واکنش مدیرعامل باشگاه تبریزی به خبر بازداشت شدنش/ شکایت می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت که خبر بازداشت او صحت ندارد.

میثم مصائبی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: باشگاه به صورت مشروط به خانه سرباز صلح ایران واگذار شد. قرار بود این شرکت ابتدا ۱۵ میلیارد تومان بدهی ماشین‌سازی را پرداخت کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شود. خانه سرباز صلح سازمانی مردم‌نهاد بوده و تیمداری این شرکت‌ها خلاف قانون است.

وی در مورد شرایط مالی ماشین‌سازان خاطرنشان کرد: تیم ماشین‌سازی حتی اتوبوس نداشت که ما اتوبوس گرفتیم و هتل رزرو کردیم. حتی راننده اتوبوس ۹۱ میلیون تومان از گذشته طلبکار بوده است. اکنون یونس قربانی مالک باشگاه است، اما هیچ کاری نمی‌کند و در نیم‌فصل اول هم یک ریال به باشگاه کمک نکردند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره مصدومیت بازیکن این تیم برابر شهرداری همدان و اینکه پدر بازیکن فوق مجبور شد هزینه درمان پسرش را بپردازد گفت: بازیکن ما مصدوم شد و هیچ آمبولانسی در ورزشگاه نبود. ما با اورژانس تماس گرفتیم و بازیکن مصدوم را از ورزشگاه خارج کردیم. لب این بازیکن بخیه خورد و پای او را هم آتل بستند. پدر او مبلغی به حساب این بازیکن انتقال داد و هزینه درمان را پرداخت کرد،‌ اما باشگاه این مبلغ را به وی برگرداند.

مصائبی درباره انتشار خبر صدور حکم جلبش و اینکه مجبور شد به همین دلیل به کلانتری برود، تصریح کرد: این خبر از پایه اشتباه است و از کسانی که چنین خبری را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. اصلاً نمی‌دانم موضوع بازداشت از کجا به ذهن آنها رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی