نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیر شهسواری
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت شدید بازیکن ماشین سازی اتفاقات عجیبی برای او به همراه داشت.

خبرورزشی - در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم های شهرداری همدان و ماشین سازی تبریز روز گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شهرداری همراه بود.

در جریان این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد که طی آن مصدومیت یکی از بازیکنان ماشین سازی، او را به عجیب‌ترین مصدوم فوتبال ایران تبدیل کرد. امیر شهسواری، بازیکن تیم ماشین سازی در برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر دچار خونریزی شد. طی این برخورد لب او هم شکافته شد و گفته می شود ۱۳ بخیه خورده است.

بعد از مصدومیت شهسواری اجازه انتقال او به بیمارستان با آمبولانس داده نشد و به گفته حاضرین ناظر بازی اعلام کرد که انتقال او با تاکسی انجام بگیرد. تصاویر منتشر شده از وضعیت شهسواری پس از مصدومیت به قدری عجیب است که نمی توان چیز زیادی در موردش گفت. بازیکن ماشین در حالی که خونریزی نسبتا شدیدی داشته و درد زیادی هم تحمل می کرد، در گوشه ای از ورزشگاه روی زمین نشسته و در انتظار کسی بود که او را به بیمارستان منتقل کند!

عکس| عجیب‌ترین مصدومیت فوتبال ایران/ انتقال بازیکن مصدوم به بیمارستان با تاکسی

بعد از انتقال به بیمارستان، مصائب امیر ادامه داشت. باشگاه ماشین سازی که با کلکسیونی از مشکلات از جمله مالی دست و پنجه نرم می کند، توان پرداخت هزینه بخیه کردن شهسواری را نداشته و در تماس با پدر بازیکن، او حاضر شده هزینه یاد شده را تقبل کند تا پسرش مورد مداوا قرار بگیرد. به این ترتیب ماجرایی به پایان رسید که می توان آن را عجیب ترین مصدومیت فوتبال ایران دانست.

عکس| عجیب‌ترین مصدومیت فوتبال ایران/ انتقال بازیکن مصدوم به بیمارستان با تاکسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی