نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی پیشین تیم ملی امروز با هر نتیجه‌ای اخراج می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نوشته یک رسانه مراکشی، مارک ویلموتس سرمربی تیم رجا کازابلانکا امروز و بعد از بازی در لیگ قهرمانان آفریقا صرفنظر از کسب هر نتیجه‌ای اخراج خواهد شد.

مارک ویلموتس بعد از کناره گیری از هدایت تیم ملی فوتبال ایران چند ماه خانه نشین بود و سپس به پیشنهاد باشگاه رجا کازابلانکا مراکش که برای قهرمانی در لیگ این کشور می‌جنگید، پاسخ مثبت داد.

ویلموتس در مدت چهار ماه حضورش در رجا فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده و بحث اخراجش از این تیم برای دومین مقطع زمانی بالا گرفته است.

این اتفاق بعد از تساوی هفته گذشته تیم رجا در لیگ مراکش رخ داد که فاصله این تیم را با تیم الوداد صدرنشین مسابقات به ۸ امتیاز افزایش داد. به این ترتیب رجا امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهد داشت.

در همین ارتباط سایت sport.le360 مراکش خبر داد که ویلموتس بعد از بازی امروز رجا مقابل وفاق سطیف الجزایر در لیگ قهرمانان آفریقا از سمت خود اخراج خواهد شد.

به نوشته این رسانه، مدیران باشگاه رجا بر سر برکناری ویلموتس قبل یا بعد از بازی با سطیف اختلاف نظرهایی داشتند اما در نهایت مقرر شد این مربی بلژیکی در بازی امروز مقابل سطیف روی نیمکت بنشیند اما در بازگشت از الجزایر، صرفنظر از کسب هر نتیجه‌ای از سمتش اخراج می‌شود.

ویلموتس اما در نشست خبری پیش از بازی با سطیف تاکید کرد که به انتقادات توجهی ندارد و ساختن تیم رجا نیازمند زمان است.

وی گفت: با هدف پیروزی به این بازی می‌رویم تا مطمئن شویم با سرعت ثابتی در مسابقات قهرمانی آفریقا در حال حرکت هستیم. همه بازیکنان ارزش و اهمیت مسابقه را می‌دانند و باید مسئولیت این رویارویی را بر عهده بگیرند. باید به حداکثر تمرکز برسیم، جو درون تیم خوب است و آماده هستیم.

سرمربی بلژیکی رجا ادامه داد: در حال ساختن تیم هستیم. فکر می‌کنم تشکیل گروه، نیازمند زمان است، من با رفتن گروهی از ستاره‌ها به رجا پیوستم در حالی که گروه دیگری از بازیکنان خارج از لیست مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا بودند. ما موظفیم روی کارمان تمرکز داشته باشیم و به انتقادات توجه نکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قاسم نوروزی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    اگه قدرت و تواناییش داشتم صد در صد این آدم را ترور میکردم و پای همه چیش وایمستادم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی