واکنش مربی و بازیکنان به جدایی نویدکیا/ سپاهانی‌ها در شوک استعفای سرمربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعلام کناره‌گیری سرمربی تیم فوتبال سپاهان واکنش اعضای این تیم را در پی داشت.

تیم فوتبال سپاهان در دربی مقابل ذوب‌آهن همشهری با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا محرم نویدکیا سرمربی زردپوشان در نشست خبری پس از مسابقه کناره‌گیری خودش از هدایت تیم را اعلام کند. 

سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان هنگام مواجهه با خبرنگاران در میکسدزون در ورزشگاه نقش جهان وقتی از استعفای نویدکیا با خبر شد با ناراحتی به رختکن تیم برگشت. پس از این اتفاق تعدادی از بازیکنان سپاهان از رختکن خارج شدند و در میسکدزون حاضر به انجام مصاحبه نشدند. 

در این بین رضا میرزایی و امید نورافکن چهره‌های گرفته‌ای داشتند. همچنین علیرضا مرزبان مربی سپاهان که با رشید مظاهری و عزت‌الله پورقاز مشغول گفت‌وگو بود اعلام کرد اگر محرم برود، من هم از فردا نمی‌مانم و نمی‌آیم. 

هیچ واکنشی تاکنون از سوی مسئولان باشگاه سپاهان به اظهارات محرم نویدکیا نشان داده نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    محرم اسطوره سپاهان بوده،هست و خواهد بود.مشکل از بازیکنایی هست که دلشون با تیم نیست و به زور در حال بازی کردن در تیم هستند.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    ولی سپاهان قشنگ بازی میکنه... فوتبال مدرن و روز دنیا رو داره ارائه میده😇فقط نمیدونم چرا بردن نیست تو کارش؟ ولی مهم همین بازی قشنگیه که سپاهان انجام میده... آدم دلش پاک باشه برد میخواد چکار
  • بچه محل IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    به نظر عدم نتیجه گیری سپاهان این هست که بجای خرید یک بازیکن با کیفیت تموم کننده رفت چند بازیکنه با 40 الی 50 درصد امادگی خرید و این علت اصلی عدم نتیجه گیری می باشد. البته بعضی از بازکنان هم مشخصا به عمد بازی خوبی انجام نمیدن که نمیتونم اسمی از اونها بیارم.
  • بچه محل IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    به نظر عدم نتیجه گیری سپاهان این هست که بجای خرید یک بازیکن با کیفیت تموم کننده رفت چند بازیکنه با 40 الی 50 درصد امادگی خرید و این علت اصلی عدم نتیجه گیری می باشد. البته بعضی از بازکنان هم مشخصا به عمد بازی خوبی انجام نمیدن که نمیتونم اسمی از اونها بیارم. در نهایت استفاده از بازیکن بومی که به خود سپاهان تعلق دارند یکی از بزرگترین اشتباهات در این فصل بود که بتونن با تمام وجودشون برای سپاهام بازی کنند.
  • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    سلام کار بسیار خوبی میکنه آقای نویدکیا بدرد مربیگری سپاهان نمیخوره
  • حسن IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    محرم واقعا تلاش میکنندولی بعضی ازبازیکنان یک استوپ ساده انجام نمیدهندوخیلی سرسری بازی میکنندواقعا بازی نکنند تا محرم راحت جایگیزین بگذارد حیف پول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی