۱۵
امیرحسین فشنگچی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین فشنگچی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس به تازگی در زمین سیرجان با فولاد بازی کرده با شرایط این زمین آشناست و این موضوع می‌تواند کمک کننده باشد تا به خواسته اش برسد.

امیرحسین فشنگچی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی، درباره فاصله کم امتیازی پرسپولیس با استقلال و رقابت نزدیک این دو تیم، همچنین بازی پیش روی سرخپوشان تهرانی مقابل گل گهر در سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس حریف سرسختی را در بازی هفته هجدهم شکست داد. انتظار برد ۲ بر صفر مقابل آلومینیوم را داشتید؟

در این چند ساله پرسپولیس ثابت کرده تحت هر شرایطی یک تیم با غیرت است و بازیکنانش به راحتی پا پس نمی‌کشند. اگرچه در این مدت هم مشکلات زیادی اعم از پنجره بسته، تیم ۱۲ نفره، نبود پول، معضلات مدیریتی و ... را داشتند ولی ۵ قهرمانی متوالی گرفتند و همیشه با تمام قوا بازی کردند و یک گام هم پا پس نکشیدند.

این تیم را مقابل آلومینیوم چطور دیدید؟

پرسپولیس در دو بازی آخرش پنج گل زده که این نشان می‌دهد تا چه اندازه به شرایط خوب گذشته‌اش نزدیک می‌شود. گرچه کار سختی پیش رو دارد چون باید با گل‌گهر سیرجان بازی کند.

برد مقابل گل گهر تا چه اندازه برای پرسپولیس اهمیت دارد؟

قطعاً باید برنده شود تا از استقلال عقب نماند. استقلال امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کرده که هم بازیکنان زیادی دارد و هم به سختی امتیاز می‌دهد. گرچه این تیم نتیجه  گرا بازی می‌کند و اقتصادی می‌برد. این استقلال ما را به یاد پرسپولیس یکی دو فصل قبل می‌اندازد که خیلی از بازی‌هایش را با بردهای اقتصادی پشت سر می‌گذاشت که البته برای رسیدن به قهرمانی ایرادی ندارد ولی این را بگویم که باید از این استقلال ترسید. در کل امیدوارم در ادامه پرسپولیس بتواند استقلال را بگیرد و از این تیم رد شود.

بازی با گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به اینکه پرسپولیس به تازگی در زمین سیرجان مقابل فولاد به میدان رفته قطعاً بچه‌های تیم با شرایط این زمین آشنا هستند و تماشاگر هم که نمی‌آید. فقط بحث دوری راه است که آن هم نباید مشکلی برای تیم پرسپولیس به وجود بیاورد.

چقدر از تیم‌های قلعه‌نویی شناخت دارید؟

تیم‌های تحت نظر قلعه‌نویی با یک تفکر قدیمی‌که یک سرزن  آن جلو می‌گذارند و برایش ارسال می‌کنند بازی می‌کند، ولی امسال تیم گل گهر متفاوت است. این تیم در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارد. نفرات سرعتی و خطرناکی در این تیم هستند. در کل تیمشان خوب است. امیدوارم بازی قشنگی شود و در نهایت پرسپولیس با دست پر به تهران برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    لنگ با این زمین آشناست و چون تازه سوراخ شده تو این زمین، این مسئله کمک میکنه که راحت تر سوراخ بشه واسه بار دوم🤤
  • علی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    یه زرشک طلایی برا لنگ . دیگه قهرمانی اسنپی تموم شده . بابا رفته
  • بیات IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    احسنت برفشنگ چی بازیکن سابق پرسپولیس معلومه که سر سفره پدرش بزرگ شده است.تنها بازیکن قدیمی که مثل انسان به تیم مقابل توهین نکرد.امثال آون سیبیلی پاچه بزی دروازه بانی سابق قرمزها بهتره اخلاق را از ایشان باد بگیره وکم تر بپبچه به پای دیگران
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    زنده باد پرسپولیس و هوادارانش، دبل هت تریک منتظره
  • ققنوس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    درود نقطه قوت پیروزی جلوی گل گهر قلعه نویی هست خیالش راحته که امیر قلعه نویی بازی رو میده بهشون ، بهر حال باید حق قدر شناسی رو به جا بیاره و در عوض اون همه دفاع و همکاری پیروزیچیها در قبال بازیکن گابنی یه کاری بکنه دیگه
  • مهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    دو تا پرچم آفساید....۴ امتیاز به نفع پرسپولیس.الان اگه بر عکس بود زمین و آسمونو بهم میدوختن...یه پنالتی دقیقه ۹۰ هم تو دربی...پشت پرده دارن همه تلاش شونو میکنند که نزارند استقلال قهرمان شه..
    • ایمون زاید اولونگا عمرعبدالرحمان IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      امتیازات اهدایی رو یادت رفت بگی . شش تقلال شخصیت قهرمانی ندارد خودمون قهرمانیم.هرچند عادی شده برامون قهرمانی
    • الونگا IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      حذف کیسه از جام حذفی جلوی پیکان چی ?????????????
    • پرسپولیس قهرمان IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      هر وقت میخوای اینهارو بگی اول تعداد پنالتی هاتونو بشمار و البته بازی با هوادار چه برای هفت پشتتون بسه باید قبول کنیم هم استقلال هم پرسپولیس از داوری ها سود بردن و بقیه تیم ها هم همینطور. مشکل از طرف یک تیم بودن نیست مشکل از داوری ضعیف ما و نبود var هست
  • محمد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    بازیکنان و کادر فنی باغیرت پرسپولیس بدانند که هوادار فقط برد و کسب ۳ امتیاز را از تیم میخواهد مهم نیست حریف چه تیمی باشد انشالله به امید خدا ودعای خیر هوادارانش همین طور خواهد شد
  • 6 IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    كيسه ها نشون دادن بدجور ترسيدن. تا دربي...
  • شایان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    لنگیا اگه داوری نبود شما 12امتیاز از سروتون عقب بودین کلا باشگاه عبده با فساد آمیخته شده
    • الکیسه السعودی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      دست پیش گرفتی که پس نیفتی کیسه کش تابوده داوری بنفع تیم حکومتی کیسه بوده همین بازی باتراکتورگل سالم تراکتورچرامردودکردن.بازیکن کیسه رودروزبان کیسه خطاکردنه بازیکن تراکتور.ولی کورخوندی کیسه قهرمان نخواهدشد
  • مهدی همدانی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    جالبه! بازیکن های کیسه تو شیش قدم با هم برخورد کردند و داور خطای تراکتور رو اعلام کرو! دروازه بان کییه بیرون هجده قدم توپی که داشت داخل دروازه میشد با دست گرفت و....! باز هم بگم! خجالت بکشید!
  • تاج US ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    میگه ۵ سال باتمام مشکلات خودشون را زدند به حماقت ۵ سال بابا براتون کم گذاشته لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی