نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
کنایه هواداران پرسپولیس به مجیدی/ می‌خواستی وریا جام را بالای سر ببرد؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از اخراج وریا غفوری از سوی فرهاد مجیدی، هواداران پرسپولیس مصاحبه سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان را دستاویز خود قرار دادند!

 فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل فولاد گفته بود: «تا روزی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرد، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. تمام تمرکز من روی کار تیمی است. هنوز بازی‌های زیادی مانده و اگر تیمی الان فکر کند که می‌تواند قهرمان شود، این برای آن‌ها سم است. من به بازیکنانم هرروز می‌گویم که ما یک چیزی را به دست آورده‌ایم که خیلی از تیم‌ها می‌توانند آن را به دست آورند. مهم این است چیزی که به دست آورده‌ایم را حفظ کنیم.»

حالا طرفداران پرسپولیس با طعنه در فضای مجازی به فرهاد مجیدی پرداخته و نوشته اند: چی شد؟ می‌خواستی با وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببری؟ چرا اخراجش کردی؟!

کاپیتان استقلال پس از برخورد با یکی از همبازیانش در تمرین آبی‌ها، بطری آب را به زمین کوبیده و تمرین را ترک کرده است. اگر چه مربیان با صدا کردن اسم او  در تلاش بوده اند که او را از این عصبانیت ناگهانی منصرف کنند.

اما اتفاقی که هواداران استقلال به سختی باورش می‌کنند، با انتشار یک بیانیه شکل واقعی به خود گرفت. جایی که در یک خبر ۳ خطی روی خروجی باشگاه چنین آمده بود: با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

زمان انتشار این پست در صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال، ۴ و ۸ دقیقه بعد از ظهر بود و هنوز دقایقی از آن نگذشته بود که استقلالی‌ها و البته پرسپولیسی‌ها متعجب از این خبر، هاج و واج پست‌های اینستاگرامی مزین به تصویر وریا را نگاه کرده و به سرمربی این تیم طعنه می‌زنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    سکانس اول - پلان اول : غروب دلگیر زمستانی شاح فرهاد : چگوارا جان ، یادت است که یک روزی جو من را گرفت گفتم قراره چگوارا جام را آخر فصل بالا ببرد ؟ چگوارای پلاستیکی : آره شاح من . چه لحظه لذت بخشی بود . بعد از ده سال قرار است من جام را بالای سرم ببرم . خیلی لحظه شیرینی خواهد بود . شاه فرهاد : متاسفانه اینجوری که بوش می آید باز هم باید آخر فصل موز بالای سرت ببری . چگوارای پلاستیکی : من دیگر همچین کاری نمی کنم . بسه برای همین سالها شاح فرهاد : پس تو اخراجی
    • یه ایرانی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      این یعنی خودزنی! هم عصبانیت و عمل وریا غفوری و هم عکس‌العمل بدون تامل کادر فنی، لا اقل یکیو میفرستادن ببینن چشه و بعد مجبور میشد جلو همه عذر بخواد، و بعدا از طرف باشگاه بهش تاکید میکردن که این اتفاق تکرار نشه، بهرحال بعضی وقتا پیش میاد، همین چیزای کوچیک میتونه ضررهای بزرگ داشته باشه، یاد رفتار لک و عکس‌العمل کریم باقری افتادم، ابتدا شخصیت قهرمانی داشته باشید تا بتونید قهرمان شید ...
  • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    کلا فرهاد پودری حرف مفت زیاد میزنه-که اینم از نداشتن عقل و بلوغ فکریه
  • بهرام میری IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    هر هر هر فرناز جون میخواست جام رو غفوری بالا ببره خخخخ
  • کیسه کشم IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    همین متن سوزش کافی رو برای کیسه کشا داشت لطفاً دیگه الکی وقت خودتون رو هدر ندید😂
  • رسول IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    از پزشکی قانونی خبر رسیده شدت فشاری که از تیتر به دوستان کاجی عنایت شده به قدری بوده که عده ای همان لحظه جان خود را باختند. متاسفانه کاجیون عزیز این روزها از پیشکسوتهای قهوه ای شدشون گرفته تا هواداراشون در حال تلفات دادن هستن.
  • علی ترابی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لنگیها یادت نرفته که بهروز رهبری فر امروز با دسته گل و شیرینی می رفت سر تمرین لنگ، فرداش فحش می داد ....یا پاره کردن پیرهن لنگ توسط کرمانی مقدم ...اون هم توی دربی.. .مکتب استقلال یعنی نظم ...حالا بازیکن هر کس میخواد باشه..
    • کیسه کش متوهم IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      بله مکتب کیسه خیلی نظم و انضباط بود تو فرودگاه دوحه امارات به خاطر قلیون عربی بازیکنان کیسه به پزشک تیم شون حمله کردن کتک اش زدن به جای اینکه اون بازیکنان اخراج کنند پزشک تیم از کیسه استعفا داد یا مکتب کیسه انضباط بود تو فرودگاه مهرآباد هوادارشون کتک زدن بدون هیچ برخورد انضباطی
  • قیطور IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    چند سال جام دست ما....ازاین ببعد امکان نداره به کسی بدیم
  • من نه منم IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    کلا فوتبال سوزش داره--هم استقلال هم پرسپولیس .سوزش دو طرفه هست....عده ای دارن کیف و حال می کنند ..شما هم افتادید بجون هم...
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    مجیدی بچه است چون اگه بچه نبودبه این راحتی حرفهاش یادش نمیرفت دوروزپیش گفت اگه یزدانی ومردوندبرونداستعفاع میدهدولی مردنیستی اگه این کاررانکنی ولی ببخشیدکدوم مردبچه هم نیست انقدرمگه مربی بابازیکناکل کل میکندوریامشکل داردبقیه چی جالب اینجاست پیس پیس برای مربیهای تیم ملی هم خط نشون میکشه وربرای اونهاخط مش تعین میکنه
  • تاج دو ستاره IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    وریای منظم و منظبط ارزش بالاتری برای هواداران و تیم و شاه فرهاد داره. جام پاک رو بالای سر می‌بره و همه چیز برای تیم سوم پایتخت هم برمیگرده به سجده های شکر.
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    الآنم فرقی نکرده به هر حال کاپیتان چند بازی دیگر جام را برای استقلال و هواداران بالای سر خواهد برد، لنگیا با این بچه بازی ها سرگرم باشند و فعلا خوش باشند!!!!
  • پژمان IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    بلال هم با یایا مشکل داره به امید خدا که کاپیتان محبوب تاج کبیر با قدرت بر میگرده و توی زمین جواب اراجیف لنگیها را خواهد داد و به امید خدا امسال جام پاک را روی دستانش میبینیم به کوری چشم لنگیهای هوچیگر که بر خلاف حرفهایشان که توی زمین حرف میزنند متاسفانه فوتبال ایران را به لجن کشیدن و نتایج شون فقط بیرون زمین رقم میخوره این قضیه را بچه یک ساله هم فهمیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی