نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این آقا میخواهد با اسم استقلال خودش را بزرگ کند/ افرادی که او را می‌شناسند بگویند طرفدار چه تیمی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: کسی که رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را زیر سوال می‌برد در واقع هم خودش را زیر سوال برده و هم گروهی از افراد مطلع به مسائل ریز مربوط به پرونده بازیکن گل گهر را.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اظهارات اخیر احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دخالت غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در بحث پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل گهر اظهار داشت: «به محض این که دیدند نمی‌توانند استقلال را در زمین مسابقه شکست بدهند بار دیگر سراغ پرونده‌های این‌چنینی رفته‌اند. اصلا این آقا چه کاره است که آمده در این باره حرف زده؟».

وی افزود: «کاملا مشخص است کسی که این موضوع را دوباره باز کرده از هیچ چیز خبر نداشته و تنها تحت تاثیر یکسری حرف و حدیث‌ها آمده و این حرفها را به زبان آورده است. وقتی کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف نسبت به این موضوع ساعت‌ها جلسات مختلف و متعددی را برگزار کردند و رای نهایی صادر شد، این آقا چه می‌گوید؟».

محمد نوری با اشاره به استناد این عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به فایل صوتی منتشر شده خاطرنشان کرد: «اصلاً این آقا می‌داند که فایل صوتی مدرک قابل استنادی در محاکم قضایی نیست؟ من هم می‌توانم با تقلید صدا، هر حرفی را دلم خواست بزنم و آن را به این و آن نسبت بدهم. اگر این پرونده مشکلی داشت قبل از آقای اصولی مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان به آن اعتراض می‌کردند. او چرا کاسه داغتر از آش شده؟».

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: «این آقا تا به حال کجا بوده که ما تا به حال اسمش را نشنیده بودیم؟ برای فدراسیون فوتبال متاسفم در شرایطی قرار گرفته که چنین افرادی که هیچ جایگاهی در فوتبال ایران نداشتند و اصلاً هیچ کس آنها را نمی‌شناسد برای بزرگترین باشگاه‌ها و پرطرفدارترین باشگاه‌هایش تعیین تکلیف می‌کنند! این آقا نمی‌داند میلیون‌ها هوادار پشت این تیم است؟».

وی افزود: «بارها در این سالها امثال آقای اصولی را دیده ایم که خواستند با نزدیک شدن به لوگوی باشگاه استقلال و استفاده از این اسم مجموعه، خودشان را بزرگ کنند ولی این آقا باید بداند این ماجرا با دفعات قبل فرق دارد. کادر حقوقی باشگاه استقلال باید نسبت به این آقا و اظهاراتش واکنش نشان بدهد. ما از آقای سمیعی و همکارانشان در بخش حقوقی باشگاه توقع داریم اجازه ندهند هر کسی از راه رسید با این حرف‌ها برای کسی ذهنیت ایجاد کند».

نوری در پایان یادآور شد: «من که این آقا را نمی‌شناسم و مطمئنم خیلی‌ها او را نمی‌شناسند ولی بالاخره دوست و رفیقی دارد که او را در این کشور بشناسد. من از آنهایی که فردی به نام احسان اصولی را می‌شناسند خواهش می‌کنم درباره تیم محبوب دوران نوجوانی‌اش اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر کنند. چون قطعاً این آقا اهل فوتبال بوده که به این سمت و سو آمده و به هر طریقی خودش را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جا کرده. قطعاً آنهایی که او را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند طرفدار چه تیمی‌بوده و هست که حالا به این شکل آمده و درباره رأی تایید شده باشگاه استقلال در دادگاه فوتبال اظهار نظر می‌کند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سجاد مهدوی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    آقا لنگی هست،یک لنگی متعصب و قهار
    • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      دقیقا یه لنگی کیسه کشه که باید تمام فسادهایی که انجام داده رو بشه تا مشخص بشه چرا بعضی مواقع داوران و کمیته های مختلف فدراسیون بطور غیر عمد به نفع تیمی خاص و به ضرر تیم دیگه اشتباه میکنن!
    • لنگی بیخاصیت IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      محمد جان ديگه دوره‌ بابامعسود نیست پوست همشون میکنیم اینها عددی نیستند واسه ما شاخ وشانه بکشند این آقا چون لنگی است جهت شادی روح لنگ مافیائی یک حرفی زده شما به دل نگیر
    • حسین IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      این یارو ممد نوری اصلا خودش فهمید چی گفت؟ حرف های بی سر و ته
    • حسین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      درود بر نوری باغیرت وبا تعصب
    • ابرام US ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      آ ق «ممل»نوری ================================================================================================= «شا ه»باز آمد به نوری گفت بیا .... گر نیایی هر دو گردیم کله پا ================================================================================================= هر زمان کقش مرا دیدی به پا... بعد شوت اولم با هر دو پا ================================================================================================= توبت توست تا بیندازی شیلنگ .... هر چه می خواهد دلت گویی جفنگ ================================================================================================= کا ر ما با طرهات تو بپاست .... گفته آجورلو که اجرت با خداست ================================================================================================= ( از خدا خوا هیم تو فیق عمل) .... ای« ممل » جان نا مت از روز ازل ============================================================================================== بوده در لو ح دلم منقوش از آن .... تا تو گویی هر مزخرف من چا خان
    • تیر غیب US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      با درود،آقای نوری شناختِ اصولی را معلق به تفحص از دوستانِ دورانِ نوجوانیِ ایشان نموده! آقای نوری با نظراتِ رنگارنگ و مُلَوَنی که ارائه میکنی و اعتباراتِ نو ظهوری که ارائه میدهی و بنا بر منطقی که خود ارائه میدهی باید از رفقای نوجوانیِ شما نیز برای شناختِ شخصیتِ دم دمی مزاجِ جنابعالی نیز کمک گرفت
    • یه ایرانی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      که " اون کسی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را زیر سوال می‌برد در واقع هم خودش را زیر سوال برده " پس چطور خودتون این حکم رو زیرپا گذاشتین و در قضیه سوپر جام، برای یه حکمی که درست بود و برنمی گشت بیهوده و نهاد قانونی را نادیده گرفتید و با اتلاف پول زیاد به کاس شکایت کردید ؟!!! قحطی پیشکسوته ؟!
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      ببینم بلدین بعد بابا مسعود رنگ جام ببینید یا بازم وزیر پرسپولیسیه:)
  • نوری با تعصب IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    والله پدر فوتبال رو همین افراد بی نام و نشان و بدون تجربه در آورده اند فوتبال این همه آدم بزرگ پیشکسوت محترم با سواد و با دانش داره که خیلی ها رو اصلا بعنوان کارمند ساده فدراسیون هم نمی پذیرن و قبول ندارن اما چه کار میشه کرد وقتی از در پارتی بازی و فامیل بازی و باند بازی میان تو میدان
    • تیر غیب US ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      با درود،این آقای نوری از ذخائرِ فرهنگیِ دربار مسلکان نفسی نفیس و از گنجینه هایِ قابلِ اتکا برای افتخارِ نو درباریان و جوانانِ درباریست! از شما چه پنهان در قائلهء فایلِ صوتیِ منسوب به کنعانی زادگان از فرطِ تعصب بر اخلاق! و حقیقت! و عدالت! تا فتوی بر سفکِ دَم و اعدامِ کنعانی پیش رفت. اینک اما در ماجرایِ فایلِ صوتی منسوب به مشاورِ حقوقیِ فدراسیون،فایلِ صوتی را بی اعتبار و قابلِ تقلید و غیر مسموع برای استناد در دادگاه میخواند! آیا "نوری با تعصب" شایسته نیست که تقدیر گشته تندیسی از او به افتخار و یادگار در گنجهِ افتخاراتِ باشگاه درباری و در کنارِ دو ستارهء آسیاییِ ایشان داشته باشد؟! او که پیداست زمانی را در زندگانی به بطالت گذرانیده بواسطهء این تعصب!! مستحقِ دریافت جیره از گنجِ بی پایانِ باشگاهِ یادگار نشان! و جماران پناه! نیست؟#نوریِ با تعصب
    • میلاد IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      بزارین کنار این بازیارو اونموقع که سه امتیاز بهتون دادن همه معروف و درجه یک بودن تا یکی یه حرف حق زد شد بی نام و نشان
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    لنگیا داران با کمک امسال این آقا و داوران بی وجدان امتیاز جمع می کنن
    • فرزاد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      حالت خوبه داداش ...؟! شما کیسه کشا دارید امتیاز از اینور و اونور جمع میکنید بعدش به پرسپولیس انگش رو میزنید ؛ شما دیگه خیلی آره ....!!
  • مهدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    واقعا درست میگه تا دیدن حریف استقلال در زمین فوتبال استیناف نشدن میخوان سه امتیازی که از زمین بازی با گل گهر بدست آورده رو ازش بگیرن! چقدر دشمن داره تیم استیناف!
  • !!! IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    بابا این دیگه جه نابغه ایه!! میگه دیدند نمی توانند استقلال را در زمین مسابقه شکست بدهند ... خب این دو امتیاز در زمین بدست نیومده. گل گهر باید مجازات میشد ولی اینجوری؟ خب اگه استقلال میبرد چی؟؟ بعد میگه فایل صوتی مدرک قابل استنادی در محاکم قضایی نیست ... خب چرا نمیان تکذیب کنن؟ از بس آش شوره. به استناد همین فایل طرف و انداختن بیرون. من پرسپولیسیم ولی بیش ازین آبروی تیمتو نبر.
  • امیر NL ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    چطور فایل صوتی برا کنعانی میشه سند ولی برا رفیعی نمیشه
    • ناصر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      استاد دقیقا درست گفتی این که خودشو پیشکسوت اون تیم میدونه چطور نسبت به فایل صوتی کنعانی داشت خودش را میکشت حالا این حرفو میزنه واقعا اینها برای بدست گرفتن شغلی در باشگاه دست به هر کاری میزنند البته ما همیشه بعنوان جوک اظهاراتش می خونیم و میخندیم .ولی خودش فهمید چی گفت؟
  • استقلال(تاج کبیر) IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    نوری و قلیچ و برادران فنونی زاده آدمای بی شخصیتی هستن که فقط به دنبال دیده شدن و فالور هستن و باعث ضربه خوردن تیم خودشون میشند. امسال استقلال قهرمانه شک نکنید.مثلث قوی شاه فرهاد و سردار خان و پین کار خودش کرده و روز به روز بهتر میشیم.فقط دو گروه داریم که به استقلال ضربه میزنند گروه اول پیشکسوتان مخالف که همش دارن از شاه فرهاد انتقاد میکنند گروه دوم امثال نوری و مهدی فنونی زاده هست که ناخاسته با مصاحبه های مسخره مرتب دارن استقلال را به حاشیه میبرند.
    • ...... IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      کیسه حقیر کی قهرمان شد که این بار دومش باشه ؟ برو عمو خواب دیدی خیره . اون فرناز دلال و دار و دستش نهایتش بتونن دوم بشن اونم نمیشن . اولنگا سلام رسوند
    • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      راست میگه، مگه لنگ هوچی گر با بابای عزیزش سلطانیتوی این چند سال گذاشتن غیر از این تیم حکومتی برا هیچ تیم دیگری جام اسنپ و اهدا کنند. اگه بابای مرحوم این ...... گذاشته بود این تیم خواب قهرمانی هم نمی‌دید. اینو خودشون از همه بهتر میدونن که چه کثافت کاری هایی که نکردن توی این چند سال. حالا هم که یتیم شدن دنباله نوچه های همین مرحوم سلطون رو گرفتند و امثال اضولی حتماً بر قاعده و اصول بابامسعود حرفای زیاد از دهنش میزنه. بخدا من اگه لنگی بودم (بلانسبت) اصلا روم نمیشد حتی اسم از این قهرمانی های سوری و اسنپی اهدایی بی بی مسعود ببرم. تیم یتیم فاسد مگه اینکه خواب قهرمانی رو ببینه. دیگه گذشت. دم آقای نوري هم گرم.
  • حیدری IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    رای توسط کمیته های مستقل فدراسیون تایید شده و قابل برگشت نیست اینم خواسته برای تیم محبوبش خودشیرینی کنه اینم از همون جماعته
  • بهنام IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    اصلا تو خودت چکاره ای کی تو رو قبول داره
  • حبیب IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    علی دایی باسواد کجای فوتبال ایران است..جادوگرمهدوی کیا ..دینمحمدی ....................فنونیزاده راستی چراازدور باید ببینند حرفم نزنند........فساد وکی میتونه تعریف کنه!@!!!!!
  • میلاد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    وی سپس پس از اتمام مصاحبه چراغ الکلی خویش راخاموش نمود به چرت بعد عمل فرو رفت
  • بهزاد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    الان استقلال در زمین نتیجه گرفته یا خارج از زمین ۲ امتیاز به حسابش ریختند؟!و در ثانی چه ربطی داره که اصولی طرفدار کدام تیم است مهم اینه که حرف حق را زده.
  • Sweety IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    لطفا مصاحبه ای با ایشان منتشر نکنید و بازیکنان بازنشسته چون ایشان از تمامی تیم ها این کار باعثمی شود که برای دیده شدن دست به هرگفتار و کرداری نزنند می توانید در این مورد نظر سنجی هم بگذارید که از بازیکنان بازنشسته با ادبیاتی نازیبا و تفکری جاهلانه خبری کار کنید یا خیر این خود گونه ای فرهنگ سازی است
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای نوری شماکه توپ جمع کن هم نبودی دراستقلال ولی مگه استقلال توزمین امتیازگرفته که اعلان اعدعاداری که توزمین ظورشون به استقلال نمیرسداستقلال مگه چندامتیازسالم تونسته بگیره همین هوادارویاپیکان ومساوی جلوی فجرمگه نباخته بودپنالتی مساویش کردویانستاجی ووووانقدرناسالم امتیازگرفته که حسابش ازدست همه دررفته ولی دیگه نتموم شدهمه امتیازهای که تیمسارباچکمه آورده ازدماغ تون درمیاد
  • سلمان IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    اگر صدا مدرک نیست چطور سر داستان کنعانی زادگان خودت رو کشتی که باید پوست کنعانی رو بکنن اگر صدا مدرک نیست پس لابد شما هم داخل اتوبوس بودی که انقدر با قاطعیت میگفتی باید سر کنعانی رو ببرن. البته این موضوع رو کاملا جدی و دور از بحث قرمز و آبی میگم که شما مقصر نیستی مقصر رسانه ها هستن که با امثال شما و وحید قلیچ مصاحبه میکنن شماهم که در حالت عادی هیچ هنری ندارید با توهین کردن و حرفهای صدتا یه غاز خودتون رو میخواید تو بورس نگه دارید.
  • عاشق استقلالم IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    اقای اصولی تو ک یک شبه ازبی عرضگی رئیس فدراسیون اسم خودتو مطرح کردی حواست باشه پاتو ازگلیمت بلندتربر ندار.با تیم استقلال واحساس میلیون هوادار 100آتیشه این تیم بازی نکن ک بد میبینی
  • araz IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    یه نفر اومد حرف حق زد بهتون بر خورد ،نکه تو از برکت کیسه بزرگ شدی ک آقای اصولی بخواد بزرگ بشه ،حرف حق همیشه سخت وهمیشه حقیقت تلخ ، پرچمداران امتیازات انضباطی
  • کیسه سوز IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    این همونی نیست ک دو روز پیش با استناد یه فایل مجهول صوتی ک الان مدعی محکمه پسند نبودنش در محاکم قضایی میشه مدافع تیم ملی رو صلابه کشید و اسکوچیچ و تیم ملی و کلا فوتبال مملکت رو زی سوال برد ک واویلا ک چه نشسته اید کنعانی اینکارو ‌‌کرده باید مادام عمر محروم بشه!!!!!! طبق چه مدرکی؟؟؟؟؟یه فایل صوتی؟؟؟؟؟ حالا که گند پرونده ‌‌گ گهر دراومده بر همه آشکار شده چه فشارها ک واسه جام گرفتن تیم در حسرت جام ک وجود نداره!!!! الان فایل صوتی اصلا دلیل محکمه پسندی نیست چون این فایل صوتی ثابت کننده اوج حقارت خیلی هاست....
  • استقلال ۲ستاره GB ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    اول بزار من یه سری اطلاعات در مورد خودت آقای ممد نوری به هوادارای استقلال بدم! تو خودت یه مدافع معمولی بودی که دو سه سال تو دوران ضعف استقلال از روی ناچاری اومدی تو تیم و تنها خاطره ای که ازت دارم اینه که تو دربی اخراج شدی دو دقیقه بعد گل خوردیم طلسم ۸سال نبردن لنگیا تو دربیا شکست...۲۰سال خبری ازت نبود تااینکه هم بازی و هم اتاقیهای قدیمیت منصوریانو خرمگاه اومدن استقلال اون نتیجه ننگینو جلو العین رقم زدن و از استقلال کنار رفتن ازون روز میخواستن هرجور شده تیمو زمین بزنن خصوصا کاپیتان وقت تیمو پس تورو فرستادن جلو شروع کردی به توهینو تهمتو فحاشی به کاپیتان وقت استقلال و جاشیه سازی برای تیم شفر و یکدفعه پیجی که صدتا فالوورم نداشت توروزایی که نون تو تخریب رحمتی بود تبدیل شد به پیج چند ده هزار نفری و از تبلیغات شروع به درامدزایی کردی خلاصه قهرمانی تیم شفرو گرفتین رحمتی هم فراری دادین جایزتونم گرفتیم تا رفیقه منصوریان سعادتمند مدیر شد برات حکم مشاور زد بعدشم یکی دوبار دعوتت کردن علی خلف نوچه منصوریانم شروع کرد ازت مصاحبه زدن تادیروز کنار سعادتمند مجیدیو میزدی و مخالفش بودی حالا باد اینوری وزید
  • الدوچرخه چی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    حالا چرا هیچی نشده شلوارتون رو ..... کردید!شما که امتیازهای اهدایی رو چیز خور کردید و بقول خودتون خیلی هم پاکید.پس چرا دوباره وقتی از گندی جدید و بدتر از گند گذشته خبری رو شد به رعشه افتادید! ما که میدونستیم کیسه جماعت فقط با کثافتکاری اگه بتونه مقامی یا جامی کادو بگیره اما با این دغلکاریها و زدوبندها بین خود کیسه کشا هم دو دستگی افتاده.یه طرفشون که با اینجور گندها عجین شدن و حال میکنند.ولی یه دسته شون که یکم تازه کار ترن وقتی دیدن خیلی تابلو دارن اوانس و ترحم بهشون میشه و ابروی نداشته شون کمتر شده راضی به این همه حق کشی و نامردی نیستن.البته خب طبیعتا دسته دوم در بین این جماعت کیسه کش یک در مقابل هزاره.بقول کیسه کشی که گفت تنها مقامی که بعداز انقلاب بدون نجاست بدست اوردیم همون سومی مرفاوی بود!تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!!
  • حرف حق IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    چه عجب!!! پس چطور درباره فایل صوتی کنعانی زادگان که چیزهای دیگه بلغور میکردید هنوز یک ماه نشده!!! این از بخش فایل صوتی اما ازنظر ابنکه میگی اصولی طرافدار چه تیمیه بگم که. میرشاد ماجدی رو هم که نمیشناسی؟ عزیزی خا عن چی؟ اصلن کل فدراسیونی که این خیانت رو به فوتبال کردن روهم میدونی طرفدارچه تیمی هستند؟ همینقدر کیسه کش همینقدر هوچی
  • طرفدار IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای نوری شب دراز است وقلندر بیدار ،اقتدار تیمتون تو چند هفته آینده مشخص میشه صبر .صبر و صبر
  • علی IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    حالا شما چرا دست وپا خود را گم کردید اگر ریگی به کفش ندارید بگذارید پرونده دوباره باز شود دستگاه امنیتی ورود کنند تا ثابت کنند فایل صوتی صداگذاری یا واقعا رفیعی بیشرف در گدایی امتیاز شما کسیه کشها دست داشته یانه ولی آقای نوری زوده نظر بدی
  • نام دوچرخه پیشه گاوداري برنگ آبی نیسان NL ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    امان از بیماری بنام مالیخولیا که این آقای به اصطلاح پیش کسوت دچارش.پیشکسوتاشون هم بهم میان
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای نوری پیروزی باید در زمین رقم بخورد پس زیاد تو اموراتی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید درضمن مدتی است برای بزرگ شدن و دیده شدن مثل برخی‌ دیگر از هم دوره هایت گرد وخاک می کنید این شگرد دیگر نخ نما شده است بروید نان بازوانت رو بخورید
  • mohammad IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    اینجا فایل صوتی محکمه پسند نیست و قابل استناد نیست استاد؟ اما واسه کنعانی قابل استناد میشه؟ خوبه خودش میگه تقلید صدا میکنم و می گم فلانی بوده. پس مشخص شده فایل های منتصب به کنعانی از طرف کیه
  • احد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    اصولی تیم پدیده رانابود کرد.‌اصولی نتونست یک زمین تمرین به پدیده بده
  • بهزاد 123 IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای بلا نسبت پیشکسوت ، دقیقاً درست گفتی توی زمین باید حریف شد نه از داخل فدراسیون 😂😂😂
  • مینا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    چطور فایل صوتی کنعانی تقلیدصدانبوداینجا که رسیدفایلاهمه تقلیدشد
  • استقلال عروس آسیا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    فقط شما خوبی آقای توهمی عزیزی خائن که دستش روشدحالا تمام گندکاریاشون ازاین وراون ورمیزنه بیرون هرچندکه یه کیسه کش دیگه روگذاشتن سرپرست فدراسیون اماگنده ترازماجدی هم نمی تونه حق روپایمال کنه تازه اون قهرمانی های انگشت شمارکیسه هم شائبه دارن وبعدازفوتبال پاک هم حرف میزنن توهمی ها
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    کلا یه جوری حرف می‌زنید که انگار این شما نیستید که ده ساله دستتون به جام نرسیده، کسی تو زمین حریف شما نبوده؟ شما که 10 ساله واسه سلامتی ورزش میکنید،راستی تا وقتی امتیاز مفت و الکی میاد به حسابتون همه خوبن و تا یکی خلافش حرف بزنه تعلقات رنگی داره، از سرپرست جدید فدراسیون کاملا مشخصه وزارت ورزش چه رنگیه، روشون نشد و الا پرویز مظلومی رو سرپرست فدراسیون میکردن، البته به کوری چشم همه پرسپولیس امسال دبل هت تریک میکنه به قول آقا رضا شاهرودی جام رو آخر فصل میدن. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🏆🏆🏆🏆🏆🏆
  • پودر JACK 3 D IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    خبر ورزشی واقعأ برات متأسفم که با مصاحبه با این آدم های معلوم الحالی که در فوتبال هیچ‌ محلی از اِعراب نداشته و ندارند اعتبار چندین سالهٔ خودت را بر باد میدهی. شمایی که هی چپ و راست با این نوری مصاحبه میکنی،میشه ازش بپرسی تویی که تا پارسال قهرمانی های پرسپولیس رو زیر سؤال میبردی و هر جا میرسیدی لجن پراکنی میکردی،زیر سؤال نرفتی؟ با اسم بردن از پرسپولیس مطرح شدی؟ کافر همه را به کیش خود پندارد پس الآن معلوم شد که هدفت از اینهمه اسم بردن از پرسپولیس چی بوده؟ الآن دیگه کاملأ دیده شدی؟ از زیر سایهٔ محمد نوری بازیکن معروف و مطرح سابق پرسپولیس بیرون آمدی؟
  • هوادار IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩🏆 ⁦☝️⁩
  • بختیاری IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    معدلی یک تنه میخواد جور همه رو بکشه . چرا نمیشه فایل صوتی استناد کرد که فرد مسولی پشت پرده گندکاری های خادم و الاستقلال سعودی را برملا کرده ، باید برید جایی ک سروصداش کمتر بشه نه هروز مصاحبه کنی
  • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    فوتبال باید به صاحبانش وبزرگان آن سپرده شوند اینها چه سوابقی در فوتبال این مملکت دارند هرچی ضربه میخوره این فوتبال از غیر فوتبالی هاست آقای دادکان. آقای مصطفوی آقای پروین با اینها فوتبال ایران اعتبارداره
  • K1343 IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    سلام بابا تو خدا با این آدما مثل نوری و قلیچ مصاحبه نکنید اینا بین طرفدارا اختلاف میندازن قبلان استقلال ‌پرسپولیس از هم یار کمکی می گرفتن اصلان بینشون بی احترامی و دعوا نبود چند تا آدم نخاله مثل اینا رو ریختن به هم قدیم طرفدارای دو تیم احترام همدیگه رو داشتن
  • روزبه IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    مخصوصا استقلال گلگهر را داخل زمین شکست داده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اولا چرا از گفتن حقیقت اینقدر آتیش گرفتی دوما چطور فایل صوتی که به کنعانی زادگان نسبت دادن درسته ولی فایل صوتی رفیعی کیسه کش دروغه و هر کسی می تواند صدای دیگری را تقلید کند
  • محمد امین IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    استقلالی
  • حسن سوری IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای نوری اگر فایل صوتی مدرک محکمه پسند نیست پس چرا به فایل صوتی منتشر شده ی آقای کنعانی زادگان اینقدر واکنش نشون دادی و تو میگفتی بایستی مادام العمر از تیم ملی کنارش بگذارن به طوریکه برخی فکر کردن خدایی نکرده دختره از بستگان شماست!!! باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تا زمانی که میبازن به همه گیر میدن به داوری زمین و زمان... اما حالا که با ضد فوتبال و اتفاقات غیر فوتبالی دارن میبرن نوک پیکان رو سمت اسکوچیچ و عزیزی خادم میبرن که بازیکنان ما چرا در تیم ملی دعوت نمیشن؟! کیست که نداند پشت پرده ی همه ی اتفاقات فدراسیون میرشاد ماجدی بوده؟ از زمانی که مهدوی کیا رفت تیم امید ماجدی میگفت اگه مهدی بیاد من میرم چرا نرفت؟ چون بعدا بهش گفتند بزار پرونده سازی کنیم و خودت بشو رییس فدراسیون لعنت به سردر فدراسیونی که با نامردی و حتی یک اخطار به رییسش اونو برکنار کنن
  • V.ru IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    خب..اول اینکه واقعا و واقعا جای تاسف داره که باشگاه بزرگی مثله استقلال این اقا شده پیشکسوت؟؟!!این شخص هنوز در شخصیت دوران کودکی خودش غرق شده و هنوز نتونسته از لایه های دوران کودکی خود بیرون بیاد،،گفتار و واکنش این شخص کاملا مشخصه که مشکل داره،،عزیز دل برادر به اون کودک درون خودت بیاموز و اموزش بده که فایل صوتی مدرک نیس ولی با همون فایل صوتی حسین کنعانی زادگان محکوم شد،باز به کودک درونت یاد بده فایل صوتی مدرک نیس ولی همین الان فایل صوتی از جلسه سران سپاه منتشر شده کله سرانو انداخته به جوون هم
  • نوری خیلی زیاد حرف میزنه IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    آقای نوری خیلی زود قضاوت نکن جوجه رو آخر پاییز میشمارن
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    باز این نوری حرف زد آقای اصولی حرف حقی زد تو میسوزی از حرف حق
  • علی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    نوری. فنونی زادها. قلیچها.. این فقط دنبال دیده شدن هستند. وگرنه اینها تا حالا کجا بودند. لعنت به دنیای مجازی. که هر چی بدبختی داره این فوتبال از امسال اینها در دنیای مجازی هست
  • Farid US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    In aldang khodash khoub midanad ke darad harfhaye charand mizanad, akhe tou chekare hastey Vakil hastey pas …… zidy nazan
  • سید RO ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    هفت بازی ..افتضاح ولی می برد.....!! ۷۰ الی ۸۰ در صد توپ و زمین مالکیت دست حریفان استقلال ولی داوری و پنالتی و دوتومن و دوازده نفره و گل گهر و .....مال استقلال ازاین شانس بهتر می خواهید !
  • منوچهر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    این نوری پاچه خوار این حرف های بی‌ارزش را می زنه تا باشگاه استقلال یه کمک مالی بهش کنه اصلأ قیافه اش به پیش کسوت نمیاد نون دونی هم شده برای رسانه بی محتوا
  • کارشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    یکی نیست به این آقا بگه تو چکاره حسنی این وسط... اولا به استقاال چه ربطی داره پرونده گلگهر؟؟!! مگر اینکه نگران رو شدن دستهای پشت پرده باشه مگر نه پرونده مال به تیم دیگه ست و قاضی یکی دیگه تو چی میگی این وسط؟؟؟؟ البته استقلالیها به هوچیگری سابقه بس طولانی دارند این اولین بازشون نیست. 5 قهرمانی پرسپولیس رو ربط دادن به وزیر و اینطور داشتن هوچیگری میکردن و ناتوانی خودشونو با این کارا پنهان..... بعد از اوون افتادن به جوون سرمربی تیم ملی و گلگی از سرمربی که چرا از پرسپولیس 7 نفر و از استقلال هیچ نفر.... پروژه سومشون سر ارزش باشگاه بود که اخیرا نصف پرسپولیس براورد شده و صد در صد هم واقعیه و شکی نیست .ولی افتادن به جوون مسئولین مربوطه. فکر میکنم پروژه بعدیشون گیر دادن به فیفاست و بحث رنکینگ باشگاهشون تو دنیاست که پرسپولیس دو رقمیه و استقلال در بهترین حالت سه رقمی.... بهتر نیست بجای این خاله بازیها خودشون رو قوی کنن و ....
  • مهدی بیابی DE ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    درود بر شیر مرد تاج کبیر
  • مهران IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    اصولی کلا دو ساله که تو فوتباله.از شهرداری مشهد با لابی کردن شد رئیس هیأت فوتبال مشهد الان هم رئیس کمیته فوتسال مملکت اقای اصولی شما اگر دلسوز بودی نمیذاشتی تیم پدیده حال و روزش این باشه که از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرومه تا وقتی منابع وپول دست اقای اصولی وامثال و ایشون باشه وتصمیم گیر اینها باشند اوضاع همینه
  • علی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    موضوع همینه کیسه ...چیزیم‌‌ظاهرا‌حالیت نیست....همین امتیاز تو زمین نگرفته کیسه....ارگلوش‌‌ میاد بیرون با حق‌وقوق‌...با پول رای خریدن....داور گذاشتن ...پنالتی گرفتن وخریدن....تعفن میشه که لاایق کیسه کشتی....والا این همه اراجیف وغوغا سازی و اختلافات دروغین بارم سایه عقاب روسرت سنگینی میکنه
  • هوادار IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    این نوری یا خواب تشریف دارن یا خودشو زده بخواب ساعتها جلسه برای قضاوت نتیجه بازی‌از قبل مشخص شده بود زیاد مصاحبه میکنی که دیده بشی ؟
  • حسن IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    خدایش یکی از این تشکر بکنه چون هرچه خودش شیرین مکنه کسی اهمیت به صحبت هایش نمیده
  • رضا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    به حضرت عباس قسم محمدنوری یک بار ازتمرین استقلال برمیگشت به خودم گفت پرسپولیسی هستم وبنابه دلایلی مجبورشدم کیسه زباله بپوشم واز استقلال نفرت دارم وهیچگاه قلبا آبی نبوده ونیستم
  • لنگی سوز IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    هرجایی مطلبی باشه هرچی آدم بی اصل و نسب لنگی اومدن کامنت گذاشتن حالمون بهم میخوره ازتون جایی که ربطی نداره نباین داشت ها
  • لنگ حقیر GB ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دوران پسا بابامسعود را لنگی ها نمیتوانند هضم کنند . به زودی به دوران سجده بقا بر میگردید
  • پرسپولیس سرور فوتبال ایران IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    باز این نوری پرید وسط. فایل ساختگی؟ یارو رو برکنار کردن واسه این فایل واقعی اونوقت توهه پیشکسوت میخوای ادای قاضی دادگستری رو در بیاری؟ استقلال رو توی زمین نمیتونند شکست بدن؟ استقلال خارج از زمین امتیاز بهش دادن و فعلا با پنالتیهای باد آورده جای پرسپولیس رو داره آماده میکنه و به زودی شکستش رو هم خواهی دید
  • Sasha IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    گویا باید اسم تاج به باشگاه برگرده تا معلوم الحال ها دست از سر استقلال بردارند..تاج پایگاه خردمندان
  • سیامک IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    جناب نوری متاسفانه من آقای اصولی را نمی شناسم . اما خودت بگو مدرسه راهنمایی درتیم کلاسی چه لباسی می پوشیدی و طرفدار چه تیمی بودی . از کی طرفدار استقلال شدی ؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی