نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رضا ترابیان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: هر چند عزیزی‌ خادم برای رسیدن به ریاست فدراسیون سال‌ها تلاش کرد، اما بعد از رسیدن به این جایگاه، پِلَنی برای ریاست نداشت.

رضا ترابیان بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در مورد عزل رئیس فدراسیون فوتبال از سوی هیئت رئیسه تحلیل جالبی دارد. ظاهرا ترابیان از رئیس سابق فدراسیون، شناخت هم دارد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم این چند خط را به نقل از او بخوانید:

 *با توجه به شناختی که از عزیزی خادم دارم، از ۱۲ سال پیش مشتاق بود که این پست را به دست آورد. رقبایش کفاشیان و تاج بودند و گاهی با آنها ائتلاف می‌کرد و گاهی از آنها رودست می‌خورد. در واقع با رفتن کفاشیان و تاج میدان برای او باز شد و با تجربه‌ای که در این مسیر به دست آورده بود و لابی خودش، این پست را به دست آورد.

*مشکل عزیزی خادم این بود که تخصص و تجربه مدیریت در سطح ورزش کلان کشور مثل ریاست فدراسیون را نداشت. ارتباطات خوب بین‌المللی هم نداشت و در تمام این سال‌ها فقط تلاش کرد به این صندلی برسد و هیچ برنامه و پِلَنی نداشت که نشان دهد لیاقت این صندلی را دارد. لااقل می‌توانست اطرافیانش را خوب بچیند اما او این هنر را نداشت که پازل خوبی بچیند یا از آدم‌های لایق فوتبالی در کنار خود استفاده کند تا این کم‌تجربگی فوتبالی را برایش جبران کنند.

چرا عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال برکنار شد؟

*عزیزی خادم از دوستانش در کنار خود استفاده کرد که کار فوتبال را به اینجا کشاندند. نایب رئیس اول او مهرعلی، دوست صمیمی‎‌اش بود که هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارد و فقط در فدراسیون اتومبیلرانی بوده یا نایب رئیس بانوانش که حاشیه‌های زیادی داشت. هر ۸ عضو هیئت رئیسه که او انتخاب‌شان کرده بود، رأی به عزلش دادند و این نشان می‌دهد که حتی با آنها هم نتوانسته ارتباط خوبی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غلام فیروزی قره قانی IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    چندسال دیگه میفهمیم ایشان چه کسی بودند.
  • ایران DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    خیلی بی انصافی است افرادیکه خودشان انتخاب شده عزیزی خادم بودند به رییس خود خیانت و همون فردی که انها را انتخاب کرده بود عزلش کنن. بنظر این از بی تجربگی اقای خادم بود . اگر لابیگر و اهل گلک بود هیات رییسه را گله پا میکرد.
  • کامیاب IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    مار تو آستین پرورده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی