نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آخرین وضعیت ۱۱ بازیکن بدون قرارداد پرسپولیس/ یحیی ۷ نفر را در لیست تمدیدی‌ها قرار داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از حامد لک قرار است مذاکره برای تمدید قرارداد چند بازیکن دیگر پرسپولیس آغاز شود.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس وقتی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد که در نقل و انتقالات تابستانی خوب کار نکرد و ۳ ستاره تاثیرگذار این تیم یعنی احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو از جمع قرمزها جدا شدند و باشگاه نتوانست بازیکنانی در حد نفرات جدا شده به خدمت بگیرد.

برای سال آینده اوضاع پرسپولیس به مراتب سخت‌تر خواهد شد، چراکه ۱۱ بازیکن این تیم در پایان لیگ بیست و یکم بازیکن آزاد خواهند شد که در بین آن‌ها چند ستاره تاثیرگذار هم به چشم می‌خورد. بعد از تمدید قرارداد با حامد لک، باشگاه پرسپولیس به زودی کار تمدید قرارداد بعضی از این بازیکنان را آغاز خواهد کرد تا اجازه ندهد این نفرات به سرنوشت بازیکنان جدا شده قبلی دچار شوند. بر همین اساس قرار است مدیران پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل محمدی طی روزهای آینده اقدام به مذاکره و تمدید قرارداد ستاره‌های تیمشان بکنند.

در بین نفراتی که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد، نفراتی چون سید جلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، فرشاد فرجی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان به چشم می‌خورد که عمده آن‌ها بازیکنان فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که از بین نفرات نام برده شده، بازیکنانی مثل ترابی، سرلک، فرجی، پهلوان، سیدجلال حسینی، شریفی و آقایی در اولویت اصلی برای مذاکره هستند و مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد قبل از پایان فصل قرارداد این بازیکنان را تمدید کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۹۰ DE ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    تمدید قرارداد شرکت آرکا ایرانیان با تیم فوتبال باشگاه لنگ تهران ! ابو یحیی دلال چه خبر ؟
  • گائنچی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    این مدیران پیروزی از رو چه منطقی ۱۱میلیوت دادن رضا اسدی برای یک فصل
  • دریکوند IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    ساعت هشت بامداد شده و پیروزی هنوز بیانیه نداده نکنه تصمیم گرفتند تو زمین حرفشونو بزنند
  • علی مرادی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    اقای کلمحمدی علی شجاعی راحفظ کن حداقل درهربازی رب ساعت بازیش بده لطفاً به امید موفقیت پرسپولیس و قهرمان درپایان فصل وسربلندی شمازحمت گشان ودوست داشتنی امیدوارم موفق باشید آمین یاربلعالمین انشااللله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی