نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نکته مهم در خصوص تمدید نشدن قرارداد سیدجلال/  کاپیتان پرسپولیس بر سر دوراهی سرنوشت ساز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که در پایان فصل جاری قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد اما هنوز باشگاه صحبتی برای تمدید با او انجام نداده سید جلال حسینی است.

به تازگی قرارداد حامد لک با پرسپولیس به مدت یک سال دیگر تمدید شده و گفته می‌شود به نوبت سایرین نیز برای تمدید به دفتر رضا درویش دعوت خواهند شد.

در حال حاضر ۱۰ بازیکن تیم فعلی پرسپولیس در آستانه پایان مدت قراردادشان هستند که تقریباً به اندازه یک تیم کامل است و این عدد می‌تواند نگران کننده باشد. بعد از تمدید قرارداد با بازیکنانی مثل عالیشاه، مهدی عبدی، سیامک نعمتی و حامد لک و در نظر گرفتن قراردادهای دو سه ساله بازیکنان این فصل حضور یازده بازیکنی که قراردادشان رو به اتمام است می‌تواند برای یحیی و هواداران نگران کننده باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان ۱۰ بازیکنی هستند که در پایان این فصل آزاد می‌شوند اما ظاهراً هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آن‌ها صورت نگرفته یا کار برای مذاکره با آن‌ها به شکل پررنگی پیش نرفته است.

یکی از بازیکنانی که تردیدهایی برای تمدید قراردادش وجود دارد سیدجلال حسینی است. مدافع با تجربه ای که در تمام قهرمانی ‌های ۵ فصل گذشته پرسپولیس نقش پررنگی داشته یکی از ستون ‌های موفقیت این تیم طی سال ‌های اخیربوده اما چند هفته‌ای می‌شود دیگر جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی این تیم ندارد.

شنیده ‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا فصل جاری پایان حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس به عنوان بازیکن خواهد بود. البته هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند مدافع محبوب و ستون تیم خود را دور از سرخپوشان ببینند و شنیده می شود یحیی گل محمدی نیز برای استفاده از سیدجلال حسینی در کادرفنی تیمش به فکر فرو رفته است. یکی از دلایلی که درحال حاضر سیدجلال حسینی در لیست اولویت تمدیدی ‌های باشگاه نیست نیز ظاهرا به همین موضوع باز می گردد؛ اینکه فصل آینده کاپیتان را در قالب یکی از مربیان پرسپولیس ببینیم!

البته سیدجلال حسینی یک گزینه جذاب دیگر نیز پیش روی خواهد داشت؛ بازی در تیم شهرش ملوان و خداحافظی با پیراهن سفید! ملوان انزلی در حال حاضر صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شود. مازیار زارع سرمربی این تیم نیز که رابطه صمیمانه ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده است در باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز و اینجا خانه اوست.

همه چیز در این میان بستگی به نظر خود سیدجلال حسینی دارد که بخواهد در پایان لیگ بیست و یکم چه تصمیمی بگیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    لک در قدو قواره پرسپولیس نیست بیشتر گلهائی که خوردیم فقط روی اشتباهات این اقا بوده اگر امسال قهرمان نشیم بر عهده گل محمدی که از این استفاده مکنه وباید جواب بده !!!
  • مهران IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    بره گورشو گم کنه با این بازی امروزش.داداشش حتمد لک مورد حمایتشه.
  • امیرعلی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    عشق پرسپولیس.من دوست دارم سید جلال در پرسپولیس بماند.و مربی نشود.تا شصد سالگی برای پرسپولیس بازی کند.چون سید جلال حسینی اینقدر خوب بازی میکند که الان که چهل سالش انگار بیست سالش و در شصت سالگی می شود چهل ساله.در بازی دیشب پرسپولیس هر وقت بازیکنان باری کرنر می رفتند جلو با خودم می گفتم سید حلال گل می زنه ها! ملوان گزینه ی خوبی باری سید جلال ستاره نیست. تیم مازیار زارع همچین خوب هم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی