشگاه حکومتی لجن تاج بود؟! به همین دلیل کلی ساختمان و مستغلات داشت که با اومدن انقلاب همه این املاک دزدی ازشون گرفته شد.به قول پرویز مظلومی خودتون این کیسه حموم لجن حکومتی اصلأ ربطی به تاج لجن حکومتی نداره فقط جفتشون لجن حکومتی بودن؟! آقایون هوچی گر عقده ای متوهم افتاد؟! حالا حالیت شد که پرسپولیس و کیسه حموم هر چی که دارند مساوی هستش منتها برند باشگاه پرسپولیس بخاطر هواداران باشرف بیشمارش بالاتر از برند کیسه حموم لجن حکومتی هستش و این حقیقت رو رده بندی فیفا ثابت کرده که پرسپولیس جزو صد باشگاه برتر دنیاست و کیسه حموم صد پله پایین تر هستش نکنه فیفا رو هم قبول ندارید؟! خدا شفاتون بده.
  • Omid US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    badjoury in aghayan soukteand, hala maeloum mishavad ke teameh dolaty chee tymey boude., khodeshan migoyand perspolis yek teame mardomy va yek boulinge boude, faghat negah konid ke cheghadr saryee va zood mardomy shoed
  • تیر غیب US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    با درود،جناب عنایت آتشی ماجرا را از ابتدا نفرمودید سخن اینست که این اموال ، این سندهای منگوله دارِ مورد اشاره به چه ترتیب در تملکِ باشگاهِ درباری تاج در آمده است؟شما که این اموال را شماره میکنید از چگونگی به تملک در آمدن آن نیز واقفید؟آیا میدانید که در قائلهء معروف به جنگِ تیمسارها و آنگاه که تیمِ خسروانی مهره هایی چون تیمسار خاتم و سرودی را از دست داد و جناحِ تيمسار حجت، تيمسار امجدی، تيمسار اويسی، سپهبد نصيری و حتی امیر عباسِ هویدا قدرت گرفتند در فکرِ موقوفه اعلام کردنِ اموالِ تاج افتاد؟ و چرا؟ کارِ زمین خواری های پرویز خسروانی به جایی رسید که برای حفظِ این اموال به فکر هدیه کردنِ تاج به دربار افتاد تا بلکه از ممیزی اموال در مجلس گریخته آنگاه متولی اداره تاج از طرفِ شخص اول مملکت گردد!مطالبی که مورد اشاره قرار داده اید بسیار است و حوصلهء جوانان کم فقط به شما میگویم در حالی حرص و آز بر شما غلبه نموده و ادعای مالکیت بر اموالِ "ملی اعلام شده" را میکنید که تاج به سرِ اصلی در گاهِ خروج از کشور نه تاجِ شاهی و نه تختِ طاووس و نه جواهراتِ سلطنتی را به عنوانِ اموالِ شخصی از ایران خارج ننمود.
  • تیر غیب US ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ادامه...ای اف بر چاشته خوران حکومت پناه که جز تغییرِ نام هیچگونه اجازه ای برای فعالیت ورزشی نداشتند اینک در سایهء رأفتِ ملی ادعای اموالِ نامشروعِ ملی شده را دارند.چرا نمیگویید تیمسار خسروانی این اموال را از کجا آورده بود؟ چرا نمیگویید در دورهء شاهنشاهی و در مراکز پناهِ رعیت چندین کشاورز و مالکینِ مالباخته شاکی های خصوصیِ جنابِ تیمسار بودند! چرا نمیگویید که پروندهء این شکایات تا صحن مجلس کشید.چرا نمیگویید پس از درگیری های تیمسارها که به ظهورِ قطب سومِ فوتبال کشود"دارایی"انجامید چرا روسای فوتبال همواره از تیمِ تاج و دارایی و نه "شاهین" انتخاب میشدند(بحثِ عام است نه استثنا) چرا نمیگویید استقلال همچنان از این اموالِ پنهان کرده سهم میبرد و برتری های اقتصادی این تیم پایانی ندارد.آیا آن شمشیرِ طلا که نامش را خنجر نهادید اکنون کجاست؟ آیا تمامیِ اختلافاتِ اقتصادیِ پرسپولیس و استقلال بابتِ فروشِ صیادمنش و قائدی است؟!
  • بی تاج IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اقای اتشی شما خبر دارید توی این مملکت انقلاب شده تاج مال گزشته بود الان استقلال باشگاه استقلال تعریف میکنند نکنه شما خاب بودی یا جزو اصحاب کحف بودی
  • Amir perspolisi IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    خوب باشه حالا یه سوال پیش میاد، خسروانی چکاره بوده که این همه ملک و املاک داشته و به تاج داده؟؟؟ آیا یه تیمسار انقد حقوق و مزایا داشته که این همه املاک به اسمش باشه؟؟؟ چطور این همه املاک میتونه از راه درست بدست اومده باشه؟؟؟ آیا غیر از اینه خسروانی از بدنه قدرت بوده و همه رو غصب کرده؟؟؟ هرجا دلش خواسته دست گذاشته و مال خودش کرده حکومت هم که پشتش بوده و برا خودشیرینی اسمه تاج هم انتخاب کرده، بعدشم آقای آتشی میشه بگی باشگاه استقلال که در طول ۷۰ سال قدمتش نتونسته دو سال پیاپی قهرمان بشه چه جوری افتخارات بیشتره؟؟؟ کار خدا بی دلیل نیست پرسپولیس (همون شاهین) از طبقه ی کارگر و قشر ضعیف جامعه تشکیل شده تا جلوی ظلم و چپاول و دزدی رو بگیره، مگه میشه یه تیمسار این همه ملک و املاک داشته باشه؟؟؟ بعدشم وقتیکه در یک کشور انقلاب میشه ینی دیگه یه دورانی که همه از صفر شروع میکنن و مطمئنا اگه این املاک از راه قانونی میبود هیچکس نمیتونست از صاحبش بگیره
    • کیارش US ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      ببین چند مدل تیمسار بودن اون زمان که اتفاقا انسانهای شریفی بودن و حتی وقتی برای مصادره اموال رفتن دیدن چیزی ندارن نمونش تیمسار شهید فلاحی و تیمسار شفقت ولی بعضیا مثل همین خسروانی به واسطه خرابکاریهای دیگه از همه جا رانده شده بود و گذاشتنش تاج املاک زیادی از خیلی از خانها و مردم در همه جا گرفته بود این و علوی کیا بارها با سررشته داری ارتش سر این مسائل درگیر بودن
  • تیر غیب US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    با درود،آیا عبده عاملِ حکومت بود؟مردم کوچه و بازار شاهین را مردمی و مقابلِ دستگاهِ سلطنت میدیدند.اگرچه بر حسبِ ظاهر تیم شاهین از این ماجراهای سیاسی برکنار بود اما هسته های مبارزه با رژیم سابق بر جایگاهِ جلوسِ هوادارانِ شاهین در امجدیه شکل میگرفت.اینک جنابِ آتشی از بزرگ خدمتگذارانِ تیمِ درباری ادعای مالکیت بر اموال نامشروعِ تیم تاج را میکند ولی نمیگوید زمانی که خسروانی تاج را از دست رفته دید و نقشهء هدیده کردن تاج را به دربار با وزیرِ دربار اسدالله علم درمیان گذاشت علم را پسند آمد و بزرگان تاج برای تغییر اساسنامه گردِ هم آمدند.شوراي عالي باشگاه تاج متشکل بود از وزير دربار، وزراي کشور، آموزش و پرورش، مديرعامل شرکت نفت، شهردار تهران، رئيس سازمان تربيت بدني، موسس باشگاه و دو نفر ديگر از مديران کشور اساسنامهء جدید را تصویب و برای تصویبِ هایی به دفترِ شاهنشاهی بردند.آیا در چنین شرایطی میتوان درباری بودن و حکومت پناه بودن و جماران پناه شدن و...که این طائفه از پر قنداق تاسیس با خود دارند را انکار نمود؟!
  • مجید IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    این اقا گویا اخبارورزش کندید تورنکینگ اسیا جوهان و بابا حالا حالا باید دنبال پرسپولیس بدریین بازیکنانم داریم میبینیم خیلی با تاکتیک بازی میکنن واینکه تحقیق کرده تو بورس قیمت سرورتون چقد اختلافات داره
  • مسعود IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    تماما از آن مردم بود که با زور از نروم گرفته بودند خسروانی از کجاسش این همه اموال واونل دوباره به دولت برگشت شده است از خودش چی داشته
  • {......} RU ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    طوری میگن داشته داشته انگار مثل ریال مادرید به درآمد ورزشگاه زدن .حق تیمای دیگه رو امثال خسروانی میگرفتن میدادن به تیم دوچرخه .اینقدر نگید فلان استادیوم فلان زمین داشتن. بیست سال هم میگن کمپ مدرن حجازی ولی دریغ از یه رختکن .اگر دارید پس ابن همه دنبال زمین تمرین نباشید .خودتون هم بکشید یه واقعیت که به تیم مردمی پرسپولیس نمیرسید
  • سربازسرخ IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آقای آتیشی اولا سرمایه استقلال نبوده سرمایه حکومت پهلوی ومردم بوده که بنیاد طبق دستور مقام معظم رهبری امام خمینی مصادره شد تا حقی که از این مردم خورده بودن به مردم برگرده اگر با شما باشه کل کشور مال استقلاله چون تیم مال حکومت بوده باید امسال شمارو بیارن محاکمه کنن تا ببینن این تیم که با خوردن حق مردم بیچاره تاسیس شده از کجا پول میاورده در صورتیکه تیم تمام مردمی پرسپولیس بدست پر توان مردم اداره و مرتب قهرمان کشور میشه و در آسیا تقریبا یک پای ثابت فینالهاو نیمه نهایهای این 5سال گذشته بوده و زحمت کشیده وعرق ریخته وداره نون بازوشو میخوره و خدایش با توجه به این موفقیتهاو طرفدارهای خیلی بیشتر از استقلال باید حداقل قیمتش سه برابر استقلال باشه نه 430میلیارد بیشتر ما پرسپولیسیها به این ارزش گزاری اعتراض داریم قیمت وارزش استقلال باید هم قیمت ماشین سازی تبریز و تیمهای در سطح خودش باشه پرسپولیس اعتبار ایران وآسیاست که جزوه تیمهای دو رقمی جهانه نه رتبه سه رقمی 180جهان برید خدارو شکر کنید که قیمت خیلی بیشتری از ارزش تیمتون گزاشتن به خاطر این سی چهل هزار تماشگر که داره وگرنه صدمیلیون هم برتون زیاده
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    خداوند خیرت بدهد جناب عنایت الله آتشی
  • کمال وفائی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بهتره میگفتی استقلال همیشه چسبیده به حکومت بوده و هست . وزارت ورزش ، صدا سیما و داوران چه زمان طاغوت ، چه الان همیشه از استقلال حمایت کرده اند .
  • alinzaghi9 SE ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    چه جوری تو 6 تا خوردی ؟؟
  • مردم تاج سرنگون کردند US ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    خون مردم بود که توسط خسروانی مکیده شده بود
  • ابرام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    حالا معلوم شد و کارایی که کردین و اول شدید . خسروانی با پول هرکاری کرده . یه سوال برام مونده میگن قدمت کیسه 77 سال یعنی ،.30سال قدیمی تر از پرسپولیس . چجوری قهرمانیشون از ما کمتره
  • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    تاج منحل شد و تمام و هیچ ربطی به کیسه فعلی ندارد
  • فرشاد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آخه پرسپولیس مگه چقدرقدمت داره؟؟؟ این تیم تیم حکومتیه
  • امین IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ای دل غافل...
  • شمسعلی GB ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب با این همه امکاناتو و بریز و بپاشو و اهن و تلپ و قدمت چطوری شش تا از پرسپولیس خوردید میشه از این افتخار ۶ تا خوردنتون هم یکم بگی
  • بدون اسطوره IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بله تیمیکه جهانی بود اما توسط همین پرسپولیس اون موقع که تاج تحت حمایت صددرصدی حکومت بود شش تایی شد و محکوم به کیسه کشی به دستور شاه شد.... فقط عجیبه که این تیم باعث تعجب پله شده و بزرگترین در ایران بوده ولی از چهار بازیکنی که در آسیا مرد سال آسیا شدند حتی یکیشونم استقلالی نبوده ... از تخصص آسیایی هم که دیگه نگم چون رکورد دار گرفتن جام در سه بازیه که تازه یکطرف فینالش بدون بازی رسیده فینال حالا خودتون حساب کنید و مقایسه کنید فوتبال ایران هر چه که داره از پرسپولیس و پرسپولیسا بوده یا تیمای دیگه
  • علی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اره راست میگی بخاطر همینه همه اسطوره های بین المللی فوتبال از پرسپولیس هستن،،،کم چرت بگو بابا فازت چیه ،،،از لحاظ قدمت کاج بیشتره ولی از لحاظ افتخار زیرشه
  • رییس IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    واقعا مطلبتون خنده دار بود. اولا ما پرسپولیسی ها حاضریم تیم رو به همون خونواده عبده برگردونن با تمام اموالی که ازش مصادره شده. ثانیا تاج تیم دربار بوده و مشخصا تمام ایران رو بهشون تقدیم می کردن. جام یک متر و نیمی محلی داشتن که افتخار نیست. افتخار اینه که به جایی وابسته نباشی و رانت نخوری و بارها قهرمان بشی و قهرمان دل مردم باشی. این مدیرعامل عزیز دچار بدبختی تعصبشون هستن
  • پشکسوت متوهم IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بولینگ خوب اومدی ۱۰ سال زیرین اونموقع هم پرسپولیس که شاهین بود تیم مردمی بود بگو کیسه تیم حکومتی بود اونموقع هم باز زیر بودین پیشکسوتهای مارو نگاه کن مال خودتونم نگاه کن افتخارات پرسپولیس پیشکسوت هاش که افتخار ایران هستن تا کیسه از علی دایی علی کریمی مهدوی کیا تا پروین کلانی همایون بهزادی شما چه افتخاری بودین گوزو
  • استقلال حکومتی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آقای مظلومی گفت تاج با شاه رفت،من نمی دونم چرا استقلاليا به خودشون میگن تاج،آقا تاج منحل شد رفت ،استقلال از انقلاب به بعد تاسیس شده ،اگه شما معتقدید تاجيدپس چرا نام تاج رو ندارید ?چرا اموال تاج رو ندارید.?مث اينه که معاون اول رئیس جمهور بگه من قدرت نخست وزیر رژیم قبلو ميخام،تاج به گورستان تاریخ پیوست .
  • سلمان IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اگر به نظرت نمیتونن املاک رو پس بگیرن پس بی عقل تشریف داری که یک ساعت املاک رو شمردی و گفتی ارزش واقعی باشگاه اینقدره؟چیزی رو که نمیتونن پس بگیرن چه ارزشی داره!؟
  • نوری IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    یا خدا ! برترین جهان؟!!!!!! اونم کیسه؟ خخخخخخخ
  • میلاد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جعل و تحریف واقعیت بخش جدایی ناپذیر بعضیهاست . خدمت عزیزان باید یادآوری کرد که تیم تاج در سال 58 منحل شد و استقلال در سال 59 تاسیس شد
  • حمید IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بولینگشو خوب اومدی 😅
  • لنگی سوز IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بازبگین لنگ وابسته به حکومت نیست یا ارزشش بیشتره لنگ زمانی که یه بولینگ بود استقلال عالمی بوده
  • فربد US ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ببخشید وقت خوندن ندارم، وقتی تیتر و دیدم 🤣
  • بهروز نبوی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    این همه اموال مارو گرفتن ی زمین تمرین درست حسابی هم بهمون ندادن...بابا این ماله مطلعق به باشگاست و باشگاهی که مطلعق به مردم و مال های گرفته شده غصبیه و باید پس داده بشه
  • بابک CA ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اولا اون تاج بود که اونهمه امکانات داشت نا استقلال فعلی دوما وقتی به عنوان خریدار تو بازار هستی باید خیلی هم خوشحال باشی که قیمت کالایی که میخوای بخری از تیم رقیبت ارزون تر باشه ....حالا بیاین کری برای هم بخونیم😞
  • Behrooz FR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ایران هم یکروزی از غرب با یونان و از شرق با چین هم مرز بود...امروز چی هستید؟
  • بهزاد IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    عمو جان بودیم بودیم رو ولش کن اون زمان تاج یک تیم حکومتی بوده که از رژیم تغذیه می‌شده ولی پرسپولیس با اینکه ۲۰ سال از استقلال جوانتر است ولی هم مردمی است و هم تعداد هوادارانش دو برابر استقلال است و هر موقع نظر سنجی می‌شود آمار همه چیز را نشان می‌دهد و بر همین اساس هم قیمت گذاری شده حالا بالا برید پایین بیایید پرسپولیس یک سروگردن بالاتر است بنابراین دست و پای بیخودی نزنید!
  • امیر .... IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آره خسروانی این اموال تاج از ارث باباش بوده داده به این تیم
  • فرد عادی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب آتشی توهم داری ؟؟ حتما پله هم مخش داغ کرده بوده .. کدام عقل سالمی دردنیا قبول‌ می‌کند که تاج رتبه دوم باشگاه داری دردنیا بوده ... جوک خوبی تعریف کردی .. با تعقل حرف بزن ..
  • عشق پرسپولیس IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    معلومه قبل انقلاب خیلی امکانات داشته و همه تعریف میکردن ازش. چون تیم درباری بوده و همه حکومت ازش حمایت میکرده. اون موقع به الان چه دخلی داره. مثل اینکه بگیم ناتینگهام فارست که قبلا کلی امکانات داشته و حتی قهرمانی اروپا داره، قیمتش با لیورپول و منچستر سیتی یکی باید باشد. تو هر کشوری اول به سرمایه تیمها نگاه میکنند که توی ایران تنها سرمایه پرسپولیس و استقلال طرفداراشون هستند. که البته نسبت به تعداد بیشتر هواداران پرسپولیس، باید قیمت این تیم بیشتر باشه. چند سال پیش که مزایده گذاشته بودن هم، استقلال رو تقریباً ۴۰۰ میلیون قیمت گذاشته بودن، پرسپولیس رو ۶۰۰ میلیون. اون موقع ۵ قهرمانی متوالی رو هم هنوز پرسپولیس نیاورده بود.
  • کیان IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    این ها همش دارایی های اعتبار ورزش ایران بود که ازش دزدیدن و میریزن تو جیب پرسپولیس . اگه میخام درآمد زایی کنم برن لنگ تولید کنن و بفروشن . یک تار موی گندیده منصور خان می ارزه به هزار تای لنگ .
  • هميشه سرخ IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اصلا مشخصه که باید اینطوری باشه، تیم حکومتی که تاج شاه رو بر سینه داشت ونام تاج رو یدک می‌کشید باید با تیم مردمی پرسپولیس از نظر امکانات برابر نباشه
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بروبابابرندتونم موفت نمیرزه تیم دهم آسیاوچندصدم دنیاارزشی نداره ولی ارتش سرخ اول ایران و۴رم آسیا وچضوع ۹۰تاتیم اول دنیاتست ولی استقلال حطاجضوع تیمهای صودکرده به آسیاهم نیست چه برسه قهرمانی همش باپلیاف میره آسیاچه هرفی داره تیمی که حطابرای آسیاهرسال باپلیاف میره تیم نیست که
  • محموددایی ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    وقتی هم به تیمشون چه قبل انقلاب چه بعدانقلاب تیم حکومتی میگوییم دوستان ناراحت میشن تیمی که زیرچترحمایت دولتمردان زمان خودش بوده همه چیزگویای این هست که این تیم عزیزدوردونه حکومته
  • آرش تاجى IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    كاخ مركزى تاج رو بنياد مستضعفان مصادره كرد... همه چيز رو غارت كردند... درود به شرفت جناب آتشى. خانواده ى تيمسار خسروانى از خاندانهاى قديمى و اصيل اين مملكت و ملاكان بسيار بزرگ اهل سمنان بودند. مادر بزرگوار تيمسار خسروانى در زمان حيات خود بسيارى از ثروت خود را در اختيار تيمسار خسروانى قرار دادند و ايشون هم بخش زيادى از ثروت خانوادگى شون رو در باشگاه تاج صرف كردند. در ضمن، تيمسار خسروانى چند سال پيش از انقلاب باشگاه تاج رو وقف عام كردند و مصادره ى اموال باشگاه حتى از همين منظر هم كاملا غير قانونى است. هيچ جا به بى قانونى اين مملكت نيست.
  • اس اسی IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بولینگ ها کجایید
  • امیر IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    کیسه کش ششتایی همیشه عقبید .عقده گشایی خوبی بود
  • غضنفر IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آقای آتشی فقط یک سوال؛ شما ک یک دفعه‌ بعد از سالها اومدی و لیست املاک باشگاهتو میدی فقط بگو یکی از این املاک فقط یکی از این املاک از کجا به باشگاهت رسیده؟؟؟ از فروش بلیت هوادارانت؟ املاک پدری خسروانی بوده؟؟؟ فروش بلیت بازیهات؟؟ فروش سهام در بازار بورس؟؟؟ جایزه قهرمانی های بین المللی که ازش نام میبری را مثلا از کنفدراسیون آسیا و فیفا گرفتی و ما ازش خبر نداریم! آقای عزیز همین ارج و قربی که بابت گزارش بسکتبال داری را با گفتن نصف واقعیت پاک نکن. اینا ارثیه پدری شما و منصور پورحیدری و خسروانی و بقیه که الان مدعی شدی نیست اینها نشانه بی عدالتی سازمان تربیت بدنی بوده که بین دوتا رقیب یکی این همه بریز و بپاش و اون یکی علیرغم خیل عظیم هوادار اما هیچ و بقول شما فقط یه کلوپ داشت ک اونهم واقعا مال مالکش بوده. شما ادعای مالکیت اموال دولتی را که تابلوی باشگاه شما را داشته و ازش سالها استفاده کردی را میکنی و به پرسپولیس کنایه میزنی که ازین اموال بی بهره بوده؟ هرچی بیشتر میگین مثل اون زمین هزارمتری عروسی پورحیدری بدتر میشه که!
  • دوچرخه سواران تاراج IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    دوچرخه سواران تاژ .....واسه بالا کشیدن خودت آقای مثلا محترم از اسم پرسپولیس مردمی و کبیر مایه نزار از اسم تون تاریخ تون کاملا معلومه انگار تیم ورزشی شنا بیاد اسم تیم شون باشه پینگ پنگ باران.... وقتی اسم پرسپولیس با زبونت اومد دو قد با احترام بلند شو و در ضمن معلومه که تیم منحل شده ی شاه جنایتکار همه چی داشته باشه که اونم اموال غارت شده ملت بیچاره ایران بوده
  • سرخ دل IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    تمام این اموالی که به آن افتخار میکنید مال مردم بود که تیمسار خسروانی چپاول کرده بود.که پس گرفته شد.واما نکته بعدی سرمایه یک باشگاه طرفداران باشگاه هستند که اونم مشخصه که چقدر عقب هستید.دم از افتخار میزنید.جام چهارجانبه که افتخار نداره.همون جام چهار جانبه نه از عربستان و نه از کره و نه از ژاپن و نه هیچ کشور مطرحی نماینده نداشت.عروس آسیا بودن که افتخار نیست.
  • تاجی بی اصل IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اوسکل اون زمان فرح جونتون مالکتون بودمیخواستین اینجوری نباشه
  • رامین گودرزی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آقای آتشی،چته؟از چی میسوزی برادر؟دوچرخه سواران زیر نظر رئیس فدراسیون فوتبال زمان پهلوی،تیمسار فاسد و خودفروخته ای که بعد از فرار خفت بارش از ایران اونجوری به درک واصل شد بود-متوجه شدی آقای پله شناس؟یا هنوز اصل و بته ات رو بهت معرفی کنم آقای دسته سوم؟تیم تاج افتخار اسم بزرگ عروس آسیا رو از آن خود کرده بود نه ما؟
  • محمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    پرسپولیس از اولشم یه تیم مردمی بود، این اموال و املاکی که این آقا میگه در اصل متعلق به شاه بوده که مصادره شده و قرار نیست اموالی که متعلق به درباریها بوده که از طرف شاه هدیه گرفتن بهشون برگردونده بشه
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آقای مدیر سابق تیم تاج بااین همه تفاسیری که بیان فرمودید الان تیم شمادرخوشبینانه ترین حالت ازلحاظ هوادار رده چندم کشوراست؟اگرعاقلانه قضاوت کنید پرسپولیس وتراکتور جمعیت کثیری از جهان را درپشت خوردارندوالی پله باتیم سانتوز برزیل برای انجام بازی دوستانه به‌ ایران آمده بود نه برای بازدید باشگاه تاج!بنده ازتلویزیون تماشامیکردم وهمین امروزه کیهان ورزشی ودنیای ورزش آن هفته رادراختیاردارم!
  • عل IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آره خب راست میگه پرسپولیس یه تیم مردمی بود و توسط ملت تشکیل شده بود، تاج یا همون دوچرخه‌سواری طبق رسوم رژیم منحوس طاغوتی پهلوی که همه املاک و مستغلات ایران رو بنام خودشون کرده بودن بالاخره اون دم و دستگاه رو هم بنام دوچرخه سواری کرده بودن، اینایی که این آقا میگه والله ما که هوادار12 13ساله نیستیم ندونیم الان بیش از 20ساله این فوتبال رو دنبال می‌کنیم هم خبر داریم، چجوری و کحا تو چهارتا بازی با تیمهای درپیت رفتن قهرمان شدن
  • 4 در 6 IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    خخخخ بعد اون املاک از کي رسيده به کيسه ؟؟؟؟ کي بدش مياد مفت چيزي بهش بدن ؟؟؟؟ همين نشون ميده چ کثافت کاري بوده اون زمان که مفت مفت بذل بخشش ميکردن // فقط کيسه اون زمان باشگاه بوده ؟؟؟؟ حالا پرسپوليس هيچي تيمهاي ديگه چرا همچين امکاناتي نداشتن؟؟؟؟
  • پیشکسوت متوهم IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    چرا این اقا فکر میکند فقط استقلال این امکانات را داشته ؟ تازه این اقا برود خاطرات تیمسار فردوست را بخواند ببیند اقای خسروانی چطور این اموال را برای تاج (دوچرخه سواران)استقلال بدست اورده بعد حرف از امکانات و قیمت بزند اقای آتشی آنقدر خودت را آتش نزن و به آتش نکش چون ممکن است جزغاله بشی بهتره بگی همونقدری که از استقلال (تاج)اموال مصادره شد به همان اندازه یا بیشتر از پرسپولیس مصادره شد تازه در اواخر دهه چهل یا اوایل پنجاه که خسروانی معاون(رئیس)وقت سازمان تربیت بدنی بود عبده پرسولیس را حرفه ای اعلام کرد ولی خسروانی با شکایت به دربار این اعلام را باطل کرد چون خودش نتوانسته بود برای تاج یک همچین کاری انجام دهد بعد اقای آتشی اینگونه صحبت میکند
  • امیر IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    البته آقا عنایت عزیز ماخوذ به حیا هستن و همه ماجرا رو نمیگن،طرف فقط بولینگ دار نبوده،شغل اصلی دیگه ای داشته که بچه های قدیمی تهران بخصوص ما که بچه جنوب غرب یعنی منطقه دخانیات هستیم با چشمای خودمون و از نزدیک دیدیم!
  • سرخ بی رمق IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    من یک پرسپولیسی ۴آتشه هستم اما حقیقت رابیشتر دوستدارم استقلال ارزشش بیشتر ازپرسپولیسه واقعا ومردان بزرگی تواین تیم بودن وهستندواقعا الهلال مارو برای سالها تحقیرکردآبروی ماروبرد
  • ده ساله جام ندیدن IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    از هوادارا تا مدیران تیم کیسه متوهم تشریف دارن .اینقد که تیم پرسپولیس رو کوچیک نشون بدین به ضرر خودتونه همین که ده ساله جام ندیدین نشون از اصالت ،قدمت،و قدرت باشگاه بزرگ کیسس،اینقد امکاناتشون زیاده که باعث شد ده سال جام ندیدن
  • پرسپولیس سروردوچرخه سواران IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    عزیزم اینهایی که گفتی مربوط به باشگاه ناج هست که سال 57منحل شد.این تیم اسمش نهایتا استقلاله وعمرش 43 سال والان که قیمت گذاری شده 11ساله جام ندیده.الان ارزش باشگاه ذوب آهن از استقلال بیشتره.تازه خیلی زیاد ارزیابی شده.تیمی که بزرگترین اسطورش فرهادباشه همین میشه...............................
  • عبدی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب آقای آتشی ایکاش فکرنمیکردی که بجزخودت هیچکس هیچ چیزرانمیداندبله برادرتیم بزرگ شاهین باآن قدمت وساختارمکتبی باتیم درباری وفاسدتاج بی هویت شاهنشاهی وساواک ودربارواقعا قابل قیاس نیست شاهین سالها برفرازآسمان فوتبال ایران وآسیا وجهان بود تیم تاج شماچه بوده تیم ارازل واوباش کودتای 28مرداد1332این افتخاراست یا که این ننگ است تاج(استقلال)باکمک تیمساروباعنایات ملوکانه دربازیهای باشگاهای آسیا که بقول معروف 4جانبه بودوتیمهای بزرگ هم درآن شرکت نمکردندقهرمان شدکه همان روزهاکسی به آن افتخارنمیکردلکن حالا مستمسک شده و....هنوز هم بگویم افتخارشما چیست حق دیگران راباافتخار خوردن وناجوانمردی کردن آیا اینها افتخارغیرقابل قیاس باپرسولیس کبیراست کمی تاقسمتی خجالت بکش
  • کاوه IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    از این صحبت ها نباید تعجب کرد خب تاج تیم رسمی حکومت بود مشخصه که دارای اموال زیادی از بیت المال باشه پرسپولیس تیم مردم بود برای همینه که طرفداراش خیلی بیشتره و بزرگترین سرمایه هوادارا هستن که برند یک باشگاه رو با ارزش تر میکنه شما به بازی های پرسپولیس با تیم های مطرح دنیا نگاه کنید خودتون متوجه میشید. الان هم استقلال همچنان تیم حکومته و مورد حمایت کامل
  • mahdi IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    درود بر عنایت آتشین عزیز و استقلال کبیر.
  • حسین سرور CH ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بابا داشتید که داشتید این قیمت گذاری بر اثاث داشته های حال تیم استقلاله نه تاج .تاج رو سر خروسه .اپن اسناد که الان اصلا وجود خارجی نداره اگر سند داشت رو میکرد و هیات قیمت گذاری محاسبه میکرد .بابا بزرگ منم میگفتم نصف تهران مال باباش بوده زمان قاجار .😊😉
  • عبدالکریم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    این حرفا کدومه؟ فکر نمیکنید این همه تواضع کمرتون رو میشکنه؟! بابا فوق فوقش رئال مادرید ۱۳ تا قهرمانی اروپا داره دیگه؛ چجوری راضی شدین اسمتون رو بعد از رئال بیارید؟! شما با دوتا کوپا امجدیه اسمتون باید تو رأس جدول، اصلاً تو‌کهکشانها ثبت بشه، بعد ببینیم اگه جایز بود، خدشه ای به ستاره‌قلابیهاتون وارد نشد نام بقیه‌رم بیاریم تازه! بابا دست بردارین همش توهم توهم. اولاً که تاج و شیشتقلال هیییییچ ربطی بهم ندارن، تاج ۲۲ بهمن ۵۷ منحل شد، شیشتقلال ۲۳ بهمن ۵۷ با یه اسم عربی که جزو ارکان شعار شیشتقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود به دنیا اومد. یعنی تیم فعلیتون ۱۰ سال سابقه‌ش از سرورتون کمتره. بنابراین برا خودتون تاریخ و افتخار جعلی نتراشین! گواینکه انقدر شماها تو جعل و فتوشاپ ید طولایی دارین که آنسرش ناپیداست! تیمی که با پودر و دوپینگ و جعل و فساد ۴ قعرمانی! میخره باید بابت این ارزش‌گذاری ممنون هم باشه. شما انقدر بیچاره‌اید که حتی لفظ و نشان شوالیه رم مدیرعاملتون برا خودش ابتیاع کرده، باقیش بماند!
  • محمد پرسپوليسي IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    سوالي که مطرح ميشه اينه که اينهمه زمين از کجا به اينا رسيده ؟ چرا دارايي و شاهين که قديمي تر هستن همچين امکاناتي نداشتن ؟ فقط جوابش اين ميتونه باشه که همه اموال از بيت المال به اينا رسيده الان هم طلبکار شدن
    • اس اس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      اموال شاهین هنوز هم هست میتونید به نارمک میدان هلا احمر خیابان گلستان مراجعه کنید و باشگاه شاهین را ببینید اموال پرسپولیس هم که همان بولینگ عبده یا مجتمع چمران هست که بعد از انقلاب توسط بنیاد مستضعفان اداره شده
  • حسنعلی آرمون IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب آتشی فلان ملکوکجاداشت بهمان زمینو کجاداشت این داشت وداشتها برای طولانی شدن مصاحبه خوب است برای قیمت گذاری چه دارد مهم است لطفآ سند مالکیت فعلی ارایه بفرما جانم......
  • بهنام IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    نام این باشگاه دوچرخه سواران بود
  • حقي IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    مديران و پيشكسوتان و اركان حقوقي باشگاه استقلال بايد پيگير اموال ودارائ هي باشگاه باشند اگر كوتاهي كنند مديون هوادار وخيانتكار مي باشند
    • کاوه IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      این اموال مال مردم و بیت المال است نه باشگاه تاج. عادت به مال مردم خوری کردید. لهد تیم حکومتی پرسپولیسه.
  • آرش 44 IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بله آقای آتشی درست می فرمایید، سالها ارتباط آقای خسروانی بعنوان یک نظامی با دربار شاه و استفاده از اعتبار ارتشی این املاک و غیره را به تاج رساند! یادمان نمی رود که به چه شکلی آقای خسروانی سکوت کرد در مقابل انحلال باشگاه بزرگ شاهین، یادمان نمی رود که دکتر اکرامی هیچ وابستگی به دربار نداشت و بیشترین طرفداران را شاهین آنزمان داشت، حتی تاجی های سابق بدان اذان می کنند! مدیران تهران جوان و دارایی و تاج چشم دیدن محبوبیت شاهین را نداشتند و تمام جریانات انحلال در یک جستجو پیدا می شود. دکتر اکرامی چون مصدقی بود و مخالف کودتا 28 مرداد، همیشه مورد غذاب سرودی و مابقی ارتشیان که وارد ورزش شده بودند، شده بود. متاسفانه گذشته را دوستان فراموش کرده اند، که به چه شکلی این اموال بدست آمد. پرطرفدارترین تیم دهه 30 و 40 شاهین بود که همان طرفداران منتقل شدند به پرسپولیس.
  • ایمان IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بله، اون موقع تیم شاهنشاهی بود، الانم وابسته به حکومت فعلی و تحت حمایت همه جانبه همه سیاسیون و نهادها. خوب خودتونم این قبول دارین. پرسپولیس همیشه یه تیم مردمی بوده و با کمترین امکانات و بودجه دولتی نسبت به رقیب خودش یعنی تاج سابق وکیسه فعلی به کارش ادامه میده. فقط یه سوال چطور میشه با رئال مادرید مقایسه میکنید کیسه رو ولی یه بازیکن توی سطح اول جهان مثل علی دایی و علی کریمی ندارین؟؟؟ یا یه جام بین المللی معتبر بهدغیر اون دوتا جام کزایی که تو خودتم با این سنت فینالاش ندیدی ندارین؟؟؟؟؟؟ با این حال باشه شما خوبی.
  • تيم قهرمانان IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    تيم حكومتي بوده ديگه . اما پرسپوليس در دل مردم جا داره
  • حمید IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب آقای آتشی یادت باشه ارزش و قیمت واقعی یک باشگاه به مردمی بودن و طرفداران میلیونیش
  • زهرا سادات IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    بله جناب اتشی اگر ۷۷ قدمت دارد به خاطر رئیس وقت این باشگاه بود که یکی از سردنداران ظالم و دزد بود که فقط بودجه مملکت رو به واسطه رضا پهلوی که یک استقلالی بود تغذیه میشد حق تیمهای ذیگر رو بخصوص پرسپولیس رو کلا مبلعید مثل بعد از انقلاب حالا همین اتفاق داره تکرار میشه به خاطر همین اسمش رو گذاشتن باشگاه جماران کل بودجه مملکت داره طبق معمول تو شیکم استقلال میره پس شما از دسته گلهای این دو دوره که با همکاری خیلی از اناثور حکومتی داره به تیمهای دیگه از جمله پرسپولیس ظلم کاملا گویای اتفاقات من نامردی های گذشته و حال است تیمی که سالهای سال داره ظلم فدراسیون نشین ها وزارت خونه های ورزش فعلی و تربیت بدنی و ورزش جوانان امروز رو تحمل میکنه و با دست خالی فقط وفقط خرفش رو تو مستطیل سبز میزنه پس شما لطفا کاسه داغ تر از آش نباشید
  • مجید IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    این نشان دهنده حمایت استقلال قبل و ببعد از انقلاب از سوی دولت بوده
  • محمد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ببخشید شما ارزش رو میگید درست پرسپولیس تو باشگاهایی اسیا چقد حظور داشته استقلال چقد داشته ارزش رو به این کارایی گذاشتن بعدشم شما خوبه خودت میگی اون زمان گذشت تاج مال زمان شاه بود بعد انقلاب تیم جدید تشکیل شد بنام استقلال دنبال گذشته نباش شما کسی هستین که الان تو لیگ با امتیاز نچندان جلو هستید میگید که مسولان و وزارت ورزش الان خیلی خوبن میخایین امتیاز نیارین فردا بگین وزارت و مسولان با ندارن فقط با پرسپولیس هستن شما این هستید این شخصیت شماست.
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جام یک و نیم متری ! اونوقت بابت چی داده شده بود . چرا کسی ازش تا بحال خبری نداده بود و یعنی حتی یک عکس هم ازش نیست . اصلا میشد این جام را که تقریبا قد یک آدم کوتاه قد است از زمین برداشت
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    آره راست میگین مافکرمیکنیم ازرئال هم شمابهتریدرئال بعدازشمابودنه شماولی بدون هیچ طلبی فصل قبل انقدرگریه کردیدوگدای کردیدکه امسال کلی بهتون کمک های معشیتی اعم ازمالی امتیازی وداوری وجانن ونصارن به استقلال کمک شدمرده حسابی ۱۵ساله رنگ حطایک جام رمضان هم ندیدیدتازه بااین همه کمک پرسپولیس دم گوشتوونه به قول پیش کسوت پرسپولیس استقلال مستجره صاحب خانه درحاله رسیدنه وباحکم تخلیه داره میاداستقلال حطادرآسیاباپلیاف میادبالا چه برسه به بقیه بایدپرسپولیس برندداشته باشد
  • رضا US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    جناب آتشی شماکه خوب حرف میزنی چرا از انحلال این تیم تاج حرف نزدی؟؟؟بعدش هم شخصیت قهرمانی وتیمی داشتن به ملک و زمین نیست
  • م IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اولا پرسپولیس تیم مردمی بوده و چی بود چی بود مهم نیست چی هستم مهمه ! مثلا اینکه 8 تا 9 سال جام لیگ برتر ندیده اید! این حرف شما مثل این میمونه که شاه برگرده بگه کاخ ها و زمینام و پولش و بدید یا خیلی از کارخانه داران دیگه یا صاحب پلاسکو از اون دنیا پیام بده برج من و که سوزاندید حداقل پولش و بدید !!!! یا فاتح بچه هاش بگویند جهانشهر کرج و متعلقاتش مال پدر ترور شدم بود بهم بدید !! چیزی که رفت دیگه برنمیگرده حالا گرفتنش درست بود یا غلط پای اونهاست که گرفتن !!!! ولی در کل قیمت گذاری الان برای برند این دو باشگاهست که درسته کمه ولی قطعا پرسپولیس از استقلال بالاتره
    • آبدارچی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      اموال مردم با اموال شخص شاه ماهیتا فرق میکنه کاخ سعد آباد یا نیاوران که در اختیار تاج نبوده ورزشگاه بوده زمین تنیس بوده زمین چمن بوده سالن والیبال بوده تیم فوتبال تاج یا پرسپولیس متعلق به مردمه شما بگو اموال مردم چطوری به نفع مردم مصادره شده تیم تاج هر ملکی که بعنوان ورزشگاه یا در ارتباط با ورزش داشته متعلق به مردم و ورزشکاران بوده و آنها استفاده میکردند خوب همانها بعد از انقلاب هم باید همین کاربری رو میداشتن بجای اینکه اموال واملاک ورزشی تاج یا استقلال رو گوشت قربانی کنیم به پرسپولیس و سایرین ورزشگاه و ملک و..... میدادن نه اینکه مثلا از تاج بگیرن به پرسپولیس بدهند یا ساختمانش در اختیار وزارت ورزش باشد درحالیکه همه این سازمانها خودشان مال و اموال و املاک و بودجه داشته و دارند
    • م IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      منم همین و میگم الان مهم اینه متاسفانه چیزی ندارند و اون هایی که گرفتند باید پاسخگو باشند ولی در حال حاضر بخاطر رنکینگ جهانی فعلیشون قیمت گذاری شدند
  • پرسپولیس سروردوچرخه سواران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    فردا میره توبورس ومشخص میشه قیمت سهام پرسپولیس بیشتر ازدوچرخه سواران هست .انوقت بازم به بورسیها انگ خواهندزد این جماعت جام ندیده
  • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    نه عزیز خالی بند،اول تاج بوده بعد رئال،بعد منچستر ،ضمنا خود شما مسئول حال وروز الان ورزش هستی
  • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    از کامنت های دوستان سوزش و فشاری هستش که بخاطر صدرنشینی تیم مردمی استقلال متصاعد میشه! وگرنه همه چی مشخصه جناب آتشی از قدیمی های ورزش هستن و از همه خوب و بدش خبردارن اما چندتا بچه ۱۴_۱۵ ساله که گوشی و اینترنت دست همشون افتاده اومدن با کامنت های چرت و زشتی که به خانواده خودشون برمیگرده دارن توهین و بی احترامی میکنن... نتایج فراقانونی و وزارتی_حکومتیِ این چندسال فرق تیم حکومتی و تیم مظلوم مردمی رو مشخص کرده
    • م IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      مخصوصا بازی 12 نفره و نامه فدراسیون به مجوز برای گل گهر و نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال و همچنین استفاده از بازیکنان سرباز و همچنین پول حاضر و اماده و بازی دادن خارجی های استقلال بدون یک روز تاخیر ! جل الخالق
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    ممنون آقای آتشی اما مسئله دیگر که به آن اشاره نشد این است که کمپ مرحوم ناصر حجازی با پول استقلال و در زمان فتح الله زاده خریده شده یعنی هدیه دولت نبوده و اما درفشی فر و گمنام هر دو هدیه حکومت به پرسپولیس هستند یعنی به ضرب و زور میخوان هرجور شده پرسپولیس و صاحب سرمایه و زمین کنند.
  • حسام الدین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    اول اینکه اون اموال همه اموال ملی بود که به لطف دربار به باشگاه تاج داده شده بود و بعد به نفع مردم مصادره شد. ثانیا گیریم اصلا تاج اموالی داشته، چه ربطی به استقلال داره؟ نکنه هرچی تیم آبی پوشه میتونه از تاج ارث ببره؟!
  • محمد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    باشگاه طاغوتی تاج با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منحل شد وهرکس عناوین اونزمان تاج رو به این تیم استقلال ببنده یه ضد انقلاب و اپوزیسیون هستش و اون دوتا ستاره که دارن جعلی هستش حتی لیگ قهرمانان نیست و حتی با اسم استقلال نیست .. ولی خب همیشه خائنینی به مملکت هستن که نفوذ هم دارن و از نفوذشون دارن استفاده های مالی و سیاسی و اجتماعی میکنن .. تیم مردمی و ریشه دار پرسپولیس از اول تیم ملت بوده و هست و مردمی میباشد ... حالا از خیانتهای همین تیم استقلال و هواداراش بود که عیسی محروم شد و مانع قهرمانی واقعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان واقعی شدن
  • علی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    اخه این حرفا تو مخ این لنگیا حقیر فروو نمیره....اره اقا اونموقع اختلاس کردن وای در عوض باشگاه کلی اموال داشته...اخه اسکلا شما با بابک زنجاننیها و حسین هدایتها که از مختلصین بنام کشور هستن و با حمایت مستقیم وزیر ورزش و شخص رییس جمهور در ترکیه هنوز بدبخت و مفلوک عستین...یعنی اینقدر اسکلین که اختلاس براتوت میکنن بازم نتونستین یه جام تو اسیا بیارید...بازم دم استقلال گرم که بعد انقلاب که همه چیزسو ازش گرفتم یه قهرمانی اسیا داره ،،دو تا نایب قهرمانی داره و چهار بار هم تا نیمه نهایی رفته...اما شما اسکلا با غارت این همه اموال و حمایت همه جانبه سه تا نود دقیقه فینال بازی کردین و کلا یه گل زدیم و البته یک دقیقه هم قهرمان اسیا شدین ..پس گوز گوز نکنید که اگه همین بابا مسعود هم نداشتین الان کلا چیزی برای کری خوندن هم نداشتین...حقیر حقیره کاریش نمیشهکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی