نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
احسان اصولی - هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سخنگو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکل میرشاد ماجدی برای حضور در فدراسیون فوتبال حل شده و با سازمان بازرسی نیز در این باره جلسه‌ای داشتیم.

احسان اصولی امروز در گفت و گوی تلویزیونی با برنامه انتهای الوند از شبکه دوم سیما، درباره دلایل عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال سخن گفت که در زیر می‌خوانید:

*هیئت رئیسه از اختیار خود برای عزل موقت «سیدشهاب‌الدین عزیزی خادم» استفاده کرد و مجمع عمومی در جلسه اردیبهشت سال ۱۴۰۱ می‌تواند، این تصمیم هیئت رئیسه را رد یا قبول کند که البته فضای مجمع، تایید هیئت رئیسه است.

*در ۱۱ ماه اخیر بارها برخی مسایل را به عزیزی خادم گوشزد کردیم و در نخستین جلسه هیئت رئیسه از او خواستیم روی بودجه تمرکز کند. سال مالی فدراسیون تا ۳۱ تیر است و خواستیم این بودجه به هیئت رئیسه بیاید و به مجمع برود و وی مکلف بود سر سه ماه مجمع را برگزار کند که این کار را انجام نداد.

*هیئت رئیسه براساس اساسنامه، بالاترین رکن اجرایی فدراسیون است و مسوولیت همه مسائل در فدراسیون متوجه هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون است اما تصمیم‌ها، دریافت‌ها و پرداخت‌هایی بود که از آن بی‌اطلاع بودیم.

*می‌گفتند فدراسیونی را تحویل گرفتیم که چای خشک نداشت و آنرا ثروتمند کردیم اما وقتی حساب‌ها را چک کردیم دیدیم در یک حساب ۱۶۰ هزار تومان و در حساب دیگر ۳ میلیون بود. یکی از دلایل جمع‌بندی (عزل موقت عزیزی خادم) این بود که صداقت و شفافیت در گفتار و عمل دیده نمی‌شد. نباید در هیچ چیزی دچار افراط شد؛ عزیزی خادم تلاش خود را کرد اما مسیری که رفت اشتباه بود.

*یکی از موضوعاتی که در هیئت رئیسه اعتراض داشتیم این بود که فدراسیون باید بیشترین تعامل را با ظرفیت‌های داخلی داشته باشد اما متاسفانه کسی که منصوب فدراسیون بود در یک برنامه با چه الفاظی با نمایندگان مجلس برخورد کرد. اخیرا جلسه ای با نمایندگان مجلس داشتیم و فضای همراهی و کمک از سوی مجلس و دولت ایجاد شد. مقرر شد بخشی از هزینه‌ها برای اعزام تیم ملی به کره‌جنوبی پوشش داده شود.

فدراسیونی که با چای خشک تحویل گرفتند را هم دیدیم/ خطر تعلیق فوتبال ایران جدی است/ بارها به عزیزی خادم تذکر دادیم/ عملکردش شفاف نبود

*اساسنامه باید تا ۱۰ اسفند ارائه شود و با فیفا هم باید مذاکره کنیم تا زمان بیشتری بگیریم و ساختارهای حقوقی کشور را برای فیفا توضیح دهیم. خطر تعلیق جدی است اما این موضوع را حل می‌کنیم. شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون تماس گرفت و تصمیم ما را تایید کرد. باید با کنفدراسیون فوتبال آسیا تماس بگیریم و متاسفانه این ارتباط مخدوش شده بود.

*قالب فعالیت میرشاد ماجدی براساس تشکلات اداری دولتی است و حضور وی در فدراسیون مشکلی ندارد و با سازمان بازرسی نیز جلسه ای در این باره داشتیم. دیروز شنیدم که مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی استعفا داده و البته مکتوب در این باره چیزی را ندیدم. امروز و فردا در این باره تصمیم می‌گیریم.

*قرار بود فدراسیون چابک‌سازی شود اما نزدیک ۷۰ درصد افزایش نفرات داشتیم.

*یکی از ایرادات بزرگ که بارها به عزیزی خادم تذکر دادیم مربیان تیم ملی بود. مهدی مهدوی کیا، وحید شمسایی، صانعی، فروزان سلیمانی (سرمربی تیم ملی فوتسال زنان) مشکل قراردادی داشتند، در حالی که کار خود را آغاز کردند اما قرارداد نداشتند. با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و درخواست کرده قرارداد را ببیند و نظر نهایی خود را اعلام کند. تصمیم نهایی با مهدوی کیا است.

*تیم ملی که نتایج درخشان گرفته مورد حمایت هیئت رئیسه و فدراسیون است و امیدوارم ۲ بازی پیش رو را در مقدماتی جام جهانی را هم ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشادآزاد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    هرگزبه مردم راست نمی گویید این برکناری فقط برای درگیری عزیزی خادم بانمایندگان بود مردم خودشان می فهمند ازاین همه دروغ ودرنگ خسته شده اندلابی سنگین وزورمداری تاچه حد؟نماینده که وظیفه اصلیش بایدمعیشت مردم باشدومردمش در رنج شدیدهستندچرابه وظیفه اصلی خودعمل نمی کنداین قلدربازی ها به دلسردشدن هرچه بیشترمردم می انجامد میزان مشارکت مردم رادرانتخابات ببینید60درصدشرکت نکردنددرسالگردپیروزی انقلاب علیرغم اعلام رسانه ها مردم مشارکت بسیارکمتری داشتندنظام مقدس ماکه ازبرکت خون میلیونها شهیداست با اقدامات این نمایندگان به مخاطره افتاده میزان اعتراضات مدنی وغیر مدنی واجتماعی چندین برابرشده نماینده محترم مجلس مواظب باش مدیون خون شهیدان نشوی مواظب باش خدای نکرده روزقیامت اسیر اه محرومن نشوی قلدرمنشی برخورد قهری عدم انجام تکالیف اصلی دوره زمانی محدود داردهرچه قدرت وثروت داشته باشی عاقبت دیر یازود بایدمهمان خاک شوی خدابه همه نمایندگان شریفی که ازخدامی ترسند ولم یشکرالمخلوق..راسرلوحه کارشا قرارمیدهند عزت وطول عمرعنایت فرماید تعداداین عزیزان به شدت روبه کاهش است
    • محمدرضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      درکشورماهیچ چیزجای خودش نیست نمایندها بایددنبال معیشت واقتصادمردم باشه چرابایددرفوتبال دخالت کنن عزل عزیزی خادم بخاطرهمین بودکه سوگلیهای خودشونو بیارن سرکاروگرنه عزیزی خادم توفرصت یک سال خوب کارکرد
  • تاج IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    باهمه حرفات موافقم بجزجايي که میگی 60درصد تو انتخابات شرکت کردن که کمتر از 40درصد شرکت کردن.
    • ناصر IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      عزیزم استاد اگه خوب به متن دقت میکردی طفلک گفت ۶۰ درصد شرکت نکردند.
  • deep blue IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    حناب..آزاد.شاید.جبهه.گیری.نمایندگان.با.عزیزی.خادم.موجب.گردد.که.اعتبارات.لازم.و.تصویب.اساسنامه.شانس.مثبت.برای.عبور.تیم.ملی.از.این.گردنه.ی.مخوف .باشد.ولی.تراژدی.زمانی.هویدا.خواهد.شد.که.التخاب.سرمربی.تیم.ملی.اواویت.اول.گردد.و.از.درون.جعبه.ی.پاندورا.ی.دار.و.دسته.ی.سیسیلی.امیروی.کل.یوم .بیرون.جهد.آنگاه.باید.به.حال.ورزش.و.فوتبال.نمایندگان.گمنام.جویای.نام..تصمیم.ساز.خون.گریست.که.برای.دوارده.میلیارد.پاداش.صعود.تیم.ملی.چگونه.افراد و.قوانین.را.در.هم.می.پیچند.و.پس.از.قطعیت.صعود.به.جام.جهانی.به.اشاره.مستقیم.آقای.قاضی.زاده.دست.به.افشاگری.می.زنند.ودر.کودتایی.خزنده.و.با.حضور هیات.رئیسه.ملون.و.مزور.و.بی.خاصیت.و.دستبوس.اربابان.مافیایی.حکم.بر.کناری.خادم.و.برپایی.ماجدی..را.صادر.می.کنند.و.در.این.دوره.ی.انتقالی.تصمیم.های گروه.جدید.موجب.خسران.ملت.ایران.خواهد.شد.انتخاب.سرمربی.تیم.ملی.برای.جام.جهانی.روشنگر.کارکرد.این.کودتاست.دوستان.دم.از.پرچم.ایران.و.سربلندی تیم.ملی.می.زنند.جناب.سخنگو.که.نام.فامیلیشان.ذهن.ها.را.فلفک.می.دهد.پاسخ.دهند.که.کدام.باند.مافیایی.داخلی.و.خارجی.دغدعه.ی.منافع.ملی.دارند؟.
  • موسی GB ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جناب اصولی شهامت شما قابل تقدیر است ولی سعی از تجربه بزرگان مثل آقای مصطفوی استفاده ایشان به درستی جواب نماینده مجلسی که یادش رفته وظیفه اش حرف کاملا درستی گفت اون آقا نمیاینده که عقده دستور دادن داره جایگاه خودش احتمالا با اینفانتیو اشتباه گرفته که می‌فرمود به فدراسیون دستور دادم اگر میخوای مردم حامی شما بمانند به اون آقا نگو نماینده اون نماینده 5درصد هستش موفق وسربلند
  • نورعلی معافی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    نظرات همه رادیدیدیم وشنیدیم الاخودعزیزی خادم تااونیاید دررسانه ملی یانوشتاری سخن نگوید مابعنوان یک شهروند نمیتوانیم چیزی راقبول کنیم یابپذیریم ،ماکه قانع نشدیم دلایل هیت رئیسه اقناع کننده نیست ،پس چرادردسردزست کردیدودربدترین زمان ممکن دست بکار عجیب زدید منافع چه کسانی درخطربوده یابارفتن عزیزی منافع چه کسانی تامین میشود.همه چیز ممکن ومحل است ولی شتابزدگی دراصحاب هیئت ریسه هم مشکوک بنظرمیرسد.
  • حیدری IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    عزیزی خادم واقعا خدایش تو این یک سال به فوتبال وبچه های تیم ملی انرژی وروحیه داد روزی که عزیزی خادم شد رئیس فدراسیون همین هیات ریسه پول قند نداشتند الان شاخه شونه میکشن.سراجی خودش تیم سایپا رونابود کرد الان حساب فداراسیون با حضور عزیزی خادم چند میلیارد دراورده.تا کی میخواید کسی که در راستای این کشور قدم بر میدارد نابود کنید.مطمعن باشید خار وذلیل خواهید شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی