نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۰/ تعویض‌های طلایی یحیی جواب داد؛ پرسپولیس همچنان در تعقیب استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل آلومینیوم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، همچنان به ادامه رقابتش با استقلال امیدوار ماند.

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

برای پرسپولیس، حامد پاکدل در دقیقه ۷۵ و رضا اسدی در دقیقه ۴+۹۰ گلزنی کردند.

سرخ‌ها با این برد ۴۱ امتیازی شدند و در رده دوم با فاصله ۳ امتیازی استقلال صدرنشین قرار گرفتند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۶۹ - حامد پاکدل)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۸۴ - علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۰ - سیدجلال حسینی).

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۰/ تعویض‌های طلایی یحیی جواب داد؛ پرسپولیس همچنان در تعقیب استقلال

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری (۴۶ - محمد علی‌نژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۷۱ - محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (۷۱ - امید سینک)، مهرداد بایرامی (۴۶ - علی آل‌کثیر) و محمود قائدرحمتی (۸۴ - میثم مجیدی).

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۰/ تعویض‌های طلایی یحیی جواب داد؛ پرسپولیس همچنان در تعقیب استقلال

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱۲: بازیکنان آلومینیوم پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که پاس شریفات در فضای خالی میان مدافعان برای علیرضا نقی‌زاده، او را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۶: ارسالی از سمت چپ به روی دروازه آلومینیوم اراک صورت گرفت که وحید امیری توانست با ضربه سر، دروازه را باز کند، اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود تا گل پرسپولیس مردود اعلام شود.

دقیقه ۱۷: مهدی عبدی در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و می‌توانست دروازه آلومینیوم را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس توسط مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه ارسال شد که توپ پس از برخورد به زمین، به شکلی خطرناک از کنار دروازه تبدیل به اوت شد.

دقیقه ۴۵: داور مسابقه میلاد فخرالدینی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۱+۴۵: توپ ارسالی روی دروازه آلومینیوم با واکنش پورحمیدی همراه شد که بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه، به موقعیت خوبی رسیدند، اما این موقعیت تبدیل به کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: علی آل‌کثیر برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام کرد که ضربه این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه ۵۸: حمله تند و تیز پرسپولیس با سه بازیکن به سمت دروازه آلومینیوم، پشت محوطه جریمه به رامین رضاییان رسید که ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: رامین رضاییان بار دیگر پشت محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را محسن پورحمیدی مهار کرد.

دقیقه ۶۸: با اشتباه وحدت هنانوف در دفع توپ، اسماعیل شریفات را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه ۶۹: مهدی ترابی با ارسالی مواج از سمت چپ، خطری روی دروازه آلومینیوم ایجاد کرد که البته بازیکنی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۳: رامین رضاییان ارسالی از سمت راست به دهانه دروازه داشت که مدافعان آلومینیوم تن به کرنر دادند.

دقیقه ۷۵: حامد پاکدل روی یک حمله سریع با پاس مهدی عبدی صاحب توپ شد که پس از ورود به محوطه جریمه، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

دقیقه ۸۷: وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴+۹۰: علی شجاعی با ضربه‌ای قصد باز کردن دروازه آلومینیوم را داشت که پورحمیدی توپ را برگشت داد تا رضا اسدی توپ برگشتی را تبدیل به گل دوم پرسپولیس کند.


خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • farid US ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    perspolis vaghean bad bazy mikonad, hich barnamyee nadarand
    • فوتبال پاک IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      روی گل اول پرسپولیس در دقیقه ۷۶ بازیکن پرسپولیس که در آفساید چرخ میزد (به نظرم عبدی بود ) در رسیدن توپ به پاکدل موثر بود به نظر شما و کارشناسان محترم این گل مردود بود یا خیر ؟
    • یادگار IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      سه بازی هوادار پیکان تراکتور را داور برای استقلال در اورده.. ان طرف هم بازی پرسپولیس هوادار پدیده . و همین المنیوم بازی رفت داور پرسپولیس را بازاند.. الان پرسپولیس با 50امتیاز در صدر بود . ولی داور و معیشت استقلال را به صدر بردند.
    • کاجی شدید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      سه سال هست پرسپولیس بدون دروازبان و مهاجم استاندارد بازی می کند . تیم مدافع کلاسیک هم ندارد.. در کل پرسپولیس به چند بازیکن خوب در حد نام نیاز دارد . ولی با یحیی فرجی اسدی هم زیادیند.
    • یادگار گوش کن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      همین هفته پیش با نساجی داور یه توپ هلو که گیر مهاجم نساجی اومده بود رو مقابل تیمت آفساید گرفت کجای کاری عمو
    • /// IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      جناب یادگار قبل از اینکه بازیکن تراکتور توپ را به عباس زاده سانتر کند سوت داور زده شده بود و بازیکنان استقلال هم بازی را ول کرده بودند و عباس زاده هم خودش این قضیه را میدانست و اگر خطا گرفته نمیشد چه بسا اصلا نمیتوانست ضربه سر بزند چه برسد به اینکه توپ گل شود،این گل اول تیمت است که در شرایط آفساید به ثمر رسیده مهدی عبدی کاملا در آفساید قرار داشت و با حرکتش باعث شد که توپ به پاکدل برسد.
    • چه میکنه کمیته داوران ! IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      والله پرسپولیس با این حمایت همه جانبه و کثیف داوری (ناداوری ) نه تنها استقلال رو تعقیب بلکه میتونه چندین امتیاز بیشتر بگیره و به راحتی مثل دوران بابا مسعود یه جام ناپاک دیگه بگیره هفته پیش با آفساید سر نساجی رو بریدن این هفته با یه آفساید اشتباه سر آلمینیوم رو بریدن و با یه آفساید محرز اجازه گلزنی به پرسپولیس دادن یعنی حق کشی کثیف تر از این هم داریم ؟! به نظرم استقلال و تیمهای دیگه باید به شدت به قضاوت و حمایت یکجانبه داوران از پرسپولیس شکایت کنند باید مشخص بشه چه کسی یا کسانی کمیته داوران رو تحت فشار میگذاره تا چنین قضاوتی صورت بگیره این رفتارها عادی نیست و فقط جنبه هواداری نداره
  • تیر غیب US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    با درود، شیری سرخ یال از تبارِ یلان لر دمب گربهء سیاه را چید!
  • ای آلوم IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    این قدر شل و به هم ریخته اومد آلوم و در خودش ندید که میتونه و باید ببره که ... و اون هم از انفعال پورحمیدی در صحنۀ گل. حتی شیرجه نرفت.
  • اراکی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    داور در نیمۀ اول با اعلام آفساید اشتباه (دو بار) سر آلومینیوم رو برید.
    • رضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      کاش دروغ مالیات داشت.
    • شاهین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      همین الومینیوم بازی رفت با خطا بر روی نعمتی گل زد. اشتباه داوری باعث شد اون بازی را خطیبی ببرد. در ثانی امروز گل تراکتور را علنی به اشتباه خطا گرفت . مساوی تبدیل به برد کثسف استقلال شد. سه بازی استقلال با هوادار پیکان تراکتور را داوری هدیه کرد.
    • دوست IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      در جواب شاهین. فیلم رو دوباره دیدم هیچ خطایی روی نعمتی نبود و توپ رو به خاطر ضعف جسمی از دست داد. آلومینیوم و استقلال به باور برنامۀ با مجری قرمز بیشترین ضرر داوری رو در نیم فصل متحمل شدند.
  • ۲ US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    عجیب بود داور گل آفساید را قبول کرد و تیم آلومینیوم را بهم ریخت اشتباهات داور بسود لنگ بسمت مشکوک شدن می رود
    • داوران لنگی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      وقتی بخوان به زور تیم سوگولی حکومتی رو قهرمان کنن،بایدم داورا کاررو در بیارن، و الا تیم پیروزی عرضه برنده شدن داخل زمین رو نداره حالمون از این همه بی عدالتی بهم میخوره😡
    • بهنام IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      تاثیر عبدی رو گل وقتی بود که از آفساید خارج شده بود و عقب تر از مدافع آلومینیوم بود
  • تیر غیب US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    با درود،درخششِ آلومینیوم اراک برای غلبه بر قدرتِ اول فوتبالِ کشور و قطبِ غربِ آسیا کافی نبود.پس از گلِ دوم پورحمیدی این نانِ دربار خورده نگاهی به بازیکنانِ پرسپولیس کرد که تنم لرزید.این درباری ها رقابت نمیکنند بلکه خصمِ جان هستند هم اکنون برای سلامتیِ شیرانِ سرخ یال اسپند و کندر دود میکنم
    • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      باشد که رستگار شوی 😂
    • پیام داوری به پرسپولیس ! IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      چی میگی از خواب بلند شو گل اولتون کاملا آفساید بود هفته قبل برای حریفتون نساجی آفساید گرفتن این هفته براتون آفساید نگرفتن !!!
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    بازهم ناداوری، گل اول لنگ در شرایط آفساید بود و در حالی که اراکی ها لنگیا رو تو قوطی کرده بودند، باعث شد تا لنگ نفس بکشه. عدالتم آرزویت!!!!!
    • کیسه ناپاک IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      گل سالم تراکتور توسط،داور به اشتباه خطا اعلام شد
  • عبدو قاتل تختی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    باز عنایات داوری شامل حال لنگ‌شد :۱-نیمه اول محمد بایرامی با حامد لک تک به تک شد و آفسایدش رو گرفت که اصلا افساید نبود۲-گل اول لنگ کاملا افساید بود..
  • چهل وسه سال مافیای لنگ IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    بابا والا بالله با این همه هزینه که برای لنگ کردن در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت فقط با کمک داور بازی رو برد..بازی قبلی شون هم گل سالم نساجی به لنگ افساید اعلام شد.۱-.وزیر ورزش(بابا حمید) اخیرا ۲۸ میلیارد به لنگ کمک کرد..۲- بابا حمید طلب های میلیاردی بودیمیر و کالدرون پرداخت کرد۳- تخصیص ارز نیمایی دارو به لنگ توسط بابا حمید۴- پرداخت بودجه از بودجه مناطق محروم.۵- جدب بازیکنان مثل رامین رصاییان دو بازیکن ملی تاجیک.. فردا هم مهاجمی از اروپا میاد به لنگ .... آخه چقدر از این لنگ دلاک حکومتی بترسید و مشمول عنایات بشه.!!
  • بهمن IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    اشتباه تیتر زدی داورا در تعقیب استقلالن نه پیروزی ،شرافت واقعا" در این نسل داوری جایی نداره و متاسفانه از روی علاقه رنگیشون سوت میزننو
  • حمید US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    ستاره بازی کمک داور بود نیمه اول تک به تک بایرامی را آفساید گرفت نیمه دوم آفساید عبدی را نگرفت تا توپ برسه به پاکدل هفته قبلم موقعیت خوب نساجی را افساید گرفتن گویا گرچه پدر رفت ولی تفنگ پدر هست به پایان امد اون وزارت حمایت همچنان باقیست خوشم میاد دهن گاله شونم بازه ما تو زمین امتیاز میگیریم یارانه معیشتی کمیته داوران هر هفته تو ۹۰ دقیقه واریز میشه
    • تیر غیب IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      با درود،کدام آفساید مگر عبدی خود را از جریان بازی خارج نکرد؟ فرض که در آفساید بوده باشد نیز آفساید نبود
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    سلام اگر ادمین ساخت خسته نمیشن و حوصله شو دارن لطفا جدول لیگ برتر ایران رو به روز کنن با تشکر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی