نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
غلامرضا رفیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال به افشای فایل صوتی اش در خصوص پرونده گل‌گهر واکنش نشان داد.

 غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال به افشای فایل صوتی اش در خصوص پرونده گل‌گهر واکنش نشان داد که در ادامه بخشی از آن را می خوانید:

*من منکر صحبت‌ها و گفت‌وگوهای حضوری و تلفنی خودم با رؤسای ارکان قضائی در امور حقوقی و قضائی مختلف فدراسیون نیستم؛ زیرا من مشاور حقوقی رئیس فدراسیون بودم و خودم مجانا وظیفه دفاع از آرای ارکان قضائی در CAS را بر عهده داشتم (مثل پرونده سایپا-پیکان)؛ اما در جایگاه و مقامی نبودم که بتوانم به کمیته‌های مستقل و ارکان قضائی فدراسیون فوتبال امر و نهی کنم.

*درباره احکام کمیته‌های انضباطی و استیناف درباره باشگاه گل‌گهر، این‌جانب نیز مانند همه مردم پس از انتشار احکام در سایت فدراسیون فوتبال از نتیجه حکم مطلع شدم و تاکنون متن کامل احکام صادرشده را نخوانده‌ام.

*بنابراین ادعای صدور دستور از سوی این‌جانب به دو عضو کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال، به این ‌صورت که دستور صدور حکم آن کمیته محترم علیه باشگاه گل‌گهر و بیرون‌کشاندن کارکنان متخلف یا مقصر فدراسیون و سازمان لیگ از آن پرونده را داده‌ام، کذب محض است. این موضوع هم بر اساس سناریوی برکناری عزیزی‌خادم اجرا شد.

مشروح این مصاحبه را اینجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستار بهبهانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    اقای رفیعی دروغگو گندی به فوتبال زدی که بوی تعفنش اهالی فوتبال رو مریض کرده چرا ریس کمیته انضباطی این فایل صوتی رو تکذیب نکردمگه خودش لال هست گورتون از فوتبال گم کنید
    • شاهین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      با این تکذیب.. پس حقیقت دارد.
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    خودت میگی منکر این نیستم در کار ارکان قضایی دخالت ندارم الان میایی تکذیب می کنی ؟؟!! حرفهات تناقض داره مشاوره سابق باشگاه کیسه زمان فتحی چه طور وجدان ات اجازه داد حق سیزده تیم خورده بشه تا به خاطر اینکه کیسه بعد ده سال جام بیاره خارج زمین بهش امتیاز بدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی