نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حمایت شدید پرسپولیسی‌ها از بازگشت مدافع تیم‌شان به تیم ملی/ سرخ‌ها علیه بازیکن سابق!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان از همان اولین بازی خودش برابر آلومینیوم اراک در ترکیب پرسپولیس خوش درخشید تا رضایت هواداران این تیم را به دست بیاورد.

پرسپولیس در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل موفق شد، رامین رضاییان را به خدمت بگیرد و این بازیکن بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. رامین که به سختی موفق شد رضایتنامه اش را از الدحیل بگیرد و پرسپولیسی شود، خیلی زود به ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در بازی مقابل آلومینیوم اراک ۹۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت.

رامین با وجود اینکه مدت‌ها از شرایط بازی دور بود، عملکرد خوبی در اولین بازی اش برای پرسپولیس بعد از ۵ سال داشت و هواداران پرسپولیس را خیلی امیدوار کرد.

برای قرار گرفتن رامین رضاییان در ترکیب اصلی پرسپولیس فقط به ۲ جلسه تمرین نیاز بود، چون او بلافاصله در دیدار برابر آلومینیوم به عنوان یکی از ۱۱ نفر اصلی به میدان رفت و نمایش قابل قبولی داشت. رامین برای درخشیدن با پیراهن پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارد که مهمترین آنها دعوت به تیم ملی و دومین تجربه بازی در جام جهانی است.

این درحالی است که صادق محرمی مدافع اسبق پرسپولیس در تیم ملی کیفیت سابق را ندارد. صادق محرمی در آخرین بازی تیم ملی مقابل امارات با یک اشتباه بزرگ دو کارت زرد دریافت کرد تا ایران ۱۰ نفره شود.

حالا پس از درخشش رامین رضاییان در پرسپولیس هواداران این تیم دست به کار شده و به شدت خواستار دعوت او به تیم ملی شده اند. طرفداران پرسپولیس با شعار «رامین بهتر از صادق محرمی است» در فضای مجازی و در فاصله یک ماه مانده به دیدار ایران و کره جنوبی خواستار دعوت او به تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ شدند.

این دیدار روز ۴ فروردین سال ۱۴۰۱ در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرادي IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    رامين بايد به تيم ملي دعوت بشه.آخه اين صادق محرمي چي داره .
  • رامین IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    تیم ملی ب رامین نیاز دارد تا با سایتهای دقیق مهاجمانی می آزمون و طارمی کار راحتی رو داشته باشند
  • پرسپولیس عشق اول و آخر IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بازیکن تاپ به رامین میگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی