یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
۰ |
۵
تیم بلاتکیف‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها در فوتبال ایران همه بلاتکلیف هستند. از میرشاد ماجدی که سرپرست موقت است گرفته تا اسکوچیچ و مهدوی کیا که خودش هم نمی‌ماند سرمربی تیم امید هست یا نه؟

دراین میان فقط بحث دو شغله بودن ماجدی را کم داشتیم که البته همین مسئله هم نشان می‌دهد بعضی‌ها درداخل فدراسیون با ماجدی هم مثل عزیزی خادم زاویه دارند.

این بلاتکلیفی مسلما به ضررفوتبال ایران است و می‌تواند به تیم ملی هم آسیب بزند. این که مربی تیم ملی نمی‌داند درجام جهانی هست یا نه،ایراد بزرگی است و این که هر روزیک شایعه در مورد رئیس فدراسیون و هیئت‌رئیسه شنیده می‌شود هم ایرادی بزرگتر. بهرحال جلوی این وضعیت باید از یک جایی گرفته شود اما فعلا همه چیز روی هواست و البته عده ای با استفاده ازهمین فرصت به دنبال منافع خودشان هستند تا موقعیت بهتری در تشکیلات فدراسیون پیدا کنند.

اگر دقت کرده باشید هنوز حکم عزل عزیزی خادم خشک نشده بود که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماجدی تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. طبعا اگر قرارباشد ما دم به دقیقه تغییررئیس بدهیم فیفا هم حساس می‌شود و ماجراهای جدیدی ایجاد می‌شود. ازطرفی تعامل فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا وخود فیفا خیلی مهم است. شایداگرتعامل وارتباط بهتری وجود داشت مثلا پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نمی‌شدند. حالا هم دوباره بوهایی به مشام می‌رسد که قرار است در داخل اتفاقات جدیدی رخ بدهد و انگار بعضی‌ها ازاین بلاتکلیفی‌ها لذت می‌برند و بهتر به کارهایشان می‌رسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی