نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امیرمحمد یزدانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پیش از مسابقات قهرمان کشوری احتمالا دچار امیکرون شده و شاید مشکل تنفسی‌اش در کشتی‌های رقابت‌های گرگان به همین خاطر بوده است.

امیرمحمد یزدانی در مورد حضورش در جام یاشاردوغوی ترکیه در اسفند ماه اظهار داشت: این دومین محک رسمی من بعد از مسابقات قهرمان کشوری گرگان، در وزن ۷۰ کیلوگرم است. قهرمانان زیادی قرار است در یاشاردوغو کشتی بگیرند و امیدوارم برای من هم تجربه خوبی بشود.

وی با اشاره به آمادگی‌اش پیش از حضور در مسابقات کشوری، تاکید کرد: آمادگی خوبی داشتم اما چندی قبل از شروع مسابقات بیمار شدم، فکر می‌کنم همین امیکرون بود چون بعد از من، پدرم و مادرم نیز بیمار شدند. از نظر بدنی سرحال بودم اما روی تشک از نظر تنفسی کم آوردم و شاید تاثیر همین بیماری بود.

یزدانی در مورد اینکه تست کرونایش پیش از شرکت در قهرمان کشوری ابتدا مثبت شده بود، گفت: تست اولم مثبت بود، اما دو تست بعدی که دادم، منفی شد و مجوز حضور در مسابقات کشوری را گرفتم.

نایب‌قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۱ در ارزیابی خود در وزن جدید تصریح کرد: من فکر می‌کردم خیلی سخت باشد ولی اینطور نبود. به  نظرم امسال می‌توانم در این وزن هم صاحب دوبنده تیم ملی شده و به جهانی ۲۰۲۲ بروم. البته حریفان خیلی خوبی دارم، همه به هم نزدیک هستیم، باید تلاش زیادی انجام داد. هر کسی بیشتر زحمت بکشد، صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. امیدوارم در جام تختی که مرحله سوم چرخه محسوب می‌شود، کشتی‌های خوبی بگیرم. احتمال اینکه آنجا مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در ۷۰کیلو هم بشود، وجود دارد، بنابراین مسابقه مهمی است.

وی در مورد اینکه بعد از لغو سفر کشتی‌گیران به آمریکا، تیم منتخب آزاد ایران قرار است در جام یاشاردوغو محک بخورد، گفت: نام من در لیست تیم اعزامی به آمریکا نبود، ولی خداراشکر که این فرصت به من داده شد که در جام یاشاردوغو کشتی بگیرم. مسابقه‌ای که رنکینگ دارد و هم در ۷۰ کیلو و هم در سایر اوزانش قرار است کشتی‌گیران خوب و مدعی در آن شرکت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی