نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مسی: پاری‌سن‌ژرمن دلیلی برای حسادت به تیم‌های بزرگ ندارد/ از حضور در پاریس لذت می‌برم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی حرف‌های مهمی در مورد باشگاه پاریسی و همچنین وضعیت خود در پایتخت فرانسه زده است.

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن در گفت‌وگویی که با مجله رسمی این باشگاه داشته، گفته است که این باشگاه دلیلی برای حسادت به باشگاه‌های بزرگ ندارد.

بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان فوتبال بر این باورند که پی‌اس‌جی باشگاه بزرگی نیست و بازیکنان فقط به خاطر پول به این تیم می‌روند. آن‌ها می‌گویند زمان زیادی لازم است تا پاری‌سن‌ژرمن به حد و اندازه باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌داری که تاریخ بزرگی دارند و در مرور زمان پایه‌های خود را بنا کرده‌اند، برسد.

لیونل مسی اما این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید که پی‌اس‌جی دلیلی برای حسادت با باشگاه‌ بزرگ ندارد و خودش را در اروپا و جهان ثابت کرده است. او در این مورد به مجله باشگاه گفت: «پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی در حال رشد است، جاه‌طلبی دارد و می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد. همه جا برای پیشرفت دارد و هم برای کسب قدرت. این باشگاه یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است و به پیشرفت و بزرگ‌تر شدن ادامه می‌دهد، آنها هیچ دلیلی برای حسادت با باشگاه‌های بزرگ و تاریخی ندارند.»

لیگ قهرمانان اروپا اولویت اصلی تیم پاریسی است، جامی که بسیاری در ابتدای فصل معتقد بودند با بازیکنانی که این تیم به خدمت گرفته هر چیزی کمتر از قهرمانی در آن، به معنی ناکامی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

مسی ۳۴ ساله در مورد شانس این تیم برای قهرمانی در اروپا گفت: «برنده شدن در لیگ قهرمانان دشوار است. اینجا جایی است که بهترین تیم‌ها و بازیکنان رقابت می‌کنند. بی‌توجهی به کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند شما را حذف کند. باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ در برای قهرمانی می‌جنگند. ما تیمی داریم که باید تلاش خود را انجام دهد. ما هیجان زده و مشتاق به دستیابی به آن هستیم، اما باید آرام بمانیم. در لیگ قهرمانان همیشه بهترین تیم برنده نمی‌شود و باید به همه جزئیات توجه کرد، تیم‌های قوی آن‌هایی هستند که به اهداف خود می‌رسند.»

شایعات زیادی در مورد اینکه مسی از زندگی در پاریس لذت می برد یا نه وجود دارد. با استانداردهای او زدن هفت گل و ۹ پاس گل در ۲۲ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن یک آمار ضعیف به حساب می‌آید. اما او تاکید دارد که از بازی کنار بازیکنان بزرگ در پاریس لذت می‌برد: «من قبلاً نیمار و آنخل دی‌ماریا را می‌شناختم. کیلیان امباپه را نمی‌شناختم، اما ما در زمین بازی با یکدیگر بیشتر آشنا می‌شویم تا بهتر هماهنگ شویم و ببینیم که چگونه با یک‌دیگر احساس راحتی می‌کنیم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در بارسلونا و حالا در پاری‌سن‌ژرمن با بهترین‌ها بازی کردم. خوشحالم و مشتاقانه به ادامه راه فکر می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی