مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صرف نظر از این اینکه انتخاب مهدی مهدوی‌کیا برای سرمربیگری تیم امید تا چه اندازه درست یا اشتباه بوده؛ باید این واقعیت را پذیرفت که عبور از مهدوی‌کیا در این شرایط، صعود ایران به المپیک تضمین نخواهد کرد.

آرتین زهرابی؛ در خبرهای امروز، آنهایی که کمی دچار پدیده تعارف بودند، یخشان باز شد و تعارف را با مهدی مهدوی کیا کنار گذاشتند و در نتیجه خطاب به او گفتند اگر سرمربیگری تیم امید ایران را نمی‌خواهد بهتر است از این سمت کنار برود!

چند روز پیش هم از فدراسیون فوتبال خبر رسید که قرارداد مهدوی کیا، یورویی است و چنین اتفاقی در فدراسیون فوتبال مجاز نیست؛ هر چه هست تکلیف مهدوی کیا اگرچه با این پالس‌ها مشخص نشد اما به نظر می‌رسد جایگاه سرمربی تیم امید با مخاطراتی مواجه شده است. آنچه نباید در این میان فراموش شود اما بحث ساختار معیوب تیم امید در ۵۰ سال گذشته است؛ ما دقیقا در همان نقطه اول ایستاده‌ایم و از جای خود تکان نمی‌خوریم.

سال‌هاست پس از هر فاجعه‌ای که ۴ سال دیگر صعود به المپیک را به تعویق می‌اندازد، قرار است کمیته شکست تشکیل بدهیم و در این باره بحث کنیم. اتفاقا بحث‌های بی‌سرانجام هم می‌کنیم اما به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم که اگر به جمع بندی می‌رسیدیم این وضعیت تیره و تاریک ۵۰ سال گذشته امیدهای ایران نبود.

صرف نظر از این اینکه انتخاب مهدی مهدوی کیا برای سرمربیگری تیم امید تا چه اندازه درست یا اشتباه بوده؛ باید این واقعیت را پذیرفت که عبور از مهدوی کیا در این شرایط، صعود ایران را به المپیک تضمین نخواهد کرد. تسلط مهدوی کیا در فوتبال پایه و حضور ۶ ماهه این مربی در تیم امید برای او تجارب مهمی‌را در برداشت و بی تردید برای هر گونه تغییر و تحولی در تیم امید، ابتدا باید با مهدوی کیا مشورت کرد.

مهدی مهدوی کیا به دلیل برخی مسائل، قدرمسلم دچار دلسردی شده و از آن انرژی و شوق روزهای اول خبری نیست اما او با افرادی که از فدراسیون فوتبال به صورت زنجیره ای کنار گذاشته شدند تفاوت دارد و اساسا کلاس و شخصیتش، این تفاوت بزرگ را ایجاد می‌کند.

برای مذاکره با مهدوی کیا و به نتیجه رسیدن با او، باید شیوه‌های متمدنانه تری را در نظر گرفت تا اگر قرار به ادامه کار است، مهدوی کیا با آرامش بیشتر و برنامه ریزی بهتر به راهش ادامه بدهد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود رسوبات IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    كدام شخصيت؟ كاراكتر تقلب و صغر سن يا كاراكتر همسر دوم؟
    • کرمی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      میخوای فرهاد مجیدی بشه سرمربی امید
  • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    برای موفقیت در آینده باید تیم امید را به یک مربی بزرگ و بین المللی داد نه افرادی چون مهدوی کیا، استیلی، منصوریان، مجیدی و... در تیم امید باید برنامه محور بود و از کسانی بهره برد که بتوانند آینده بهتری بسازند. مهدوی کیا که هنوز در یک باشگاه بزرگ مربیگری نرده است چگونه می تواند موفق باشد؟ بازی‌های حساس مرحله مرحله مقدماتی نشان داد مجیدی انتخاب اشتباهی بود.
  • بنده IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    باسلام دقیقاً بانگارنده موافقم مهدوی کیا یه شخصیت بارز ونمونه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی