نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عزیزی خادم از خانواده فوتبال نبود/ فیفا هم از برکناری او استقبال می‌کند/ محمد دادکان برای ریاست فدراسیون خوب است اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین فرزامی عضو اسبق هیئت رئیسه رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فردی که با لابی بازی و دیدن این و آن به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود همان بهتر که از این کار برکنار شد.

حسین فرزامی از اعضای اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در واکنش به انتشار اخبار مربوط به عزل شهاب الدین عزیزی خادم از سمت ریاست فدراسیون فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما درباره برکناری رئیس فدراسیون فوتبال از این سمت چیست؟

این آقا اصلا از خانواده فوتبال نبود و تنها با فشار تعدادی از دوستانش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، با لابی کاری و دیدن این و آن، خودش را در انتخابات به عنوان فرد اول مطرح کرد. در صورتی که اصلا نباید به چنین جایگاه مهمی می‌رسید.

چطور؟

در واقع می‌خواهم بگویم این انتخاب از اول هم اشتباه بود. مسیر چیزی نبود که باید باشد. از روزی که این آقا انتخاب شد مسیر کجی را برای فوتبال انتخاب کردند.

به نظر شما چه فردی باید به جای خادم در فدراسیون رئیس می‌شد؟

کسی که خودش اهل ورزش باشد و فوتبال را بشناسد. اینها خیلی مهم است. من روزی که در مجلس حضور داشتم و با نمایندگان صحبت می‌کردم گفتم فردی را برای ریاست وزارت ورزش انتخاب کنید که خودش ورزشی باشد و ورزش را بشناسد.

به نظر شما این اتفاقات لطمه ای به تیم ملی‌فوتبال مان نمی‌زند؟

این اتفاق هیچ ربطی به تیم ملی پیدا نمی‌کند. تیم ملی فوتبال ما راه خودش را می‌رود، مربی خودش را دارد و بچه ها کار خودشان را می‌کنند. ولی وقتی رئیس فدراسیون اینقدر مخالف دارد طبیعی است که هیئت رئیسه هم رئیس فدراسیون را از کار برکنار می‌کند. این وسط تیم ملی هیچ کاری با فدراسیون فوتبال ندارد.

فیفا چطور! آیا این اتفاقات در این باره نمی‌تواند تیم ملی فوتبال را تحت الشعاع قرار بدهد؟

وقتی فیفا ببیند هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی‌گرفته قطعاً می‌داند که به صلاح فوتبال کشور بوده و فیفا هم از این موضوع حمایت می‌کند. من معتقدم در این شرایط باید یک اسپانسر خیلی قوی برای فدراسیون فوتبال پیدا کنند تا مشکلی از این بابت برای تیم ملی مان به وجود نیاید.

در ساعات گذشته صحبت از بازگشت محمد دادکان به فدراسیون فوتبال مطرح شده. نظر شما در این باره چیست؟

دادکان خوب است. یک مدیر این کاره و قاطع که خصوصیات خوبی دارد ولی یک خصلت او همیشه کارهایش را خراب می‌کند.

چه خصلتی؟

اینکه از بالادستی حرف نمی‌شنود. رئیس فدراسیون فوتبال باید گاهی در برخی مسایل با مجلس هماهنگ باشد. ولی او یک مدیر یک‎دنده است و این یک‎دندگی گاهی کار دستش می‌دهد. در غیر این صورت دادکان از هر نظر یک مدیر لایق برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی