اعلام رای انضباطی شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس/ پرونده ۲ بازیکن تاجیک بسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس تهران صادر کرد.

رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر استفاده از دو بازیکن غیرمجاز (وحدت هنانون و منوچهر صفروف) در بازی مورخ 27 دی ماه بین دو تیم، از سری مسابقات جام حذفی کشور با این توضیح که فسخ بازیکنان خارجی مذکور با باشگاه قبلی پس از پایان زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ ایران بوده و از آنجا که قرارداد این بازیکنان بعنوان سهمیه آزاد به ثبت رسیده مصداق بارز استفاده از بازیکن غیرمجاز می باشد مضافا اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس وفق ماده ۲۴ مکرر FIFARSTI بدلیل عدم پرداخت بدهی های خارجی این باشگاه بسته بوده است.

 با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظر به استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به دفاعیات موجه باشگاه پرسپولیس و نظر به اینکه از سوی باشگاه شاکی مدرک مثبته ادعایی ارائه نشده است، در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ حکم بر برائت باشگاه و بازیکنان طرف شکایت صادر می شود.

رای صادره به مدت 7 روز در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هرچی آقا مرتضی بگه IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بازم ماستمالی برای تیم حکومتی توسط کمیته انضباطی
    • Sina IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      بنازمت چقد آدم با منطق و با فهم و کمالاتی..اصلا میدونی فوتبال چی هست؟قوانینش رو میدونی؟وقتی نه پنجره تیم بسته بود و نه چیزی چرا نزارن بازی کنن...طرف بهترین دفاع راست آسیا شده تو لیگ قهرمانان بودن هر دوتاش تو تیم ملی شون هم هست دیگه چیزی هست که نیاز باشه تا یه عده آدم متعصب و کاگول نیان حرف چرت بزنن؟
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ازبک نه تاجیک🤦🏻‍♂️
  • بوسجين IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    بابا داريم كجا مي رويم باشگاه هاي كشور مان به جاي ورزش تبديل به ساختار صدور بيانيه عليه اين و ان و يا شكايت و اعتراض شدند و روز به روز بوركراسي ان بر هدف اصلي دارد غلبه مي كند داريم در دنيا در اين زمينه سر امد مي شويم وظيفه اصلي و سازماني به حاشيه رانده مي شود براي معركه گيري و نمايش ها و مقابله و تشنج افريني ها و حال گيري ها و رقابت ها مخرب كهب جز ضرر براي جامعه هيچ منفعتي ندارد زمينه سازي مي شود ايا اينها نشان از ان ندارد كه سر رشته امور بدست ادم هاي بيسواد ولنپن و بي هنر افتاده
  • دیار زنده رود IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    دیگه دوران تیم های اصفهانی تموم شده فقط دو تیم حکومتی با کمک داور و سران باید قهرمان بشت
  • دکتر IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    رسم وبنیان این جور امتیاز گرفتن معیشتی را برادران السعودی ( ال استقلال) شروع کردند وبقیه تیم ها هم بدشون نمیاد صاحب امتیاز معیشتی شوند
  • gaber IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    دیدند سپاهان به پرسپوایس نمی رسه حکم به نفع پرسپوایس دادند اگر امتیازات سپاهان با صدر جدول میلیمتری بود اونوقت ارا چیز دیگری بود . فعلا از خوبان عالم فعلی در امان ماندیم مخصوصا دادرس دشمنترین پرسپوایسی و مصطفوی همراهش . سه امتیاز هم کم کنند باز سپاهان عقب هست . فعلا دنبال نقشه دیگری برای زدن پرسپوایس هستند . بدون مدرک ارائه شده از باشگاه سپاهان بررسی میکنند . عجیب نیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی