نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
عکس| مدیران معروف قید رعایت پروتکل بهداشتی را زدند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ و رئیس افتخاری این باشگاه در بازی روز گذشته باواریایی‌ها به اجرای پروتکل‌های بهداشتی پایبند نبوده‌اند.

خبرورزشی - تیم بایرن مونیخ در چارچوب هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان در حالی با نتیجه ۴-۱ بر گروتر فورث غلبه کرد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید که مدیران این باشگاه آلمانی در حاشیه این بازی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند.

در حال حاضر با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی در کشور آلمان و ایالت باواریا، بایرن مونیخ می‌تواند در  ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای ۲۵ هزار تماشاگر باشد اما همچنان استفاده از ماسک به صورت دائم در زمان حضور در ورزشگاه یکی از شروط اصلی ورود هواداران، خبرنگاران و مسئولان به ورزشگاه است.

استفان لمان گوینده ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شب گذشته بارها از طریق بلندگوهای ورزشگاه و در جریان بازی اعلام کرد که افراد حاضر در ورزشگاه از ماسک استفاده کنند و این مورد حتی روی تابلوهای تبلیغاتی ورزشگاه خانگی بایرن هم بارها به نمایش درآمد، اما مدیران بایرن توجهی به این موضوع نداشتند.

اولی هوینس رئیس افتخاری و ۷۰ ساله باشگاه بایرن مونیخ یکی از این افراد بود که در آغاز نیمه دوم در جایگاه ویژه به مدت ۲۰ دقیقه بدون ماسک بازی شاگردان یولیان ناگلسمان را تماشا کرد. اولیور کان مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی هم در نیمه دوم بازی، ماسک را از صورتش جدا و دور مچ دستش انداخت.

نشریه «بیلد» که گزارش تخطی مدیران بایرن مونیخ از پروتکل‌های بهداشتی را منتشر کرده، در این خصوص سعی کرده با باشگاه بایرن مونیخ ارتباط بگیرد و توضیحات مدیران باشگاه را بشنود که پاسخی از جانب آنها دریافت نکرده است.  

عکس| مدیر معروف قید رعایت پروتکل بهداشتی را زد!

عکس| مدیر معروف قید رعایت پروتکل بهداشتی را زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی