عارف غلامی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی در صورت غیبت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند مقابل فجر سپاسی که احتمال آن زیاد است، باز هم آبی پوشان مشکلی در قلب خط دفاعی شان ندارند.

تیم فوتبال استقلال امشب و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فجر سپاسی است و آبی پوشان در حالی به این دیدار می‌روند که با ۴۴ امتیاز در پایان هفته هجدهم در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

موضوع مهمی که استقلال قبل از این دیدار با آن دست به گریبان شد، اعزام محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت سربازی بود و اینکه این دو بازیکن از این به بعد بتوانند آبی پوشان را همراهی کنند یا خیر. قطعاً از دست دادن دو بازیکن که ارکان دفاعی این تیم در بازی‌های گذشته بودند می‌تواند تبعات و پیامدهای ناخوشایندی برای آنها داشته باشد.

عارف غلامی دیگر مدافع میانی آبی پوشان که ۶ ماه گذشته را به دلیل جراحی روی زانو از دست داده بود، حالا و با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت به آمادگی کامل رسیده و در اردوی آبی پوشان حضور دارد تا حتی در صورت نهایی شدن غیبت مرادمند و یزدانی، یکی از مردان خط دفاعی تیمش در بازی امروز باشد.

غلامی با رسیدن به آمادگی آرمانی خیال فرهاد مجیدی را از قلب دفاعی تیمش راحتی کرد و می‌تواند در کنار دانشگر و چشمی ترکیبی جدید و ایمن را در قلب دفاعی آبی پوشان ایجاد کند.

دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و غلامی می‌تواند یکی از مردان ثابت استقلال در این بازی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    جناب خبرنگار کلاه ت رو قاضی کن ببین واقعا این خبر چقدر میتونه به واقعیت نزدیک باشه!؟ درسته عارف غلامی کاملا دوران مصدومیت،استراحت بعد از جراحی،فزیوتراپی بعد از عمل رباط صلیبی (که همه میدونن احتمال ناموفق بودنش بالاست و تعداد فوتبالیستایی که بعد از این عمل دیگه به اوج برنگشتن زیاده) تمرین های بدنسازی برای آماده شدن شرایط جسمی،بعدش تمرین های پرفشار آماده شدن برای ورود به تمرینات تیمی،تمرین های تیمی برای هماهنگی باتاکتیک تیمی وازهمه مهمتر قرارگرفتن بازیکن در شرایط مسابقه؛هرکی فونبال روبشناسه میدونه۶ماه تمرین و ۲۰تا بازی دوستانه هم مثل یه نیمه بازی رسمی نمیتونه برای سنجیدن شرایط یه فوتبالیست موثر باشه،حالا شما چطور همینطوری یلخی گزارش دادی که عارف غلامی کاملا آماده ست تا در ترکیب اصلی ازش استفاده بشه، بزرگترین بازیکن های دنیا هم بعد از یه دوره مصدومیت جزئی نمیتونن بلافاصله با آمادگی وارد ترکیب تیمشون بشن و موثر باشن،واقعا اگه پزشک استقلال به غلامی اجازه بده به زانوش فشار بیاره بایدبه قسم بقراطی که خورده شک کرد؛مطمئنا مجیدی هم ریسک بازی دادن به غلامی روبه این زودیا قبول نمیکنه؛
  • کامران IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اه اه اه جونه بچت مجیدی اینو(غلامی) نزار تو زمین کلا سوتیه پنالتی زیاد میده
  • جواد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    یعنی از هر ظرفیت و راهکاری برای زدن استقلال استفاده میکنند
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    موضوع اصلأ اینه که استقلال با وجود مربی کارکشته ی ایتالیایی جناب آقای پین، دفاع تیمی بسیار خوبی داره و این دفاع فقط روی دوش یک فرد مثل یزدانی یا مرادمند نیست، بنابراین بدون حضور این عزیزان نیز استقلال دفاع خوب و منسجم تیمی خود را حفظ خواهد کرد فقط ریسکی که وجود دارد عدم هماهنگی خط دفاعی است که متشکل از بازیکنان جدید است، بنابراین مجیدی و پین باید روی هماهنگی نفرات خط دفاعی کار کنند. به امید قهرمانی استقلال عزیز و بزرگمان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی