میرشاد ماجدی - فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی در شرایطی به صورت موقت جانشین عزیزی خادم شده است که حدود یک دهه به فعالیت‌های مدیریتی فوتبال علاقه نشان داده است.

۲۰ سال قبل محسن صفایی فراهانی در اوج اقتدار تصمیم گرفت از فدراسیون فوتبال برود. وقتی او به اتاق کارش رفت و وسایلش را جمع کرد جمله ای را بر زبان آورد که در آن زمان، چندان قابل درک نبود: «می‌روم و فوتبال را به نامادری‌اش می‌سپارم.»

پس از فرهانی اما محمد دادکان نخستین سرپرست موقت تاریخ فدراسیون در دوران پسا انتخاباتی شدن فوتبال در ایران شد. دادکان مطابق همه انتخاباتی که در فوتبال ایران مد بود و صفایی فراهانی هم یک بار در همین پروسه رای آورد به ریاست فدراسیون رسید؛ اما او یک مدیر فوتبالی بود که پس از صفایی فراهانی به چنین عنوانی دست پیدا کرد.

سال‌ها پس از ماجراهای فراهانی و دادکان و دور زدن ناگهانی شهاب الدین عزیزی خادم توسط هیئت رئیسه، نام گزینه ای به عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال مطرح شد که برای خیلی‌ها تازگی داشت؛ میرشاد ماجدی...

از صفایی فراهانی و سپردن فوتبال به نامادری تا دور زدن عزیزی خادم/ میرشاد ماجدی چه می کند و برای فدراسیون فوتبال چه برنامه ای دارد؟

ماجدی در شرایطی به صورت موقت؛ جانشین عزیزی خادم شده است که حدود یک دهه به فعالیت‌های مدیریتی فوتبال علاقه نشان داده است. میرشاد ماجدی در مدیریت فوتسال سوابقی دارد. او با چراغ سبز قلعه نویی در استقلال ظاهر شد و سپس به تیم‌های شهرستانی رفت. در فدراسیون هم مشغول به کار شد اما همیشه در حد یک مدیر متوسط یا اصطلاحا میانی باقی ماند؛ در او آثاری از بلندپروازی دیده نمی‌شد اما عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ماجدی، او را به یک بلندپروازی آشکار نزدیک تر کرد. حالا هر امضای میرشاد ماجدی، همان حکم ریاست در فدراسیون فوتبال را دارد. در واقع دومین سرپرست فوتبالی موقت پس از محمد دادکان؛ این عنوانی است که امروز ماجدی به آن چنگ انداخته است.

میرشاد در عملیات دور زدن عزیزی خادم، نقش خودش را ایفا کرد اما او در دوران گذار فدراسیون فوتبال چه خواهد کرد؟  سرپرست فوتبالی فدراسیون فوتبال برای آینده چه برنامه ای دارد؛ خواب و خیال ریاست در فدراسیون یا رایزنی با یک مدیر فوتبالی و قانع کردن اعضای مجمع برای کنار آمدن با او؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    از.چیزی.که.می.ترسیدیم.قدم.به.قدم.اجرا.شد.سیطره.کامل.واسطه.ها.و.دلالان.مافیایی.بر.هیات.رئیسه.موجب.بر.کشیدن.یکی.از.شاخه.های.ریشه.دار.مافیایی.میرشاد.ماجدی گردید.که.بعد.از.قلع.و.قمع.کارکنان.سالم.و.آزاده.ی.فدراسیون.عوامل.مافیایی.مستقر.و.سپس.نوبت.تیم.ملی.خواهد.شد.که.مافیایی.ارشدتر.امیروی.کل.یوم.مزور.ویکی.از.طراحان این.بازی.کثیف.سر.از.تخم.نفاق.بیرون.خواهد.کشید.و.همدوش.ماجدی.و.سایرین.همراه.مافیایی.عاشقان.تیم.ملی.را.وازده.و.دلزده.و.مایوس.خواهند.کرد.آیا.فکر.می.کنند.که.از این.پس.فدراسیون.مافیایی.و.نتایج.تیم.ملی.با.کادر.مافیایی.برای.هواداران.پاک.نهاد.ارزش.پیگیری.دارد؟جنابان.مافیایی.اطمینان.داشته.باشید.که.هدف.وسیله.را.نه.توجیه.و.نه باور.پذیر.می.کند.گندی.که.به.بار.آورده.اید.متاسفانه.موجب.خسران.هواداران.و.بازیکنان.و.تمامی.دست.اندر.کاران.فوتبال.و.ورزش.و.کشور.خواهد.شدکه.شاید.تعلیق.اولین.اقدام ای.اف.سی.و.فیفا.بر.علیه.این.اقدام.مافیایی.باشد.
    • غضنفر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      داداش یه اسپیس بزن؛ بقیه به درک، خودتو انقدر آزار ندی با این نقطه ها!
    • ابرام US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      با درود بر«آبی» ژرف نگر عزیز ٬ آنچه می بینیم چیزی جز حضور و نمود با ند های خبیث ما فیا و ما فیا گری نیست . این جنگولک بازی ها و دور زدن های مرموز اماپر سر و صدا را چگونه می توان هضم و جذب کرد ؟ خوا هیم دید که (جمع بی خردان ) گانگستر مآب در قا لب « خرد جمعی» این با راز آستین«ما جدی» چگونه بیرون جسته و چه نما یشی عرضه خواهند داشت . عزیزی خا دم تحفه ای نبود مو جود بی دست و پا و مر موزی که فقط قافیه را با خته است اما سر انجام این سیسیلی ها ی مرموز با سرنوشت ورزش و در اینجا فوتبال عجیب در هم تنیده است . یار غار سر جوخه «قندلی» فعلا در حوا لی ما رشالی سیر و سلوک دارد و دیر نیست که سر گروهبان موبوتو ٬ بار دیگر نشان « فیلد ما رشالی» بیا ویزد و موسی چومبه زعامت قوم را پذیرا شود . خوا هیم دید .
  • 1 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    جالبه 4دهه پرسپولیسی ها فدراسیون را چرخاندن و حتی عابدینی و دادکان ابایی از طرفداری علنی از تیمشون نداشتن حالا بخاطر سرپرستی یه آدم که تا یکی دوماه دیگه تغییر میکنه دارن زمین و زمان را به هم میدوزن! مافیا اونی داره که علی دایی را از تیم ملی خط زد چون حاضر نشد بره پرسپولیس بازی کنه و بر همین اساس کلی بازیکن استقلالی پشت درهای تیم ملی ماند!
  • کیارش US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    زمان صفایی چه قدم هایی که برای فوتبال برداشته شد پروژه گل حرفه ای کردن فوتبال و مربی هایی مثل ایویچ و بلاژویچ الان فهمیدیم صفتیی روزی که فوتبالو به نامادریش سپرد چی گفت
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    این انتصاب فقط و فقط برای لاپوشانی فساد بزرگی هست که بوسیله مدیران استقلالی اتفاق افتاده ، میخواهند به طریقی این مشکل رو جمع کنند بدون آنکه کسی متوجه شود ، زیرا اگر این فساد بهت آور بر ملا بشود ، فوتبال ایران و تیم استقلال به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهد شد ، اینجاست که ما تازه متوجه چرایی حذف چهره های چون عادل فردوسی پور میشویم . فقط امیدوارم این فساد بهت آور به طریقی بر ملا بشود ، تا دوستان پرسپولیسی متوجه عظمت ظلمی که نسبت به پرسپولیس وسایر تیم ها شده بشوند ، متاسفانه مطبوعات هم ناچار از تمکین هستند از بالادستی ها ، و قدرت افشا ندارند ، البته اینجا باید بزرگانی چون علی کریمی و مایلی کهن و علی دایی.... دست بکار بشوند که متاسفانه صدایشان در نمی آیید با اینکه خود آنها در جریان این فساد کاملا هستند .
    • فرشید IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      تادیروز خادم استقلالی بود امروز میگین ماجدی اومده مافیا برملا نشه داداش اشتباه میکنی ترس شما اینه فساد دوره بابا مسعودتون برملا بشه اخه ممکنه خیلی چیزا برملا بشه باغچه شما شخم زده بشه کرمای زیادی در میاد اونم چه کرمایی بزرگی
    • امیر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      با خیلی ممنونم هستی روی استقلال ، فساد که در پرسپولیس در اوجش هست که الان همین میخمحمدیرکه دلال به تمام معنا هست یا همین بازیکن جدید که گرفتن بخاطر سربازی از ایران فرار کرد چی شد که یکشبه بخشیده شد یا همین غلام پیرو فساد نداشت چی شد مشت نمونه خروار هست بازم بگم از فساد پسپولیسی ها
  • تیر غیب US ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    با درود،دوستانی که مدیریتِ جنابِ دادکان را با مدیریتِ آقای ماجدی قیاس میکنند بزودی از این قیاس سرافکنده خواهند شد اما به عادتِ مألوف اقرار ننموده و از مواهبِ این مدیر که به نظرِ این بنده وزنِ مقابله با مافیای فوتبال را نداشته و ناگزیر در مافیای قدرت حل خواهد شد بگونهء جناحی برخوردار و راضی میگردند.در آستانهء جام جهانی وضعیتِ فوتبال کشور که سیاست زدگیِ آن از کشیدنِ ماجرای خصوصی سازی به تریبونِ نماز جمعه پیدا و آشکار است ،هوادارانِ فوتبالِ کشور را نگران نموده اگرچه بعضی هواداران که تیمِ باشگاهیِ موردِ علاقهء خود را بر تیم ملی مقدم میدارند از این اوضاعِ نابسامان خرسند و پریشانی ها را دامن میزنند
  • مهران IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    خدایا خسته شدیم از آدمات چقدر لاپوشانی، چقدر حقه بازی، چقدر فساد، چقدر زشتی، چقدر جاه طلبی، چقدر کثافت کاری، چقدر امیرکبیر کشی در حمام فین کاشان و...
  • حامد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    حالا یه مطلبی نوشته میشه بعضی ها هم میان نظرشون رو میدن ولی تعجب من از این خبر ورزشی که خدارو شکر تا حالا پروژه ها شون یکی یکی داره خراب میشه واسه اینکه فدراسیون رو دوباره مثل دوران تاج دست آدمای خودشون بندازن این بابا رو هیئت ریسه ایستادگی کرد مثل اینکه حواستون نبود فارس و تسنیم و اصولی بسته بودن سراج و بکنن تو فوتبال فک کنم اون موقع خبر ورزشی هم خوشخال میشد ماجدی هر چی باشه از این فوتباله و چون فوتبال ما در دوره مدیرای پرسپولیسی غرقه فساد بوده انشالله این میاد و بساط اینا رو میچینه همونطور که عزیزی خادم داشت میچید
  • سرخابی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    باعث و بانی و عامل اصلی فساد و رانت و عقب ماندگی فوتبال شهرستانها و دیگر تیم های پایتخت و در کل فوتبال ایران این دو تیم پیروزی و استقلال هستند که عده ای با سوء استفاده از اینا و بهانه هوادار و ... کلی به فوتبال و بیت المال هوادار ضربه زده اند و میزند و خواهند زد. اگر این دو تیم یا باید منحل بشن یا به بخش خصوصی واگذار بشن تا دستشان از جیب ملت و بیت المال کوتاه بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی