نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بازیکنان پرسپولیس مشکل سربازی ندارند؛ فرافکنی نکنید/ استقلالی‌ها می‌خواهند فشار را از روی خودشان بردارند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ ادعای عضو هیئت مدیره استقلال را داد.

ماجرای سربازی دو مدافع استقلال یعنی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی حاشیه های زیادی را به وجود آورده است و هنوز تکلیف این دو بازیکن برای ادامه حضور در استقلال مشخص نیست. با وجود تمام این واکنش‌ها و حواشی به وجود آمده در بحث خدمت سربازی دو بازیکن استقلال، باشگاه استقلال اعلام کرد که نامه‌نگاری‌ها برای به تعویق افتادن سربازی دو بازیکن استقلال انجام شده و منتظر پاسخ این نامه‌ها است.

استقلالی‌ها مدعی هستند تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند حق قانونی آنها و این باشگاه است، در حالی که بسیاری معتقدند مدافعان استقلال باید در همین مقطع راهی خدمت مقدس سربازی شوند. این عده در همین راستا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان را به دلیل نامه‌نگاری در این خصوص مورد انتقاد قرار داده‌اند و دلایل استقلالی‌ها را نمی‌پذیرند اما این باشگاه بر اساس ادله‌ای که دارد در این ماجرا پیش می‌رود.

نکته مهم این است که مرادمند و یزدانی حداقل در این مقطع شامل معافیت نمی‌شوند و تنها بحث مطرح شده تعویق اعزام به خدمت این دو بازیکن است. استقلالی‌ها می‌گویند در صورتی که شروط قانونی تعویق خدمت احراز شود مرجع ذی‌صلاح می‌تواند مجوز تعویق موقت اعزام به خدمت را برای هر سربازی بر اساس مهلت قانونی صادر کند.

بر خلاف برخی شایعات این دو بازیکن استقلال قطعاً شامل قانون معافیت سرباز قهرمان نمی‌شوند، اما بر اساس قانونی که در سال ۱۳۹۷ مصوب شده و به بازیکنان سرباز شاغل در لیگ اجازه می‌دهد تا ۲۸ سال تمام و بازیکنان در سطح ملی تا ۳۰ سال تمام اعزام به خدمت را به تعویق بیندازند.

این بند قانونی در خصوص محمدحسین مرادمند مدافع استقلال قابل استفاده خواهد بود. با پیگیری که استقلالی‌ها انجام داده‌اند، می‌گویند که عبارت استفاده شده در این قانون «بازیکنان در سطح ملی» است، هرچند مرادمند بازی ملی نداشته اما شهریورماه سال جاری به اردوی تیم ملی دعوت و در فهرست «رجیستر» یا ثبت شده بازیکنان تیم ملی ایران در سامانه فیفا نیز نام این بازیکن به ثبت رسیده است.

با استناد به این موضوع و به دلیل سابقه دعوت به اردوی تیم ملی و ثبت‌نام رسمی در فهرست رجیستری بازیکنان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، مرادمند را به عنوان بازیکن در سطح ملی به سازمان نظام وظیفه معرفی کرده‌اند و معتقدند وی بر همین اساس مشکلی برای تعویق خدمت تا پایان ۳۰ سالگی نخواهد داشت.

سیاوش یزدانی دیگر بازیکن استقلال است که در مقطع اعزام به خدمت قرار گرفته و باز هم شامل قانون معافیت نخواهد شد. با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در صورت اعزام به خدمت، یزدانی تا پایان فصل اجازه حضور در هیچ تیم یا باشگاهی را پیدا نمی‌کند.

یزدانی به دلیل اینکه یکی از بازیکنان تیم ملی در سال اعزام به جام جهانی  است اعتقاد دارد نمی‌تواند از شرایط مسابقه فاصله بگیرد و به همین دلیل خواستار موافقت با مهلت چند ماهه برای اعزام به خدمت در بهار سال ۱۴۰۱ شده است.

بعد از اینکه این ماجرا حالت پیچیده ای پیدا کرد، پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم مشکل سربازی دارند و اگر پیگیری شود، آن ها هم باید به سربازی بروند. مظلومی همچنین پرسپولیسی ها را تهدید کرد، در صورت لزوم اسامی بازیکنان سرباز پرسپولیس را رسانه ای خواهد کرد. بعد از این صحبت های مظلومی ، برای پیگیری ماجرا با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفتیم. او که نمی خواست نامش فاش شود، در خصوص ادعای مظلومی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هیچکدام از بازیکنان ما مشکل سربازی ندارند. بعضی از آن ها به سربازی رفتند و خدمت کردند، عده ای هم طبق قوانین نظام وظیفه معافیت گرفتند.

اینکه چرا استقلالی ها این ادعا را مطرح کردند را نمی دانم ولی بازیکنان ما هیچ مشکلی ندارند و به صورت کاملا قانونی در پرسپولیس بازی می کنند. شاید دوستان استقلالی قصدشان این است به دلیل اتفاقات به وجود آمده در خصوص دو بازیکن سربازشان ، فشار را از روی خودشان بردارند. دوستان باید یاد بگیرند به قوانین احترام بگذارند. همانطور که چند سال قبل در وسط فصل احمد نوراللهی و امید عالیشاه سرباز شدند و به تیم تراکتور رفتند و باشگاه پرسپولیس هیچ اعتراضی به این موضوع نشان نداد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    مهندسی های لیگ برتر فوتبال ایران فصل 1400 – 1401 ============================================================================================== 1- گل ارسلان مطهری به فجر سپاسی در هفته چهارم کاملا درست بود (2 امتیاز) 2- نگرفتن پنالتی کاملا واضح در بازی با نساجی در هفته پنجم (2 امتیاز) 3- نگرفتن دو پنالتی واضح در بازی با صنعت نفت در هفته هفتم (2 امتیاز). 4- نگرفتن خطای واضح پنالتی روی ژستد مقابل پرسپولی حکومتی در هفته هشتم (2 امتیاز). 5- در بازی پرسپولیس حکومتی و آلومینیوم اراک در هفته 18، بدون هیچگونه شک و تردیدی گل اول پرسپولیس کاملا آفساید بود و به طور مهندسی شده، 3 امتیاز این بازی حساس رو برای پرسپولیس در آوردن . (2 امتیاز مهندسی شده برای پرسپولیس) =========================================== در اصل استقلال در حال حاضر 52 امتیازی و پرسپولیس حکومتی 38 امتیازی باید باشه و فاصله این دو تیم 14 امتیازه نه 3 امتیاز . با کم کردن امتیاز های استقلال به طور مهندسی شده و دادن امتیاز های مهندسی شده به پرسپولیس حکومتی نذاشتن فاصله واقعی ایجاد بشه و پرسپولیس رو به فاصله 3 امتیازی استقلال رسوندن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      هوادارن تاج کبیر توجه کنند: بعد از انقلاب قرار شد نام باشگاه های تاج و پرسپولیس تغییر پیدا کند و بر این اساس، نام تیم تاج را به استقلال و پرسپولیس را به پیروزی تغییر دادند. اما بعد از اینکه 40 سال آب ها از آسیاب افتاد دوباره نام پیروزی را به پرسپولیس تغییر دادند و حق هوادارن تاج کبیر را خوردند. پرسپولیس کلمه ای یونانی است که یونانی ها به تخت جمشید می گفتند پرسپولیس. حالا چه شده که نام اصیل تاج که فارسی است مورد قبول این عده نیست اما نام یونانی پرسپولیس مورد قبولشان است. بنابراین از همه هوادارن تاج تقاضا می کنم که برای احقاق حقشان بلند شوند و یکصدا از مسئولان بخواهند که یا باید استقلال و پیروزی وجود داشته باشد یا تاج و پرسپولیس. نباید یک بام و دو هوا وجود داشته باشد. چگونه ممکن است که تخت جمشید پادشاهی مورد قبول مسئولان مربوطه است اما تاج پادشاهی مورد قبولشان نیست. باید استقلال ایران با نام تاج در بورس عرضه شود همان طوری که پیروزی با نام پرسپولیس در بورس عرضه می شود. حق گرفتنی است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      باشگاه غارت شده تاج کبیر: ================================================================================================= بعد از انقلاب باشگاه تاج و تمامی اموال و جام هاش رو غارت کردن و هر یک از املاک و دارایی های تاج رو بین خودشون تقسیم کردن. اما حالا سازمان خصوصی سازی اومده روی باشگاه تاج 50 هزار میلیاردی به پول امروز، 2800 میلیارد قیمت گذاشته که دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی آسیا و 2 مقام سوم آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا رو داره و سومین تیم برتر تاریخ قاره آسیاست اما روی پرسپولیس حکومتی 500 میلیارد بیشتر قیمت گذاشته. انگار ملت ببو تشریف دارن و خبر ندارن دارن چیکار می کنن. همین دو فینال آسیایی که پرسپولیس حکومتی رفت با از بین بردن استقلال شفر در سال 2018 که به راحتی قهرمان آسیا می شد و با از بین بردن استقلال استراماچونی در سال 2020 و با کرونایی شدن الهلال عربستان اینا رفتن فینال. وگرنه پرسپولس حکومتی فینال برو نبود و فینال هم دیدیم که جلوی 100 هزار نفر سنگ رو یخ شدن و امسال هم که مقابل الهلال لوله شدن و سرافکنده و خار شده به میهن برگشتن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      باید بررسی بشه چرا وحیدی امیری تا این سن سربازی نرفته. اید هرچه زودتر وحیدی امیری به تیم نطامی منتقل بشه. توی تیم ملی هم انقدر بازیکن درجه یک داریم به وحید امیری اصلا نیازی نداریم. جاشو به راحتی بازیکنان دیگه پر می کنن. همه هوادارن استقلال برای سربازی رفتن وحید امیری متحد بشن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      بذارید مردامند و ساوش یزدانی رن سربازی ولی وحید امیری و مهدی ترای حتما باید برن سربازی و تاخیری نباید در این امر صورت بگیره. اگه وحیدی امیری و مهدی ترابی سربازی نرن دیگه سنگ روی سنگ بند نمی شه و همه کسانی که در ایران سر موقع خدمت رفتن جلوی در نظام وظیفه تجمع می کنن و خواهان اعمال قانون خواهند بود
    • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      تاثیر گذار بود تمام. این قدر خودتو خسته نکن انشاله سال 11 هم جام ما مالسسسسسسسسسسسسست
    • الونگا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اخ که دیدن سوزش کیسه کشا و تو که با چه عصبانیتی این مطالب رو مینویسی چه لذتی داره ...سرباز فراری بازی میدین .بازیکن خارجی بدون مجوز بازی میدین .با ۱۲ بازیکن بازی میکنید .امتیاز معیشتی واریز میشه براتون تازه ادعای فوتبال پاک رو هم مربی دوپینگیتون داره ! حال خودتون از این همه ناجوان مردی بد نمیشه ؟در ضمن در راه رسوا شدن شما کل لیگ بسیج شدن و نه پرسپولیس چون همه از این همه بی عدالتی به ستوه اومدن . ایمیل های هواداران و بعضی از وطن فروشان کیسه کش به باشگاه النصر سر شکایت از پرسپولیس رو یادت باشه چیزی که عوض داره گله نداره . #
    • یه ایرانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      دوباره دست بکار شد! اینطوری حساب کردی که زیادی خوش بحالت میشه، اصلش اینه که اونجاییم که بنفع میگیرن ازش کم بشه! مثلا گل مردود به هوادار و اخراج نشدن مدافع و دروازبان و حذف شدن از جام حذفی و ... این تا اینجا و بعد گل پرسپولیس کاملا درست بود و حتی تک به تک عبدی هم به اشتباه آفساید اعلام شد! اگه بحث حمایت از تیمی هست، تیم شما بدون دلیل مستند بازیهاشو به تاخیر انداخت مثل سال قبلش، ما لیست کروناییشونو ندیدیم! و همینطور سال قبل بدلیل مسخره برابر نبودن!!!! بازیها تا زمان دربی و بجرم عقب افتادن بازیها بدلیل بازی در آسیا و کرونا! کجا اینطوریه فقط برای یه تیم این اتفاق افتاد! چرا اینو میگم چون تو بازی برگشت همین بازی همین درخواست برای تیم ما شد و پذیرفته نشد! الآنم بازیکنتون از شهریور فقط بخاطر اینکه یکبار تو لیست ذخیره تیم ملی دعوت شده سربازیش به تاخیر افتاده!!! آخه کدوم بازی ملی و تو این مدت انجام داد؟! و تا الان تونست براتون بازی کنه! موارد زیاده مثلا سقف قرارداد هم که برای باشگاه شما تعریف نشده ... همین قدر غیر قابل درک و بی منطق!
    • محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      دوباره شروع شد ! تا مشکل پیدامیکنندمثل بچه های لوث وبی تربیت باهوچیگری اسم پرسپولیس را میارن بابا شمااززریشه خراب تشریف دارید به ماچه ربطی داره؟ تاکم میارید جرزدن راشروع میکنید وعموسجاد وفدراسیون و....درخدمت شما هستند ولی !!!قهرمان آخرفصل سرورتونه
    • ناصر طرقی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      دم پرسپولیس گرم برید استاد آمار هم بیارید یا اگه مشاور قبلی حقوقی فدراسیون بود بهش بگیر شاید به کمیته انظباطی مثل نتیجه گل گهر دستور بده تا چند امتیاز یارانه ای به استقلال بدن!!!خجالت هم خوب چیزیه
    • محسن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      یکی اینو از برق بکشه
    • رامین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      خودتون و .... ندید ۳امتیاز دیگم از تراکتور واریز کردن براتون .کیسه یعنی بی آبرو کردن فوتبال و فدراسیون ایران .صدای فدراسیون ما تا اون سر جهان پیچید بخاطر لابی.رای امتیاز معشیتی.ساکت .هیییییسسسسسسسسس لااقل
  • صابر میهنی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    مگه تیم تراکتورسازی تیم نظامیه که احمد نوراللهی و امید عالیشاه وقتی سرباز شدند به تراکتور رفتند. تیم های نظامی مشخص هستند و مطمئنا برای دور زدن قانون اینا راهی تراکتروسازی شدن
    • امیررضا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      مهندس تیم تراکتور تا همین چندسال پیش زیر نظر سپاه بود که بعد زنوزی خریدش
    • صابر میهنی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اگه اونجوری باشه سایپا هم زیر نظر سپاه بود که علی دایی دستشون رو کرد پس سایپا نظامیه. تیم های نطامی مشخص هستند مثل فجر سپاسی. تراکتور به هیچ عنوان تیمی نظامی نبوده و نیست
    • morteza IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      میگه تعصب زیاد عقل رو کور میکنه حکایت شماست. اصلا بزارید این دو بازیکنشونم بازی کنن ببینم با این فوتبال زشت و کثیفشون میخوان به کجا برسن. اصلا شما قهرمان. تمام قوانین رو دارید زیر سوال میزارید برا اینکه قهرمان بشید. اینا طبق مدرک میگم نه مثل شما رو باد هوا
    • hamid BG ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      بچه جون تراکتور جزو تیمهای نظامی بود بخاطر اینکه زیرنظر سپاه بود اونموقع و میخاستن بهشون حال بدن کفتن سرباز میتونین بگیرین.مثلا سپاسی مثل فجرتهران مثل ملوان اینقدر سخت نیست فهمیدن این چیزا....
    • شاهرودی US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      دقت کردید خبرورزشی برای اینکه دید هیچ کدوم از مسئولان پرسپولیس جواب این ادعا رو ندادند چکار کرده؟!! یه مصاحبه دروغی گذاشته که فشار رو از پرسپولیس برداره .قضیه اینجوری شده بود که چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی که گریبان خودشون رو گرفت و حالا چون پیروانی توسط هیئت مدیره ممنوع المصاحبه شده و نمیتونه بیاد فرافکنی و دروغ های شاخدار بگه کاوه علی اسماعیلی و دوستان مافیای سرخ ( که مثل خرچنگ خبرورزشی و ورزش سه و ایرنا و .... رو تو چنگ دارند) وقتی دیدند خلا فرافکنی این وسط وجود داره خودشون زحمتشو کشیدند ولی بد سوتی دادند گوش کنید .اقای خبرورزشی ببینم این منبع معتبر که نمیخواست نامش گفته نشه کی بوده ببینم مگه قضیه روابط موشکی روسیه و امربکا بوده که فلان سیاستمدار نخواد نامش فاش بشه ببینم مردم رو چی فرض کردید واقعا مردم رو چی فرض کردید ؟!یکی از مقامات نزدیک به دولت روسیه اعلام کرد در صورتیکه زیردریایی ها از این منطقه نروند دولت روسیه دست به اقدام متقابل میزنه مقام مورد نظر که نخواسته نامش فاش بشود از جلسه ای صحبت کرد که عالی تربن مقامات ..... خداوکیلی خجالت بکشید و به شعور مخاطبتون توهین نکنید
  • محمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    این بابا معلومه داره دروغ میگه وگر نه چرا خواست نامش فاش نشود مگه اسرار سیا رو داره لو میده
  • آره ما لنگی هستیم IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اگر واقعا اراده ای برای ورود به پرونده سیاه باجگاه لنگ وجود داشته باشه مشخص خواهد شد که به چه میزان جعل و تحریف و دغل بازی و تقلب در سطح این باجگاه کذاب وجود داره و داشته... همیشه هم با هوچی گری و سلیطه بازی و پنهان شدن پشت گلواژه های نخ نما شده ای مثل برند و قهرمان و این چیزا پنهون شدن و لنگیزاسیون حاکم بر ارکان ورزش و بالاخص فوتبال درین چندساله سیاه حکمرانی بابا مسعود بر وزارت ورزش تا چه اندازه این باجگاه در اصل دوزاری تونسته از مفرهای فراقانونی استفاده کنه و با زر و زور تزویر امورات خودش رو پیش ببره
  • سید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    یعنی از این واضح تر نمیشه از یک تیم به نام لنگ حمایت کرد اگر بازیکنان استقلال سرباز بوده اند فدراسیون فوتبال غلط کرد به اینها اجازه بازی داد چرا حالا که استقلال صدر جدول هست و لنگ به در و دیوار می زند تا جایش را بگیرد مشکل سربازی رو می شود تیم لنگ تیم بعضی از نهادها می باشد که متاسفانه قدرت زیادی دارند ننگ بر این فوتبال
    • جنجال IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      خیلی متوهمین بخدا.فدراسیون همیشه هواتونو داشته که. دست پیش میگیرین پس نیوفتین.اگه هواتونو نداشت بخاطر پاتوسی سقوط میکردین،۶ امتیاز مرفاوی کسر میشد.البته اگه گرشاسبی اعلام نمیکرد فدراسیون هنوزم بخاطر شما صداش درنمیومد تیم حکومتی
  • دریکوند IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    هر وقت اینها هوچیگری می کنند میشه مطالبه بحث ولی اگر کسی چیزی خلاف میلشون بگه باید به فرافکنی متهم بشه.پنج سال قهرمانی کثیف و لجن وزیر و فدراسیون پاک بودن. ولی نیم فصل قهرمانی استقلال یعنی ناپاکی نظام وظیفه،استیناف،اخلاق و...تا پارسال اینها آن زمین حرف می زدند و از بهانه هایشان قویتر بودند و وزیر گل نمی زد ولی امروز عزیزی خادم گل می‌زنه و وزیر پاس گل میده.مکتب جعل عبدو اعتباری برای ورزش ایران نگذاشته و ماله کشان رسانه ایش پیوسته در حال توجیه
  • محمد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    یعنی خوشم میاد هرچه دیدگاه از طرفدارای کیسه هست را قشنگ میزارید همه ش هم توهمه سوزش گلات همه تون رو روانی کرده اما به کوری چشم بدخواهان پرسپولیس بدون بهانه بدون حمایت بدون دور زدن قانون بدون سرباز فراری و ... دبل هتریک خواهد کرد و در تاریخ فوتبال کشور ماندگارتر خواهد شد تا کور شود هر آنکس که نتوان دید حالا اگه این نظر رو گذاشتی ادمین اونوقت معلوم میشه با وجدانت چند چندی یا علی
  • لنگ لجنزار IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    #کارت#معافی#جعلی#وحید#امیری
  • کیسه حقیر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کیسه کشا بهشون فشار اومده نمیدونن چجوری قانونو دور بزنن گیر دادن به تیم های دیگه...اصن همه بازیکنای پرسپولیس و خود اقا یحیی همه سربازن به شما چه مربوطه؟🤣
  • درویشی گیلان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ادمین جان هنوز یک مطلب به نفع استقلال تو خبرهات نیامده همیشه استقلال رو کوبیدی و پیروزی را مورئد لطف و ستایشت قرار دادی
  • امیر IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    دوباره نزدیک دربی شد و هوچیگیری های لنگ شروع شد آقا وقتی نمیتونید ببینید استقلال مستحکم ترین دیوار دفاعی لیگ رو داره و جزء پنج تیم شکست ناپذیر جهانه چرا الکی جو سازی می کنید بابا به قول حاج صفی بیاید اول فصل یک جام بدید به لنگ یه جام هم بذارید برای بقیه تیم ها بذارید با شرافت بازی کنن . اینا دارن زورای آخرشون رو میزنن امسال قهرمان بشن که بگن دیدید بابامسعود نبود بازم قهرمان شدیم همینو میخواید ؟ باشه شما همه قهرمانی هاتون پاکه پاااااک . یا نهایتش چون میدونید عدد ششتون جعلیه میخواید با این کار عدد شش نشون بدید به خدا این کارا ارزش نداره که آدم شرافتشون از بین ببره شما بعد قهرمانی بی شرافت عدد شش نشون بده ما به عدد شش میگیم شرافت نداشته ... والسلام زور الکی چرا می زنید .. اصلالت خریدی نیست و با کسب جام های الکی با نابود کردن تیم های دیگه به دست نمیاد اصلات یعنی قدمت یعنی اینکه وقتی توی روزنامه های دنیا و سایت های معتبر دنیا اسم تیم های قدرتمند دنیا رو میزنن نام استقلال توش میدرخشه و این خریدنی نیست و با پا گذاشتن روی شرافت به دست نمیاد حالا هزار تا جام با نامردی توی ایران داشته باش
    • مردانی US ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      عالی بود عالی متشکر از این متن زیبا
  • پرسپولیس فخر تاریخ ایران زمین IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کیسه کش رکاب زن فقط هوچی گری بلده و قانون گریزی و مافیاگری. کیسه کش .‌.
  • بهزاد US ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ای جان چه سوزشی افتاده تو کیسه کش های بی افتخار اگه میدونستین این سوزش و جلز و ولز شما چه حالی به ما میده اینطوری خودتون رو پاره نمی کردید اره آقا همه گلهای ما آفسایده همه بازیکنامون مشمول خدمت سربازین همه امتیاز ها واسه ماست کیسه ۱۰ ساله دارن بهش ظلم میکنن...... ای جان بسوزید که ما حال میکنیم :)))))))))))
  • م خ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وحید امیری سربازی ش رو از کجا اورده و ترابی
  • پرسپولیس مفتخرایران IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ۱۰سال حسرت و سوزش برا جام کسیه کشا رو به هر کار کثیفی وادار میکنه .امسال هم در روز جام بالای سر بردن ارتش سرخ اشک خواهید ریخت با همه کثیف کاری ها و قانون گریزی ها وداوری ها باز هم زیر خواهید بود
  • کاظم IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بنظرم بایدیک کمیته بایدیک کمیته تشکیل بشه به قضییه داوری هایی که بسودلنگ داره گرفته میشه ورودکنه خیلی گندش بالااومده این چه وضعشه
  • امین IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جعل سند ورشوه برای شماکاری نداره.. مطمئنم یکی واقعا عزم ورودبه تخلفات باشگاه لنگ روکنه میبینه این باشگاه چقدرسندجعل کرده وچطوری داره امتیازکسب میکنه
  • ققنوس آبی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وحیدامیری ترابی و طارمی جعل سندوخدمت این آقایون چرابررسی نمیشه؟ چرا به قضییه داوریهای بودار برای لنگ ورودنمیکنن؟!!! جزاینه که مافیای لنگ تو کمیته داوران و فدراسیون هستندودارن مفت مفت امتیازمیدن به اینا
  • 10سال جام ندیدن IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کاربر متنفر کیسه کش؛ ببین اشتباه نکن اون بویی که توی کیسه کش میگی یکی مربوط به سوختن ک.... تون با 10جام ارتش سرخه و دومیش اینکه پرسپولیس با 5سال قهرمانی جوری ر....ده!!تو هیکل کیسه جماعت !!!که با هیچ شوینده ای پاک نمیشه وتا آخر عمر هرکیسه کش باهاش میمونه!!!کار از عطرو ادکلن هم گذشته!!خخخخ پس اون بویی که تو میگی از وجود خودتونه عزیزم!!
  • لنگ حقیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    مشکل دارن باجعل کارت ماسمالی کردی خودتی
  • لنگی بی اصالت IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ... خودتی ازاین باشگاه منفوره لنگ هر کثافت کاری برمیادجعل کارت پایان خدمت ک پیشکش.مردم همه چیومیدونن میدونن لنگ چطوربارانت وداوری سالهای قبل جام اسنپی میاورده
  • بابامسعودم IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کل داوریهای بازی های لنگ باید مورد تفحص مجددقراربگیره چه وضعشه هربازی یارانه معیشتی بسوداین تیم واریزمیکنند وسرتیمهای دیگه میبرند.. این اقایون که تورأس کمیته داورانن چرا موردبازخواست قرارنمیگیرند؟ چرادرحق تیمهای دیگه دارن اجعاف میکنند؟ چراامثال درودگر وعابدینی که لنگین باید درفدراسیون جایگاه داشته باشند؟ چرایدونه استقلالی درفدراسیون نیست؟
    • کیسه حقیر US ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      ماجدی چیه پس😂
  • ستاره‌های آسیایی سیاره های اسنپی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    شما که میگید مشکلی ندارید بابت سربازی امیری و ترابی و پاکدل و رامین رضاییان ، پس بیایید شفاف به رسانه اعلام کنید که چطور قانونی سربازی شون رو انجام دادند!!!!
  • ستاره فیک لنگ IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    کل ایران میبیین لنگ چطوربا داوری سرمیبره
  • پرویز کلا گیس ( فرناز مجیدی) TR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خخخخخ شیشتقلال جام ندیده مفلوک....خخخخخ دارن پاره میشن جون چه حالی میده ...کابوس یک شیشتقلالی فقط عدد مقدس شششششششش
  • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    نقشه است خط حمله پرسپولیس بدون امیری هم خیلی قویه شک نکنید قبل مسابقه پرسپولیس با گل‌گهر و در مسابقه دربی مرادمند و یزدانی سربازن پرسپولیس با ورود امیری شبهه ایجاد میکنه و استقلال به راحتی میتونه مسابقه های پرسپولیس را سه بر صفر کنه!!!! جرم بودن امیری!!! شک نکنید اینا صد تا مثل من شما هارا میبرن سر چشمه تشنه بر می گردونن وقتی بدون هیچ شبهه ای دست میگذارن روی بازیکن گل‌گهر و نزدیک به پنج مسابقه!!!را سه بر صفر میکنن حریف پرسپولیس نشن؟؟؟
  • كيانوش IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    پرسپوليس اصل بود و برگشت به اصل خودش شما كيسه كشا هم اگه اصل بوديد برميگشتيد به اصل خودتون معلومه كه نبوديد
    • امیر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      اصل شما لنگه شما هم دارید برمیگردید به لنگ بودنتون ... حقیقی سه تا گل از عمد میخوره ... تارتار جلو تیمتو وا میده خخخ ... داورا هی به نفعتون میگیرن ... لنگ هی میبره ولی آخر سر کجای جدولی زیر سرورت استقلال ههههههههههههههههههههههه
  • جعل& پو& لیس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    یه نصیحت برادارانه به هوادران فهیم و با کلاس استقلال(تاج) چرا دارید بی خودی با لنگیا بحث میکنید اینا هنوز فرق تیم و باشگاه رو نمیدانند چطور؟ لنگ فقط یک تیم هست و محدوده فعالیتش فقط و فقط فوتبال بوده و هست بغیر این هست با سند ثابت کنید ولی تاج یک باشگاه به تمام معناست تیم والیبال - تیم بسکتبال - تیم فوتبال - تیم کشتی - تیم تنیس - و... اعم از بخش بانوان واقایون داشته مثل این هستش بنز یا بی ام دبیلو رو با ژیان مقایسه کنید اگر کسی تونست فرق این دوتا تیم وباشگاه رو به لنگیا حالی کنه یا قانع کنه من رو هم درجریان قرار بده ؟
  • عابد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بگذار تا بگریند اندر فراق جامها شاید که روزی اید جامی دهند به انها البته قرن دهم
  • مطمئمن کامنتمو پخش نمیکنی خبرورزشی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اتفاقامشکل دارن وحید امیری خودش اعتراف کرد همینطور معافیت ترابی هم جعلیه نه تنها بازی فردا حق بازی ندارن بلکه بازیهای قبلی هم باید نتیجه تغییر کنه چرا حاشیه ها هرسال فقط برای استقلاله این مافیای لنگی فوتبال چکار میکنه آخه چرا رسانه ای ورود به جریان مافیای فوتبال ما نمیکنه هرچند تمام رسانه ها هم آلوده به جریان مافیای لنگی شدن اینو از تیترای مغرضانه وحاشیه ها وحجمه هایی که رسانه ها علیه استقلال میکنن میشه فهمید
  • 6 IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    10 سال بردگي بي جامي بد جور فشار اورده ....كيسه هوچيگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی