کارولینا استارماره - دوشان ولاهوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوشان ولاهوویچ که این روزها با انتقالش از فیورنتینا به یوونتوس بیش از پیش نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، با دختر شایسته ایتالیا در سال ۲۰۱۹ قرار ملاقات می‌گذارد.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، با دختر شایسته ایتالیا «کارولینا استراماره» ملقب به «مگان فاکس ایتالیایی» رابطه دارد.

گفته می‌شود که این مدل ۲۳ ساله که بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرامش دارد، قلب مهاجم پیشین فیورنتینا و فعلی یوونتوس را ربوده است. به گفته رسانه‌های ایتالیایی، به دلیل شباهت‌های ظاهری زیادی که با مگان فاکس هنرپیشه هالیوود دارد، او را مگان فاکس ایتالیایی می‌نامند.

استراماره ۲۳ ساله عنوان دختر شایسته ایتالیا را در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورد. این پیروزی را به مادرش تقدیم کرد که متأسفانه سال قبلش به دلیل سرطان از دنیا رفت.

کارولینا استارماره

در همین حال، یار استراماره، ولاهوویچ پس از انتقال ۶۶ میلیون پوندی در اوایل دوران حضورش در یوونتوس درخشیده و نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخته است. او شماره کریستیانو رونالدو را برای خودش برداشت و لقب DV7 را هم به خودش اختصاص داد.

ولاهوویچ پس از ۱۸ ماه فوق‌العاده‌ای که در فیورنتینا داشت توجه غول‌های سری آ را به خودش جلب کرد. در یک فصل و نیم و در ۶۴ بازی موفق به زدن ۴۱ گل شد. او امیدوار است در دوران حضورش در تیم مکس الگری هم به همین تعداد گل برسد. در این میان یوونتوس برای گرفتن جایگاهی در بین چهار تیم برتر می‌جنگد و آلگری هم دل به درخشش ولاهوویچ دارد. بانوی پیر همچنین در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان امسال حضور دارد و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ویارئال خواهد رفت.

کارولینا استارماره

کارولینا استارماره

کارولینا استارماره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی سوز قرن IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    عجب قیافه ای داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی