نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیشنهاد آقای گل پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه/ تمدید قرارداد یک بازیکن در اولویت باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس آقای گل سابق پرسپولیس و فوتبال ایران پیشنهاد جالبی برای رضا درویش مدیرعامل این باشگاه دارد.

باشگاه پرسپولیس به خواست یحیی گل محمدی پروسه تمدید بازیکنان خود را آغاز کرده و تاکنون با حامد لک نیز تمدید کرده است. در همین راستا شنیده می‌شود اولویت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان ترکیب اصلی است.

پس از حامد لک، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید آقایی و احسان پهلوان به عنوان نفرات فیکس یحیی گل محمدی آغاز کرده است.

با فرشاد پیوس ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس صحبت می‌کردیم که به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «اینکه باشگاه پرسپولیس شروع به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی کرده بسیار کار منطقی و خوبی است. تجربه نشان داده که هر چقدر به پایان لیگ نزدیک تر می‌شوید کار تمدید بازیکنان سخت تر می‌شود. پس از اتمام لیگ پیشنهادات خارجی از حاشیه خلیج فارس می‌رسد و با توجه به تمکن مالی تیم‌های عربی حفظ یا تمدید قرارداد بازیکنان بسیار دشوار خواهد بود کمااینکه احمد نوراللهی نیز به همین ترتیب از پرسپولیس جدا شد و رفت.

بنابراین باید به رضا درویش خسته نباشید گفت که اقدام درستی را انجام می‌دهد و فعلا هم با حامد لک تمدید کرده است. امیدواریم مهدی ترابی، میلاد سرلک و بقیه هم تمدید کنند اما می‌خواهم به دوست خوب و قدیمی‌خودم رضا درویش یک پیشنهاد بدهم. اینکه در اسرع وقت قرارداد عیسی آل کثیر مهاجم زحمتکش ولی بدشانس پرسپولیس را حتی زودتر از بقیه بازیکنان تمدید کند. او در بازی رسمی‌پرسپولیس مقابل پدیده مشهد مصدوم شده و در حال حاضر می‌دانم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است.

آل کثیر زحمات زیادی در این دو سال برای پرسپولیس کشیده و گل‌های حساسی در لیگ قهرمانان آسیا و دربی برای این تیم زده است. تمدید قرارداد کمترین حق اوست و به نوعی باعث می‌شود سایر بازیکنان هم زودتر تمدید کنند. وقتی بازیکن پرسپولیس می‌بیند باشگاه برای همبازی مصدوم خودش احترام قائل است و در این شرایط با او تمدید می‌کند خیالش راحت تر می‌شود. اینکه می‌داند باشگاه پرسپولیس برای او هم ارزش قائل است و در دوران آسیب دیدگی و مصدومیت رهایش نمی‌کند. از سوی دیگر این کار قدرشانسی از آل کثیر است و حتی در تیم‌های بزرگ دنیا هم این اتفاق می‌افتد که باشگاه‌ها قرارداد بازیکن مصدوم خود را تمدید می‌کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قهرمان IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    بزرگترین اشتباه درویش تمدیدباحامدلک بوداین بشرلیاقت نداره برای پرسپولیس بازی کنه بایدپرتش کنن بیرون زیادی داره سوتی میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی