نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اختلافات بین فرهاد و وریا همین حالا هم برطرف شده است/ مجیدی با تیم بی‌دفاع برنده شود جواب خیلی‌ها را می‌دهد/ سرباز شدن استقلالی‌ها از سوءمدیریت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق استقلال گفت: با شناختی که از وریا غفوری دارم مطمئنم این موضوع تا همین الان هم به طور کامل حل و فصل شده و مشکلی از این بابت استقلال را تهدید نمی‌کند.

اصغر طالب نسب پیشکسوت استقلال و هم تیمی سال‌های نه چندان دور وریا غفوری در باشگاه پاس همدان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم استقلال مقابل فجر و غیبت ۵ بازیکن اصلی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

ماجرای بین مجیدی و غفوری چه زمانی تمام می‌شود؟

به نظر من این قضیه همین الان هم جمع شده و تمام شده است. قطعاً خبر این اتفاق و این موضوع تا قبل از شروع بازی منتشر می‌شود و فقط یک عده این وسط قصد داشتند به این ماجرا دامن بزنند تا استقلال را به حاشیه ببرند.

چطور؟

به هر حال فرهاد مجیدی، وریا غفوری و شخص آجورلو افراد کارکشته ای هستند. وقتی شما دو لیوان را کنار هم بگذارید یک صدایی از آنها در می‌آید این که دیگر یک تیم است. مجیدی حق طبیعی اش بوده که با بازیکنش برخورد کند. از طرفی وریا را هم می‌شناسم که یک بازیکن متعصب است و این مسائل را درک می‌کند.

چه شناختی از وریا دارید؟

سالی که وریا غفوری به پاس همدان آمد من به عنوان بازیکنی که از استقلال به آن تیم رفته بودم آنجا بازی می‌کردم و دو سال آخر فوتبالم کنار او بودم. قطعاً تا الان این موضوع را برای خودش و تیمش حل کرده است.

نبودش در بازی با فجر ضربه‌ای به استقلال نمی‌زند؟

استقلال چندین هفته بدون حضور وریا بازی کرد و نفرات جایگزین برای او دارد. حالا هم که حردانی را آورده.

مجیدی در نشست خبری اعلام کرد مرادمند، یزدانی، جلالی، دانشگر و غفوری در بازی با فجر نیستند؟

این می‌تواند شرایط سختی را به لحاظ دفاعی برای استقلال ایجاد کند. چون استقلال دفاع وسط ندارد. فکر می‌کنم شاید از روزبه چشمی‌یا سعید مهری و یا حردانی برای بازی در دفاع وسط استفاده  کنند. چون عارف‌غلامی‌هنوز شرایط بازی ۹۰ دقیقه ای ندارد. ضمن اینکه ماه‌هاست در ترکیب نبوده. ای کاش مشکل سربازی بازیکنان به اینجا نمی‌رسید.

اختلافات بین فرهاد و وریا همین حالا هم برطرف شده است/ مجیدی با تیم بی دفاع برنده شود جواب خیلی ها را می دهد/ سرباز شدن استقلالی ها از سوءمدیریت است

 می‌شد کاری کرد که به اینجا نرسد؟

من این مشکلات را به خاطر سوء مدیریت می‌دانم. نباید وضعیت سربازی بازیکنان را برای لحظه آخر می‌گذاشتند. وقتی با بازیکن قرارداد می‌بندید، می‌دانید که از چه تاریخی مشمول می‌شود یا معافیت تحصیلی اش به پایان می‌رسد. کادر مدیریتی باید خیلی زودتر از اینها به این فکر افتاد و نمی‌گذاشت کار به اینجا برسد.

تیم فجر سپاسی را چطور تیمی‌می‌بینید

یک تیم دونده است. بعید می‌دانم با وجود کری‌هایی که کلانتری (سرمربی فجر) برای استقلال خوانده بتواند کاری از پیش ببرد. فقط استقلال باید نقطه ضعفش در دفاع را پوشش بدهد.

چطور می‌تواند این کار را بکند؟

باید فشارش را روی خط هافبک بگذارد و اجازه ندهد بازیکنان فجر روی دفاع تیمش فشار بیاورند. مطمئنم بیشتر بازی در وسط زمین خواهد بود. یک جنگ شدید بین هافبک‌های دو تیم. اگر خط هافبک استقلال هوشیار باشد استقلال برنده است. نکته اینجاست که اگر مجیدی با این تیم بی دفاع برنده شود هم اتحاد تیمی‌اش را تقویت کرده و هم جواب خیلی از منتقدانش را می‌دهد. از این نظر بازی با فجر اهمیتش دو برابر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیمان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    عمو جون فجر تیم آخر جدوله ها یعنی اینقدر ذلیل و زبون شده استقلال که با این بازیکنانی که تریلی اسم شون رو نمیکشه و نبود دوتاشون بردنش میشه شق القمر؟؟؟
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    احسنتم به شما جناب آقای اصغر طالب نسب واقعا حرفهایت دلنشین ودلگرم کننده بود از خیلی از پیشکسوتان که احساسی عمل می کنند وبه جای آرامش دادن به کادر فنی وبازیکنان قضاوت‌ها می‌کنند از آتیلا حجازی بعید است که می گوید حردانی را برای چه گرفته اند به جای روحيه دادن به این جوان موجب تضعیف روحيه می‌شود اول که حردانی بازیکن جوان وآینده داری هست درضمن مگر بازیکنان لنگ هم سربازی رفته اند متاسفانه این جرقه از زمان مدیر عامل کثیف فولاد زده شد متاسفانه یکسری مدیر عامل در بعضی از تیم‌ها بجای اینکه سرشون به کار خودشون باشه شروع به سم پاشی کردند والان هم بعضی از پیشکسوتان بجای اینکه دلگرمی بدهند در روزنامه شروع به انتقاد کردند ومرتب سرمربی را می زنند آقایان مگر برانکو همین رضایییان ر ا بیرون نکرد کسی از او ایراد گرفت شما خبر ندارید بیرون گود نشستید ومرتب اظهار نظر می کنید اگر استقلال را دوست دارند باید مجیدی که سرمربی هست هم دوست داشته باشند واز نیش زدن بپرهیزند به نظرم جناب قربانی خوب حمایت کردند وپخته والبته باتجربه بالا از کادر فنی حمایت کردند چون اگر بردی باشه کادر فنی هستند که نقش موثر داشته اند
  • ازگارد IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    الطاف داوری همیشه نگهدارتان باشد
  • محمود خان IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    آره ، به نظر من هم خیلی کار کشته اند!
  • یه ایرانی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    مگه دانشگر و چشمی و حردانی دفاع نیستن؟!!
  • رضایاک IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    شناختی هم که ما داریم همون کبودی زیر چشم محمود فکریِ البته کیسه و کیسه کش مکتبش‌ همینه
  • حاجی محمد راد DE ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    برای تیمی که به قول خودشون ادعای کسب بیشترین امتیاز و ارائه بهترین بازی‌ها و هجومی ترین و بهترین خط حمله رو داره حالا با نبود دو بازیکن چنین برآشفته شدند، شما که بهترین خط اتوبوس رانی ایرانی رو دارید طبق معمول و روش جاری اقدام کنید دفاع تمام قد جلوی دروازه حالا اتفاقی یه توپ در زمین حریف با اشتباهی پیدا میشه،،
    • 4444 DE ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      به کوری چشم شما....و بعضی از خبرناهارها اونا رو هم میبریم همین لنگ هم با همین دو تا دفاعی که پروندین خواهیم برد به امید خدا شما نگران نباشین
  • مجتبی هاشمی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    استقلال مدافعینی داره که کمتر از یزدانی نیستند.روزبه ،زبیر،دانشگر،به آفرین،جلالی و ...
  • بنده خدا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    هیچ تیمی به اندازه استقلال حاشیه ساز و حاشیه درست کن برای تیم های دیگه نیست اقای پیشکسوت که شعور هیچی نداری و هیچ بازیکنی بی سوادتر و موذیتر از بازیکن و پیشکسوتهای استقلال نیست و هیچ تیمی با چاه زدن برای دیگران قهرمان نشده زهی خیال باطل همیشه مثل مار و پله بازی میکنید امروز نتیجه معکوس برای شما شروع میشه
  • رضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    باز هم تا تیم استقلال کمی جون گرفته خلاصه تمامی ارکان محافظ تیم حکومتی به تکاپو افتادن ،تعجب برانگیزه چرا در خصوص بازیکنانی که از کارت پایان خدمت یا معافیت جعلی استفاده کردن کاری نکردن و نمیکنن ،خب جوابش کاملا واضحه
  • حسین‌ذبیحی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تیمی که برای مسابقه‌باتیم اخرجدول‌لیگ نبوددوبازیکنش رادربوق‌میکندشایسته قهرمانی نیست‌ولباس‌قهرمانی براش‌گشاده!!!حالابیادوفجرسپاسی برنده شود!کیسه ها خداراهم به وسط می‌کشند!!!!
  • ابی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    خیلی خوبه .چون واقعاً انسان های خوب و ورزشکارهای مردمی و جونی باید در تیم خوب باشند . وریا آدم خوب و ورزشکار بااصالتیه .می بایست این کار به خوبیتمام بشه چون ضربه ی سنگینی به استقلال می خورد خدا را شکر امیدوارم باصبر و حوصله کارها به خوبی پیش بره.
  • قیطور IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    سرمربی باید کامل جامع .با اطلاعات روز ...قوانین ...با نجربه باشد
  • کیسه +6+6 IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    فرهاد اگه میخواست نتبجه بگیره دو سه سال پیش میگرفت... کیسه کشا باث مدیون مربی ابتالیا و امتیاز معیشتی ارکان فدراسیون ابی باشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی