شهاب عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه سرنوشت‌ساز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی قاطع اعضا و عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم به پایان رسید.

در جلسه صبح امروز (پنجشنبه) هیئت رئیسه که در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، هر ۸ نفر به عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون رأی دادند تا دوران «خوبان عالم» و «مقربین درگاه الهی» در فدراسیون فوتبال پس از ۳۵۵ روز به پایان برسد.

طبق اساسنامه، حضور حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی نواب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال در فدراسیون و هیئت رئیسه غیرقانونی است و به همین دلیل این دو اجازه حضور در جلسه را پیدا نکردند تا تعداد افراد دارای حق به ۸ نفر برسد. هر ۸ نفر به برکناری عزیزی خادم رأی دادند تا او با رأی قاطع از فدراسیون خداحافظی کند.

مهرداد سراجی، احسان اصولی، بهرام رضاییان، احمدرضا براتی، میرشاد ماجدی، شهره موسوی، طهمورث حیدری و خداداد افشاریان اعضای حاضر در نشست برکناری رئیس فدراسیون بودند. عزیزی خادم نیز در هیئت رئیسه حضور داشت اما چون رأی‌گیری درباره خودش بود، حق رأی نداشت.

طبق اساسنامه ظرف مدت سه ماه، مجمع فدراسیون فوتبال باید برگزار و موضوع برکناری عزیزی خادم در آنجا به رأی گذاشته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    جنگ قدرت هست و فقط برای جایگاه خودشون تلاش دارن نه منافع واقعی فوتبال وگرنه چه جوریه که یه فوتبالی معروف بینشون نیس؟! این افراد رو چند نفرمون میشناسیم؟ از کجا وارد فوتبال شدن؟
  • منصور شاهی DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    خدا رو شکر این اتفاق افتاد چون مشاوران او افرادی مثل علی عالی و قدوسی بودند که هر دو نفر لیدرهای اصلی هواداران پرسپولیس بودند و تصمیمات و برنامه ریزی ها رو بر مبنای خواست قلبی خود و تیمشون برنامه ریزی میکردند . حتی تو تصمیمات کمیته های انظباطی و اخلاق هم اثر میگذاشتند که مهمترینش عدم اجرای حکم قانونی کسر امتیاز پرسپولیس بعد از مهلت ۲۰ روزه برای پرداخت ده میلیارد تومن بدهی تیم پدیده ( الان از روزی که مهلت بیست روزه تمام شده ۴۵ روز گذشته !!!!!!!! ) و همچنین اعلام حکم خنده دار برای کنعانی بازیکنی که از اتوبوس تیم ملی جهت کثافت کاری استفاده کرده بود در حالیکه این بازیکن اگر بازیکن هر تیم دیگری بود تا ابد محروم میشد .
  • شمسعلی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    قیافه میساکی الان دیدنیه...فوتبال برتر در بهت فرو رفت..فدراسیون استقلالی رفتنی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی