محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما باید تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه نباشند، زیرا قرار نیست ۳ امتیاز همه بازی‌ها را بگیریم و به صدر جدول برویم.

 محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پس از بازی با پدیده با بازیکنان تیم صحبت‌هایی انجام دادیم. استرس و نگرانی‌هایی در بازیکنان تیم وجود دارد، زیرا هفته‌هاست که تیم در پایین جدول قرار دارد و اعتماد به نفس بازیکنان از بین رفته است.

*همه تلاش خود را کرده‌ایم تا نگرانی و ترس در وجود بازیکنان نباشد و با وجودشان بازی کنند و هر اتفاقی که رخ دهد طبیعت فوتبال است.

*اینکه از قبل استرس و نگرانی داشته باشیم ممکن است باعث باخت تیم شود و امیدواریم از این بازی به بعد بازیکنان با همه وجودشان بازی کنند و توانایی که دارند را در زمین ارائه دهند.

*بازیکنان ما باید تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه بازی نباشند، زیرا ما قرار نیست ۳ امتیاز همه بازی‌ها را بگیریم و به صدر جدول برویم. ما فقط با تیم‌هایی که برای نیفتادن تلاش می‌کنند رقابت داریم و این کار سختی نیست. امیدوارم از بازی فردا این اتفاق رخ دهد و بتوانیم امتیاز بازی‌های پیش رو را کسب کنیم و به نقطه‌ای امن در جدول برسیم.

قرار نیست تیم صدرنشین لیگ باشیم/ در هر بازی نمی‌توانیم ۳ امتیاز بگیریم/ فقط با تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می جنگند رقابت داریم!

*بازی فردا با فولاد خوزستان بازی سختی است. فولاد یک مجموعه و تیم بسیار خوب است و ما امیدواریم از این بازی با دست پر خارج شویم.

*کارت بازیکنان ما صادر شده است و می‌توانیم در بازی فردا از آن‌ها استفاده کنیم. آمدن بازیکنان جدید به ما کمک می‌کند و دست ما را پر می‌کند.

*در بازی قبل اگر از پدیده که یکی از رقبای ماست می‌توانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم و امتیاز بگیریم فاصله خودمان را حفظ می‌کردیم. با توجه به اینکه دستمان پر است امیدواریم بتوانیم بازی بهتری از خودمان ارائه دهیم.

*من وابستگی به تیم نفت دارم و علاقه‌ای میان من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد و من دوست دارم به این تیم کمک کنم. شرایط امسال بدتر از سال گذشته بوده است. من یک کار ریسکی را به خاطر دلم انجام دادم، زیرا فکر می‌کنم که می‌توانم به این تیم کمک کنم. همه باید کمک کنند تا نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند. این کار از سال گذشته سخت‌تر است، اما امیدواریم با کمک هم بتوانیم این کار سخت را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی